Újabb két évre lesz a HELL márka arca Bruce Willis, a sztár már másodszor forgatott az energiaital-gyártónak és ezúttal az új tejeskávéjukat is népszerűsíti. A ma induló kampányban a világ legszebb nőjének választott Zuleyka Rivera is szerepel.
A HELL ENERGY immáron másodszor forgatott Bruce Willis-szel, aki újabb két évre lesz a márka arca. A világszerte több mint 50 országba exportáló HELL a világ legszebb nőjének választott Zuleyka Riverát is leszerződtette, aki minden idők legnézettebb – 6,7 milliárdos megtekintésű – videoklipjében, a Despacito-ban is főszerepet játszott.
A kampány nem csupán a HELL energiaitalát, de a HELL nemzetközi piacain idén induló új tejeskávéját, a HELL ENERGY COFFEE-t is népszerűsíti. A filmet két helyszínen, a new yorki utcákon és egy 52. emeleti luxusapartmanban forgatták. A munka ezúttal is egy amerikai produkciós cég bevonásával zajlott, így Bruce Willis már ismerős arcokkal találkozott mind a HELL ENERGY részéről, mind a stáb csapatában. Az amerikai sztár – a korábbi forgatáshoz hasonlóan – vérbeli profiként viselkedett, ugyanakkor most is megmutatta a humoros oldalát, hiszen több alkalommal megnevettette a stábot.
„Csodálatos helyszínen, kiváló hangulatban és gördülékenyen zajlott az idei forgatás. Bár Bruce cinkos mosolyával az első film zárójelenetébe is belecsempésztünk egy kis gag-et, az új filmet teljesen más hangulat jellemzi, mint a korábbit. Bruce lezser és lehengerlő természete tökéletesen passzolt a koncepciónkhoz, amelyhez Zuleyka személyében tökéletes partnert találtunk” – mondta el a forgatásról Pantl Péter a HELL ENERGY nemzetközi kommunikációs- és marketingigazgatója.
Az új kampány kreatív ötlete házon belül született, a HELL ENERGY kommunikációs és marketing csapata dolgozta ki a storyline-t is, és már csak a megvalósításhoz fordultak külső szakemberekhez.
A két évvel ezelőtti első Bruce Willis-szel készült reklámfilmhez hasonlóan az új spotot is az amerikai Sinema Films készítette, Kegye Barnabás kreatív igazgató közreműködésével.
Bruce Willis és Zuleyka közös filmjével és fotóival Magyarországon május közepétől TV spotokban, Facebook, Instagram, YouTube hirdetésekben, később óriásplakátokon, citylightokon, járműreklámokon és a termékeket árusító hiper- és szupermarketekben lehet majd találkozni, továbbá a kampányt influencer- és PR aktivitások is kiegészítik. A HELL ENERGY nemzetközi kampánya 50 országra terjed ki.