A gyógyszergyártó négy induló közül választotta ki a GroupM partnerügynökségét.
A The&Partnership 2021. január 1-jétől látja el a Stada márkáihoz (többek között: Nizoral, Cetebe, Marslakócskák, Stadalax, Proenzi) kapcsolódó médiatervezési és -vásárlási feladatokat.
A kétfordulós tender 2020 júliusában indult, és arra összesen négy médiaügynökség kapott meghívást.
A döntési folyamat összetett volt: a Stada a stratégiától a teamen keresztül a felajánlott szolgáltatásokon át az árakig számos tényezőt vizsgált.
A megbízás a magyar piacra vonatkozik, a döntés lokálisan történt.
„A Stada globális növekedési stratégiájának részeként a 2020-as évben Magyarországon is jelentősen bővítette a termékportfólióját, melynek segítségével a cég a vénynélküli gyógyszerek és gyógyhatású készítmények piacán a 10 legnagyobb forgalmú vállalat közé lépett elő. A megnövekedett portfólió kezelésére és a további növekedési célok elérésének érdekében írtunk ki 2021-re egy médiatendert, amelyre négy ügynökséget hívtunk meg. A döntési folyamatban kiemelt szerepet játszott az ügynökségek által felvázolt médiastratégia, illetve a Stada számára kedvező kereskedelmi feltételek kialakítása, mely szempontok alapján a The&Partnershipet választottuk ki médiaügynökségi partnerként” – mondta el Földvári Ádám, a Stada Consumer Healthcare üzletágvezetője a döntés kapcsán.