A LogMeIn megalapítása óta olyan eszközökön dolgozik, amelyekkel támogatja az emberek helytől független munkavégzését. A vállalat most ingyenes távmunka szoftverekkel segít.
Sajnálatos módon a koronavírus (COVID-19) terjedése rengeteg vállalatot és embert kényszerített gondolkodásra világszerte arról, hogyan tud hatékonyan működni vagy dolgozni a járvány közben is. A kialakuló helyzet ráadásul rendkívüli terheket ró a kormányzati vagy önkormányzati szervek, egészségügyi és oktatási intézmények, és a nonprofit szervezetek működésére is, ahogy újabb és újabb gócpontokkal, zavarokkal kell megküzdeniük – írja közleményében a LogMeIn.
Ebben a helyzetben egyre több szervezet lát megoldást a távmunkában, annak ellenére, hogy nem állnak rendelkezésükre azok az eszközök, amelyek ezt hatékonnyá tudnák tenni. A távmunkára történő gyorsított és kényszerű átállás, valamint az általános egészségügyi aggodalmak komoly nehézségeket okoznak a LogMeIn ügyfeleinek, a munkavállalóiknak, és az ügyfeleik vásárlóinak, valamint a közösségeknek, amelyekben élünk. Ezt tükrözik az olyan rendelkezések, amelyek:
- korlátozzák, vagy felfüggesztik az üzleti célú utazást;
- felfüggesztik a nagyobb rendezvényeken való részvételt;
- arra utasítják az IT csapatokat, hogy készüljenek fel a folyamatos működés támogatására távmunka esetén is,
- szabályokat fogalmaznak meg a diákok és munkavállalók egészségügyi állapotával szemben
- a helyi és regionális önkormányzatok, valamint egészségügyi szolgáltatókat arra készítik fel, hogy akár magasabb terhelés mellett is tartósan el tudják látni a lakosságot
A LogMeInnél már végigkövették, hogyan zajlottak le ezek a folyamatok Ázsiában, ahol néhány termékük kihasználtsága majdnem megkétszereződött az elmúlt hetekben. A napokban pedig kiugró kihasználtságot láttak a cég szakemberei a világ más régióiban is, ahogyan a koronavírussal kapcsolatos tudatosság és veszély egyre növekedett.
Ezért úgy érzik, hogy a LogMeInnek lehetősége van, hogy egyedülálló és értékes segítséget nyújtson ebben az időszakban. Éppen ezért, kiemelt prioritásukká tették, hogy támogassák ügyfeleiket alkalmazottaik egészségének és üzleti érdekeik megóvásában, miközben segítik a bővebb társadalmi védekezést is.
A frontvonalban dolgozóknak a Rendkívüli Távmunka Támogatás (Emergency Remote Work Kit) keretében azonnali hatállyal három hónapos ingyenes hozzáférést biztosítanak bizonyos LogMeIn termékekhez, amelyek megoldást biztosítanak a virtuális megbeszélések és videókonferenciák megszervezésére, internetes képzések és virtuális rendezvények lebonyolítására, a távoli IT support és távoli elérés biztosítására.
Például a „Meet” Rendkívüli Távmunka Támogatás keretében szervezetszintű hozzáférést biztosítanak a GoToMeeting termékhez három hónapon keresztül. A támogatásra jogosult szervezetek köre: egészügyi és oktatási intézmények, kormányzati, önkormányzati szervek és nonprofit szervezetek.
A Rendkívüli Távmunka Támogatást minden jelenlegi LogMeIn ügyfél is igénybe veheti. Meglévő ügyfeleik a GoToMeeting és GoToWebinar megoldásokkal ingyen egészíthetik ki meglévő szerződésüket egy három hónapos időtartamra. Ezenkívül segítséget nyújtanak az eszközök telepítésében és a távmunkában járatlan alkalmazottak képzésében.
A LogMeIn arra kérte a vezetőit és világszerte minden alkalmazottját, hogy járuljanak hozzá a koronavírus elleni küzdelemhez.
Emellett elkezdték összegyűjteni azokat az angol nyelvű anyagokat, amelyek segíthetnek a távmunkára történő átállásban. Az elkövetkező napokban és hetekben folyamatosan frissítik az összegyűjtött anyagokat és a LogMeIn csapat és más szakértők munkájával is bővítik.