Új reklámkampányt indított a CIB Bank, a legnagyobb tévécsatornákon is futó szpotban visszatérnek a bank állati karakterei, Brúnó és Della. A kampány érdekessége, hogy a reklámfilm a korábbi alkotások újrahasznosításával valósult meg, a járványhelyzet miatt ugyanis a bank olyan megoldást keresett, amelyhez nincs szükség forgatásra, hogy ezzel is minimalizálja a fizikai kontaktust szükségessé tevő kreatív folyamatokat.
Gyorsabb és egyszerűbb lakáshitel-ügyintézést, kevesebb bankban töltött időt és a papíralapú iratok mennyiségének csökkentését hozza magával a CIB Bank jelzáloghiteleinek megújított igénylési folyamata. A hitelügyintézést a CIB Bank több fázisnál online megoldásokkal gyorsítja, amelynek köszönhetően egy lakáshitel igénylése lehetségessé válik úgy is, hogy az ügyfél a szerződéskötésig egyszer jelenik meg személyesen a bankfiókban, a szerződés aláírására. A szakértő segítség azonban nem marad el: a folyamaton az ügyfelet egy videóbankár kíséri végig.
A CIB Bank legújabb kampányában nemcsak a téma, azaz az online folyamat különleges, hanem az is, ahogyan az állati főszereplők eddig nem látott csavart visznek a történetbe. Az új film teljes egészében a korábban rögzített anyagok újrahasznosításával készült, de a végeredmény egy önálló lábakon álló, új történet lett a sorozatban.
A kampány a legnagyobb TV csatornákon fut október 19. és december 13. között. Az állati főszereplőket bemutató, az Ogilvy által 2017-ben felépített reklámplatform két éve debütált.