Négy hetes, integrált marketing kampányt indított a Szerencsejáték Zrt. sportfogadási termékeinek népszerűsítésére. A közösséghez való csatlakozásra Anger Zsolt, Jászai Mari-díjas színész buzdítja a fogadókat, aki személyisége és megformált karakterei révén jut el a kampány célközönségéhez. A reklámfilm fő helyszínéül a Puskás Aréna szolgált, amely a kampány indulásának felvezetéseként múlt szombaton zöld fényárba borult.
Az év hátralévő részében kiemelt sportesemények várhatók, ezért ezzel egyidőben, szeptember 21-én indította el a nemzeti lottótársaság Tippmix és Tippmixpro sportfogadási termékeinek marketing kampányát. A termékfokúszú kampány hosszú távú célja, hogy a sportfogadók a két Tippmix márkára egyként tekintsenek a jövőben – derül ki a Szerencsejáték Zrt. közleményéből.
A sportfogadókra jellemző, hogy kellő mértékű szakértelemmel rendelkeznek azokkal a sporteseményekkel kapcsolatban, amelyekre fogadást kötnek, folyamatosan tanulnak, elemeznek, fejlesztik tudásukat, keresik az izgalmakat, valamint nyitottak az újdonságokra. E játékosok szakértelmét hivatott elismerni a „Tippmix – Több mint szerencse” szlogen, amely a kampány kiindulópontját adja.
A koncepció lényege, hogy szemléltesse a sportfogadáshoz köthető legfőbb lépéseket a fogadásra való felkészüléstől, a döntéshozatalon, illetve a várakozás izgalmán át, egészen a nyerés pillanatáig, ami egy valódi közösségi élményt teremt. A kampány üzenetei között, ahogy azt a nemzeti lottótársaságtól megszokhattuk, a felelős játék is kiemelt szerepet kap.
A kampány kulcsfontosságú eleme az a reklámfilm, amelyben Anger Zsolt karizmatikus egyénisége invitálja a játékosokat a Tippmix sportfogadói közösségéhez való csatlakozásra. Az alkotás – közelítve az online és offline lehetőségeket – összefogja és kiemeli a két márka előnyeit, hangsúlyt helyez az évente több millió fogadási lehetőségre, illetve az egész éven át tartó felkészülésre, amelyet a sportfogadás megkövetel a szakértő játékosoktól. A Szerencsejáték Zrt. felelős játékszervezőként reklámfilmjének főszereplőjén keresztül szól játékosaihoz, akiket a tudatosságra, a határok helyes felmérésére figyelmeztet: „mindig tudd, hol határ, és azt is, hogy mikor érdemes újrakezdeni”. A filmben azok a hazánkban legnépszerűbb sportágak tűnnek fel, amelyek egyben a sportfogadás szempontjából is nagy jelentőséggel bírnak. A Magyarországon megkerülhetetlennek számító labdarúgás mellett a tenisz, a kézilabda, a kosárlabda, valamint az e-sport, a Szerencsejáték Zrt. legújabb terméke is helyet kap.
A hazai sportfogadási termékeket bemutató reklámfilm több verzióban is látható lesz 10 tévécsatorna műsorai között, több mint 500 alkalommal. A televíziós kampányt látványos közterületi hirdetések – óriásplakátok, citylightok, illetve járműreklámok –, print és banner megjelenések, valamint lottózói POS anyagok egészítik ki.
A fogadói közösség aktivizálására, valamint új játékosok bevonzására nyereményjáték indul szeptember 21. és október 22. között. A teljes kampányt PR-, illetve közösségimédia-aktivitás is végigkíséri, ami többek között exkluzív sportolói tartalmakban, illetve a kiemelt sporteseményekre készített egyedi Instagram facefilterekben nyilvánul meg.
A Szerencsejáték Zrt. új kampányában reklámügynökségként a New Land Media Kft. és Lounge Design Kft. működik közre, a pr ügynökség a Lounge Communication Kft., a social ügynökség a Dot Creative Kft., míg a gyártó cég a CineSuper Kft..