- Hirdetés -

Márkakampányt indított az Accenture

|

Az Accenture az évtized legnagyobb márkaátalakítása jegyében dinamikus márkakampányt indított el, és új vállalati célkitűzéseket határozott meg, amelyek nagyobb érték megteremtésére ösztönzik a vállalatot.

Az Accenture Interactive részeként működő Droga5 kreatív ügynökség által kidolgozott, „Let there be change!” szlogennel indított márkakampány középpontjában a változásban rejlő erő és szépség áll, de rávilágít az Accenture szakértelmének mélységére és sokrétűségére.

„A technológia változásai már a Covid-19 előtt is átalakították a munkavégzés módját és a magánélet egyes részeit, de a járvány hatása most mindezt új szintre emeli. Ez arra kényszeríti a vállalatokat, hogy mindent újragondoljanak, hiszen egész gazdaságok, iparágak újraépítése válik szükségessé” – mutatott rá Julie Sweet, az Accenture vezérigazgatója. „Ha valaki stabilan szeretne kikerülni ezekből a folyamatokból, egyetlen lehetősége van: megragadni és kihasználni a változást.”

A közös siker érdekében az Accenture „360 fokos értékteremtésre” törekszik. Ügyfeleinek is segít átalakítani és új alapokra helyezni működésüket, átképezni dolgozóikat és fenntarthatóbbá válni. Mindez az Accenture sikeres megújulására épül, amelynek során a vállalat működése 70%-át helyezte át biztonságosan digitális és felhőkörnyezetbe, biztosítva ezzel ügyfelei teljes szervezeti átalakításához szükséges skálázhatóságot.

Új cél és márka

Az Accenture célkitűzése – a technológia és az emberi zsenialitás ígéreteinek valóra váltása – és márkája a piacvezető pozíció megszerzésének bevált módszerére épül. Ennek lényege az emberi tehetséget és kreativitást hasznosító értékteremtés – a változás lehetőségének kihasználásával és a működés folyamatos átalakításával. Az Accenture tavaly közel 900 millió dollárt fordított oktatásra és fejlesztésre, 1,5 milliárd dollárt költött akvizíciókra és mintegy 900 millió dollárt kutatás-fejlesztésre. Nemrég jelentette be a 70 ezer felhőre specializálódott szakembert tömörítő Accenture Cloud First platform létrehozását, három év alatt 3 milliárd dolláros befektetéssel.

A márkakampány egyszerre indul el az Accenture összes belső és külső digitális csatornáján, a televízióban és online hirdetésekben. Az új kreatív tartalomban minden érintkezési ponton szerepelni fog az Accenture “>” szimbóluma, amely több mint 20 éve része a vállalat logójának.

„Kreatív szempontból nagyon izgalmas volt maga a feladat és a lehetőség” – nyilatkozta David Droga, a Droga5 alapítója és kreatív vezetője. „Az új cél és a kampány megalkotásán túl a vezetői csapatokkal, a kollégákkal és az ügyfelekkel világszerte szorosan együttműködve formáljuk a vállalat jövőjét. Bátor evolúciós lépés ez mindannyiunk számára.”

Az Accenture Interactive által 2019-ben felvásárolt Droga5 nemzetközileg is elismert kreatív ügynökség. Az Advertising Age és az Adweek által nemrégen az évtized ügynökségének választott Droga5, az Accenture Interactive új ügynökségi modelljével összhangban, minden érintkezési ponton összehangolt márkaélményt nyújt az ügyfeleknek és a fogyasztóknak.

16,2 milliárd dollárt meghaladó márkaértékével az Accenture jelenleg a 31. helyen áll az Interbrand top100 globális márkáról összeállított rangsorában. Ez több mint 212%-os értéknövekedést jelent 2002-höz képest, amikor a vállalat először került fel az Interbrand listájára az 53. helyen.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...