Új tartalmak műsorra tűzésével és az arculat frissítésével újítja meg az SPI a zászlóshajó csatornájának számító FilmBoxot. Az új grafikai elemeket áprilisban elsőként a szlovák és a cseh piacon vezetik be, ezt követően pedig világszerte alkalmazzák majd.
A megújult és tovább fejlesztett FilmBox csatornákon nagyobb filmstúdióktól vásárolt, több száz órányi új sikerfilm és sorozat debütál az elkövetkező időszakban. „Nagy örömünkre szolgál, hogy olyan újszerű arculati elemeket vezethetünk be, amelyek a legkorszerűbb technológiai megoldásokat alkalmazzák, de közben megőrzik a nézők által megszokott letisztult megjelenést” – mondta Haymi Behar, az SPI International marketingvezetője. „Számunkra a dizájn és a tartalmak tekintetében is a nézői élmény az elsődleges szempont. Ezt szem előtt tartva használtuk fel márkánk már ismerős színeit – a pirosat és a fehéret – egy olyan vizuális megoldásban, amelyben a videó és az audió eszközeivel élve egyúttal modernizáltuk is a brandet.”
A nagyobb filmstúdiókkal és filmforgalmazókkal nemrégiben kötött megállapodásoknak köszönhetően a FilmBox csatornák műsorkínálata is bővül: további hollywoodi kasszasikerekkel, filmklasszikusokkal és kritikusok által elismert helyi produkciókkal is gazdagították a választékot.
„Korábbi ígéretünkhöz híven világszerte folyamatosan fejlesztjük tartalmainkat és szolgáltatásainkat. Jelenlegi újításainkat elsőként a cseh és szlovák piacon alkalmazzuk, ahol is a FilmBox már öt éve a legnépszerűbb előfizetéses filmcsatornának számít” – közölte Behar.
Meghatározó EMEA (Európa, Közel-Kelet és Afrika) régiós jelenlétével együtt a FilmBox csatornáknak globálisan több, mint 30 millió előfizetője van. A csatornacsoport Csehországban és Szlovákiában szinte minden háztartást elér, Csehországban pedig a legnézettebb előfizetéses filmcsatorna.