Az RTL Magyarország és az UFA Magyarország által közösen fejlesztett egyedi tehetségkutató, a Made in Karantén a koronavírus-járvány miatti különleges helyzetre reagált, az elmúlt hónaptól pedig már nemzetközi sikert is ünnepelhet az itthon is népszerű formátum.
A Magyarországon már befejezett széria formátuma az UFA Magyarország és a Fremantle Distribution közreműködésének eredményeképpen immár közel 250 millió néző számára vált elérhetővé. 22 országban kerül adásba, a pánarab MBC1 csatorna által, Made in Quarantine címmel. Az első négy epizód már képernyőre is került, amihez a térség 20 országából küldtek vidókat.
A sajátos tehetségkutató külföldi verziójában is négy híresség zsűrizi a különböző, otthon, a négy fal között készült videókat és a legjobbaknak adásonként díjazást ítél oda. Az eredeti, magyar verzióhoz képest azonban a zsűritagok nem egy stúdióban, hanem műholdon keresztül, saját otthonukból értékelik a versenyzőket.