A Covid-19 járvány nem hagyta érintetlenül a hazai üdítőital piacot sem, a BrandMania stábja pedig annak járt utána, hogy élték meg ezt az időszakot a nagy szereplők és hogyan látják a jövőt. A műsorban terítékre kerülnek a digitális meetingek is.
A koronavírus-járvány miatt a második negyedévben drasztikus volt a visszaesés az üdítőital piacon, a BrandMania pedig most megmutatja, hogy mit gondolnak a helyzetről a nagy piaci szereplők. A műsorban megszólal Balogh Levente, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke, aki többek között a megújulási képesség fontosságáról, illetve az eredeti üzenet megőrzéséről beszél.
A műsor második részében pedig a digitális meetingek kerülnek a középpontba. Az RTL Klub magazinműsorának stábja annak járt utána, hogy milyen változásokat hozott a megbeszélésekben az, hogy a fizikai térből a virtuálisba kerültek át, milyen új etikett, szabályok alakultak ki, hogyan alkalmazkodtak a cégek.
BrandMania ma éjjel 23:50-kor az RTL Klubon, az adás ismétlését megnézheti szombat délelőtt az RTL Klubon vagy az RTL Most platformon.