- Hirdetés -

Újranyit az IKEA

|

Az IKEA a magyarországi áruházakat 47 nap után megnyitja a vásárlók előtt. Az áruházak május 5. keddtől kezdődőden minden nap 9:00 és 15:00 óra között, a kormányzati előírásoknak megfelelően lesznek nyitva. Annak érdekében, hogy a lehető legnagyobb felelősséggel járjanak el az áruházak, biztonsági előírásokat vezetnek be. Ezek az intézkedések többek között a kézfertőtlenítők kihelyezése az áruház több pontjára, az egymás közötti 2 méteres távolság betartása, az áruházban tartózkodó vásárlók számának 500 főben történő maximalizálása, illetve az érintésmentes fizetési megoldások preferálása. A vásárlók csak abban az esetben léphetnek be az áruházba, ha eltakarják az arcukat (a szájukat és orrukat egyaránt). Az áruházi vásárlás mellett továbbra is lehetőség lesz a Kattints és Vedd Át Áruházunkban, illetve a Házhoz szállítás szolgáltatás igénybevételére csakúgy, mint a Kattints és Vedd Át Csomagpontok használatára Soroksáron és Budaörsön.

„Fontos számunkra, hogy lehetőségeink szerint fenntartsuk gördülékeny üzletmenetünket – az új rutinok bevezetésével biztonságos munkakörnyezetet teremtünk. Annak érdekében, hogy megóvhassuk a munkavállalóinkat, ügyelnünk kell az üzletre is. Ezzel elősegíthetjük megélhetésünket, és a helyzethez képest a lehető legjobbat hozhatjuk ki magunkból, még erősebbé válhatunk” – mondta Mounia El Hilali, az IKEA cseh-magyar-szlovák régiójának regionális kereskedelmi vezetője. „Szeretnék köszönetet mondani minden vásárlónknak a türelmükért a vásárlószám limitálása miatt. Mindemellett nagyon büszke vagyok minden munkatársamra, mert valamilyen módon mindenki hozzájárult ahhoz, hogy bejelenthessük az áruházaink újranyitását. Nekik köszönhetően ismét fogadhatunk vásárlókat az Örs vezér téren, Budaörsön és Soroksáron egyaránt, így lehetőséget nyújtunk számukra, hogy fejlesszék otthonaikat. Természetesen munkatársaink és vásárlóink egészsége és biztonsága továbbra is a legfontosabb számunkra, és úgy nyitjuk meg áruházainkat, hogy ezen elv mentén ne kelljen kompromisszumot kötnünk” – tette hozzá.

Az áruházak gyakoribb takarítása, illetve az általános higiéniai szabályok betartása mellett az IKEA számos további előírást vezet be a kormányzati ajánlások, illetve a belső használatú „Felelős Vásárlási Protokoll” alapján.

Az orr és a száj eltakarása a vásárlók és a munkatársak részéről is kötelező abban a pillanatban, ahogy belépnek az IKEA épületeibe. A munkatársak maszkot, arcpajzsot és kesztyűt fognak viselni.

Az áruházban meghatározott számú (500) vásárló tartózkodhat egy időben. Abban az esetben, ha ezt a maximális számot eléri az áruház, további vásárló nem léphet be az épületbe. Az érkező és a vásárlást befejező vásárlók külön útvonalon használhatják az áruházak ki- és bejáratait.

A munkatársakat és a vásárlókat időről időre emlékezteti az IKEA a 2 méteres távolság, illetve az általános higiéniai előírások betartására.

Kézfertőtlenítők kerülnek kihelyezésre az áruházakban (a higiéniához tartozik a szappannal történő kézmosás is).

Az IKEA munkatársak szigorú megelőző intézkedéseket követnek, beleértve ebbe a kesztyű viselését, különös tekintettel azokra a területekre, ahol készpénzzel vagy étellel foglalkoznak, illetve az ügyfélszolgálatra.

Az épületek gyakoribb szellőztetése, illetve a gyakran érintett területek, a bevásárlókocsik és kosarak fertőtlenítése lép életbe.

A padlózat mindennapos vizestakarítása, különös tekintettel a kasszaterületre és a PIN-terminálokra, szintén kiemelten fontos.

Az IKEA arra kéri a vásárlókat, hogy lehetőség szerint érintésmentes fizetési megoldásokat válasszanak (bankkártya, telefon stb.).

A kóstoltatás, illetve a helyszínen történő ételfogyasztás továbbra is szünetel.

A személyre szabott tervezési és tanácsadási szolgáltatás (konyha- és gardróbtervezés, lakberendezési tanácsadás) továbbra is elérhető marad online.

A Játszóház, illetve a vásárlói Étterem továbbra is zárva tart.

A vásárlók nem használhatják a sárga FRAKTA táskákat az áruházakban. Az IKEA ehelyett két lehetőséget javasol: használják a bevásárlókocsikat, vagy vegyenek el egy kék FRAKTA táskát, tegyék abba a kiválasztott termékeket, és a kasszánál azokkal együtt vásárolják meg a táskát is.

Az IKEA arra kéri a vásárlókat, hogy az áruház látogatása előtt olvassák el az IKEA.hu oldalon található előírásokat.

Annak ellenére, hogy az IKEA megnyitja az áruházakat, arra kéri a vásárlókat, hogy abban az esetben látogassák meg azokat, ha átgondolták, mire van szükségük, és meghatározott céllal érkeznek. Az IKEA szeretné megköszönni a vásárlók együttműködését és megértését. A felelős viselkedés és az odafigyelés teszi lehetővé a biztonságos vásárlási környezet megteremtését.

Közösségi támogatás a COVID-19 idején

Az IKEA-t egy egyszerű, mégis erőteljes vízió irányítja: szebb hétköznapokat teremteni az emberek többsége számára. „Az IKEA vízióját az 1970-es években az alapító, Ingvar Kamprad fogalmazta meg. Ez mindig része lesz üzletmenetünknek, vezetni fog bennünket a következő évtizedekben is – függetlenül attól, hogy könnyű vagy kihívásokkal teli éveket élünk-e éppen. Ígéretet tettünk arra, hogy az emberek mellett állunk. Fontos szerepünk van a rászorulók támogatásában, hogy ezzel is megmutassuk, az IKEA a krízishelyzetben sem feledkezik meg a víziójáról” – mondta Mounia El Hilali. Magyarországon az IKEA 100 millió forint értékű termékadományt ajánlott fel közösségi támogatásként a jelenlegi vészhelyzetben leginkább veszélyeztetett csoportok részére, mint például a közvetlen segítségnyújtásban résztvevők (kórházak, orvosi személyzet, szociális munkások) és a leginkább veszélyeztetett csoportok (időskorúak, hajléktalanok, betegek) számára.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...