- Hirdetés -

Új CSR platform indult

|

Egy hét tesztüzem után március 31-én teljes funkcionalitásában elindult a Magyar Hősök névre hallgató CSR-platform, amelynek célja, hogy egy helyre gyűjtse össze mindazokat a kezdeményezéseket, amelyek az egészségügyi dolgozók megsegítésére irányulnak a jelenlegi kiélezett járványügyi helyzetben. A Goodwill Communications által létrehozott és üzemeltetett oldal célja, hogy minél több emberhez eljuttassa a kezdeményezések hírét, bemutassa a megvalósult támogatásokat, hogy ezzel is felhívja a figyelmet az összefogás és a támogatás fontosságára. Néhány nap alatt harmincnál is több kezdeményezés került fel a portálra, miközben meghaladta az 5000-et az oldal követőinek a száma.

Rendszeres hírlevelek, tájékoztató cikkek, közösségimédia-posztok, valamint aktív forgalomterelés – többek között ezekkel az eszközökkel dolgozik azon a múlt hét szerdán indított, március 31-e óta pedig már teljes funkcionalitásában is elérhető Magyar Hősök portál, hogy az egészségügyi dolgozók megsegítésére indult közösségi kezdeményezések hírét országszerte minél több emberhez eljutassa. A Magyar Hősök egy olyan CSR-platform, amely igyekszik összegyűjteni az összes olyan kezdeményezést és akciót, amely a magyar egészségügyi dolgozók támogatását célozza a járvány elleni küzdelemben.

„Felelős és társadalmilag érzékeny kommunikációs ügynökségként sokat gondolkodtunk azon – mi is, és az ügyfeleink is –, hogy mivel tudnánk kivenni a magunk részét a koronavírus-járvány elleni küzdelemből. Tudtuk, hogy csak olyasmibe érdemes belekezdenünk, amihez értünk, ezért kommunikációs és digitálismarketing-megoldásokban gondolkodtunk. Így született meg a Magyar Hősök egészségügyi CSR-platform ötlete” – mondta Kondor Anna, a Goodwill Communications ügyvezető partnere.

„Azt láttuk, hogy számtalan jó szándékú kezdeményezés indul a közösségi médiában az egészségügyi dolgozók támogatására, de pont a számosságuk miatt egyre nehezebben érik el hatékonyan a segíteni szándékozó embereket. Rájöttünk, hogy abban tudunk leginkább segíteni, ha a meglévő kezdeményesek hírét az előbbi eszközökkel minél több emberhez juttatjuk el. Ezzel egyben felhívjuk a közvélemény figyelmét az összefogás és a segítségnyújtás fontosságára is. A Magyar Hősök elnevezés pedig adta magát: egyrészt mert tiszteleg az egészségügyi dolgozók heroikus küzdelme előtt, másrészt könnyen megjegyezhető, és egyfajta összetartozást is sugall, amellyel könnyű azonosulni” – tette hozzá Kondor Anna.

A kezdeti ötlet megszületését követően már gyakorlatilag másnap megkezdődött a Magyar Hősök oldal fejlesztése, az arculat megtervezése, és néhány napon belül elindult a portál első változata, valamint a Facebook- és Instagram-felülete. A weboldalon a hírlevél-funkció már a kezdetektől él, alig egyhetes fejlesztés és tesztüzem után március 31-e óta már teljes funkcionalitásában is működik a Magyar Hősök.

A weboldalán háromféle tartalomtípus található meg. Az első a különböző segítő kezdeményezések bemutatására fókuszál, néhány mondatban összefoglalva az adott program lényegét, és természetesen közvetlen linket megosztva az adott kezdeményezés oldalára, hogy az érdeklődők csatlakozhassanak a számukra érdekes vagy releváns akciókhoz. Emellett az oldal, hírkategóriájában, beszámol a különböző cégek vagy hírességek által tett felajánlásokról, támogatásokról, hogy ezáltal is felhívja a vállalati szféra figyelmét az adományozások fontosságára. Illetve nem utolsó sorban felületet is biztosítva a számukra, hogy beszámoljanak a CSR-akcióikról. Végezetül fontos szerepe van az oldalon a különböző edukációs, illetve színesebb tartalmaknak, amelyek elsősorban a lakosság számára igyekeznek könnyebbé tenni a mostani nehéz, lemondással teli időszakot, jó tanácsokkal, tippekkel ellátni az embereket az otthon töltött időre.

„A tartalomgyártás intenzíven zajlik, már harmincnál is több kezdeményezés hírét osztottuk meg az oldalon, és körülbelül hasonló számú hír, illetve informatív tartalom jelent meg” – emelte ki Kondor Anna. A honlapon megtalálható tartalmakról rendszeres hírlevélben is értesülnek a feliratkozók, illetve a Magyar Hősök Facebook- és Instagram-felületein is elérhetők. „Emellett aktív forgalomtereléssel, fizetett posztokkal is igyekszik a kezdeményezések hírét minél több emberhez eljuttatni a portált üzemeltető Goodwill Communications” – hangsúlyozta az ügynökség ügyvezető partnere.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...