- Hirdetés -

Tovább menetelt a TV2

|

Jó hete volt a TV2-nek, szólóban és csatornaportfólió terén is hatalmas fölénnyel nyertek. A hét legnézettebb műsorát is a TV2 sugározta mind a 18-49 éveseknél, mind a teljes lakosságnál.

Múlt héten sem szakadt meg a TV2 jó szériája, lazán nyerték a hetet a 18-49 éveseknél és főműsoridőben. A korábbi héthez képest ugyan egy kicsit (0,4 százalékpontot) csökkent a TV2 közönségaránya, de az RTL Klubnál is volt némi csökkenés (0,2 százalékpont) így összességében nem sokat változtak az erőviszonyok. A TV2 7,3 százalékponttal előzte az RTL Klubot.

A TV2 múlt héten minden estét megnyert. A legnagyobb fölényük pénteken volt, amikor 20,3 százalékos főműsoridős share-t produkáltak az RTL Klub 8,6 százalékpontjával szemben. A legkisebb differenciát pedig szombaton mérték, amikor a TV2 9,2 százalékos, az RTL Klub 8,9 százalékos eredménnyel zárta az estét.

Mindezek révén csoportszinten is nagyon elhúzott a TV2. Konkrétan a TV2 Csoport 30,2 százalékos, az RTL Magyarország 21,3 százalékos közönségarányt ért el. S továbbra is a 18-49 évesekről és a főműsoridőről beszélünk, tehát arról a célcsoportról, ami amúgy az RTL-nek fekszik jobban.

A nemzetközi csatornaportfóliók közül a ViacomCBS zárta a legjobb eredménnyel az elmúlt hetet, miután 6,6 százalékos share-t értek el, megelőzve az 5,3 százalékos Sonyt és az 5,2 százalékos AMC-t.

22. hét / 21. hét / 20. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 8,4% / 8,6% / 9%
TV2 – 15,7% / 16,1% / 14,5%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (22. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Híradó – 18,3% (17,9%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 13% (13,3%)
Barátok közt – 9,2% (9,7)

TV2
Tények – 14,2% (15%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 13,3% (14%) – hétfőtől szombatig
Exatlon Hungary – 20,1% (19,6%)

A fenti műsorokon túl még mindenképpen említést érdemel, hogy a TV2-n a Tények előtti sávban futó Remények földje 11,1 százalékos share-t produkált a 18-49 éveseknél. Ebben a műsorsávban és ennél a célcsoportnál ez egész jó eredménynek számít. A teljes lakosságnál még jobban pörgött a sorozat, jól mutatja ezt, hogy a Top 10-es műsoros toplistára is bekerültek.

Az Exatlon múlt héten hajrázott 20,1 százalékos átlagos közönségaránnyal és 287 ezres átlagos nézőszámmal a 18-49 éveseknél (utóbbi a korábbi héten 261 ezer volt).

Az RTL Klubon a Barátok közt utáni sávban látható saját gyártású műsorok közül a korábbi hetekben mindig a hétfői Cápák között szállította a legjobb eredményt. Most viszont más volt a helyzet. Az Isten veled, Magyarország szerepelt a legjobban 7,8 százalékos share-rel, majd Toplista (6,7%), Bűnös lelkek (6,6%), Cápák között (6,4%) volt a sorrend. Nemcsak közönségarány terén, hanem nézőszámban is ugyanígy követték egymást a műsorok.

Az RTL-es saját gyártásnál maradva, szombat este a Mellékhatás című sorozat 10,3 százalékos közönségarányt ért el. Vasárnap a Maradj haza magadnak 9 százalékot, a Segítség! Itthon vagyok! 7,1 százalékot ért el. (Utóbbi alkotóival egy hosszabb interjút olvashat a hazai sorozatgyártásról ide kattintva).

A műsoros toplistát is a TV2 uralta a múlt héten. A 18-49 éveseknél az Exatlon pénteki adása volt a legnézettebb (313 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig a hétfő esti Tények bizonyult a listavezetőnek (733 ezer).

Az RTL Klub legnézettebb műsora a Híradó volt mindkét célcsoportnál. A 18-49 éveseknél a hétfői RTL Híradó (193 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig a vasárnapi RTL Híradó (727 ezer néző) érte el a legmagasabb nézettséget a csatorna műsorai közül.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

nézettség hetitop2020_22het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

nézettség hetitop2020_22hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Black Friday és Cyber Monday: rákapcsolnak a kiberbűnözők

A Black Friday és a Cyber Monday közeledtével egy magas kockázatú időszakba lépünk a kiberbiztonság szempontjából. Egy friss Sophos jelentés kiemeli, hogy a rosszindulatú e-mailek a zsarolóvírus-támadások második leggyakoribb kiváltó okai voltak a kritikus...

Terjeszkedik a Pizza Hut

Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta...

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre beindulhat az építőipar

Nehéz helyzetbe került idén is az építőipar, ahol a szakértők szerint 15-20 százalékos visszaesés is tapasztalható volt. Az iparág lendülete évekkel ezelőtt megtorpant, jövőre azonban fellendülés várható, amelynek az előszele már tavasszal érezhető lesz.Az...

Black Friday és Cyber Monday: rákapcsolnak a kiberbűnözők

A Black Friday és a Cyber Monday közeledtével egy magas kockázatú időszakba lépünk a kiberbiztonság szempontjából. Egy friss Sophos jelentés kiemeli, hogy a rosszindulatú e-mailek a zsarolóvírus-támadások második leggyakoribb kiváltó okai voltak a kritikus...

Terjeszkedik a Pizza Hut

Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta...

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...