2010 nyarán, Budapesten nyitotta meg első hazai üzletét a Starbucks. Azóta országos terjeszkedésbe kezdtek.
Az első magyarországi üzlet a budapesti Westend City Centerben nyílt meg 2010 júniusában. Ezt hamarosan továbbiak követték, fél éven belül, már a Mamutban és a Király utcában is várták a vendégeket a Starbucks kávézók.
A vállalat a hazai megjelenéssel egy időben vezette be a cég 99 százalékban etikus forrásból származó
kávéit, 2017-ben megnyitott az első vidéki kávézó Szegeden, utoljára pedig, 2020 telén a budai Mechwart téren nyílt újabb egység.
A lánc dinamikusan növekszik, jelenleg 34 kávézó működik országszerte, az elmúlt három évben pedig közel háromszorosára nőtt a Starbucksok száma Magyarországon.
Egy évtized alatt közel 7,5 millió vendég fordult meg a hazai kávézókban, a baristák pedig 2,6 millió csésze kávét szolgáltak fel a számukra. Jelenleg hozzávetőlegesen 500 partner dolgozik azon, hogy a Starbucks közössége minden esetben a lehető legmagasabb szintű kiszolgálásban részesüljön.
Hazánk igazi latte nagyhatalom, a vendégek 30 százaléka a tejeskávéra esküszik, majdnem minden negyedik magyar (23 százalék) pedig a caramel macchiato rabja. Az elmúlt években bevezetett egyedi eljárással készülő cold brew italokat is egyre többen keresik, a nyári hónapokban már a 10 százalékot is eléri az arányuk.
„A Starbucks a kezdetektől fogva igyekszik többet nyújtani, mint egy hagyományos kávézó. Célunk, olyan közösségi helyszíneket létrehozni, amelyek nemcsak a kávét és gazdag hagyományait ünneplik, hanem az összetartozás érzését is elhozzák vendégeink számára” – mondta el Molnár Dóra, a Starbucks regionális vezetője.