Megjelent a Digitális Média Tények Könyve 2020. Ahogyan az első évfolyamnál a 2008-as gazdasági válság, úgy most a koronavírus sem akadályozta meg a neo digitális piaci áttekintésének kiadását. Igaz, a tartalmat részben át kellett szabni az új körülményeknek megfelelően.
A Neo Interactive digitális és tartalommarketing ügynökség immár tizenharmadik alkalommal adja ki a Digitális Média Tények Könyvét. A kiadvány a szokott módon a digitális marketing, média és fogyasztás tényeit és trendjeit mutatja be. Az idei fókusztémát a digitális audió- és videótartalmak előretörése szolgáltatja, így több anyag is foglalkozik kifejezetten a streaming- és a podcastpiac fogyasztói és marketinges vonatkozásaival.
Nem megszokottak ugyanakkor a körülmények: a kiadvány készítése közben a koronavírus egészségügyi és gazdasági értelemben is teljesen átformálta a világot, amelyre a DMTK is reagált. Ezért a visszatekintés mellett az előretekintés is hangsúlyosabban megjelent a tartalmak között. Ennek tudható be a szokotthoz képest bő egy hónappal későbbi, egyelőre digital only megjelenés.
„A 2008-as válság sem akadályozott meg minket anno, hogy elindítsuk a DMTK-t, és most is mindent megtettünk, hogy a lehetőségekhez képest legfrissebb, leginkább reális képet adjuk a digitális világ nemzetközi és hazai trendjeiről. A streaming – mostanra még inkább kurrens – fókusztémát már a járvány előtt kiválasztottuk, de a megváltozott világrend miatt a screen univerzum összetett és egyre erősödő hatásait nemcsak szakmabeliként, hanem fogyasztóként, szülőként, munkaadóként és munkavállalóként is közvetlenül a bőrünkön érezhetjük. Ezért igyekeztünk minél többet beépíteni a koronavírus piacformáló hatását kutató gondolatokból is” – mondta Soós Gergely, a neo alapító-tulajdonosa.
A DMTK friss kiadása letölthető a neo oldalán.