A gyerekcsatornák világába tett kirándulást a BrandMania stábja, a stabil nézőközönség adott, de vajon a hirdetők hogyan viszonyulnak hozzájuk – többek között erre is keresték a választ. A műsorból az is kiderül, hogy a hazai ügynökségek közül melyek pörögtek igazán az elmúlt években.
Tavaly naponta átlagosan 3 órát tévéztek a magyar gyerekek, vagyis a televízió népszerűsége töretlen körükben. A BrandMania stábja ezúttal annak járt utána, hogyan látják a helyzetüket a gyerekcsatornák, mik az új trendek. Természetesen arra is rákérdeztek, hogy a hírdetők hogyan viszonyulnak hozzájuk, illetve a gyerekek hogyan fogadják a reklámokat.
A műsor második részében pedig a hazai ügynökségek lesznek a főszereplők. A legújabb BrandManiából kiderül, hogy mely ügynökségek futották a legjobb köröket az elmúlt években és természetesen arról is kérdezték őket, hogy mit várnak 2020-tól.
BrandMania ma éjjel 23:30-kor az RTL Klubon, a műsor előzetesét itt nézheti meg.