- Hirdetés -

Szépen búcsúzott a Sztárban sztár

|

A TV2 vasárnap esti műsora volt a hét legnézettebbje a kereskedelmi célcsoportnál és a teljes lakosságnál is. Az RTL Klub nyerte a hetet, náluk az Apatigris kicsit magára talált és egy filmmel megszorongatták a Dancing with the Stars-t, viszont Friderikusz Sándor műsora tovább gyengült.

Kicsit nőtt a különbség az elmúlt héten a két vezető kereskedelmi csatorna között. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben az RTL Klub 0,7 százalékponttal, 14,9 százalékra növelte a közönségarányát. A TV2 pedig 0,1 százalékpontos növekedés után 12 százalékkal zárta a hetet. Megmaradt a hétköznap-hétvége közötti különbség, azaz a hétfőtől péntekig terjedő időszakot az RTL Klub, a szombatot és a vasárnapot a TV2 nyerte. Az jelentett csak változást, hogy szombaton a korábbinál kisebb volt a TV2 előnye.

Mindez szám szerint azt jelentette, hogy a hétfőtől péntekig terjedő időszakban az RTL Klub 15,5 százalékos, a TV2 9,9 százalékos közönségarányt ért el. A szombat estét a TV2 14,4 százalékos közönségaránnyal nyerte és 13,8 százalékkal követte őket az RTL Klub. Vasárnap a TV2 19 százalékos share-t hozott össze, az RTL Klub erejéből pedig 13,8 százalékra futotta.

Csoportszinten az RTL Magyarország 28,1 százalékos, a TV2 Csoport pedig 25 százalékos közönségarányt produkált. A nemzetközi csatornaportfóliók versenyét a ViacomCBS nyerte 5,5 százalékkal, utánuk az AMC következett 4,6 százalékkal, majd a Sony 4,4 százalékkal.

45. hét / 44. hét / 43. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14,9% / 14,2% / 13,3%
TV2 – 12% / 11,9% / 12,1%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (45. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Barátok közt – 8,1% (8,6%)
Híradó – 18,5% (18,6%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 15,5% (16,4%)
Drága örökösök – 17,5% (17,3%)
Házasodna a gazda – 15,3% (16,1%)
Barátok közt ismétlés – 6,2% (6,1%)

TV2
A bosszú csapdájában – 9,6%
Tények – 14,6% (14,7%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 12,6% (11,5%) – hétfőtől szombatig
Mintaapák – 12,3% (11,4%)
Bezár a bazár – 9,1% (8,9%)
Újratervezés – 7,1% (7,6%)

A hétköznapok különösebb érdekességet nem tartogattak. Az RTL Klubon a Drága örökösök továbbra is erős nézettséget szállított. Egész jól teljesített a Házasodna a gazda is, még úgy is, hogy a korábbi heti eredményükhöz képest egy kicsit rontottak. Viszont az RTL Moston ismét messze a legnézettebb tartalom volt a Házasodna a gazda. A TV2-n a Bezár a bazár és az Újratervezés nem nagyon kapott erőre, a Mintaapák viszont lassanként erősödik: a korábbi heti 171 ezer nézős átlagukat 190 ezerre növelték a 18-49 éveseknél.

Szombaton a TV2-n a Dancing with the Stars 250 ezer nézőt vonzott a kereskedelmi célcsoportból 15,8 százalékos közönségarány mellett. Ez egy kicsit rosszabb eredmény, mint a 44. héten (279 ezer néző és 18,9 százalékos közönségarány).

Az RTL Klubon az Apatigris ugyan nem nyerte a sávját, de némileg megcombosodott, ugyanis 194 ezres nézettség mellett 12 százalékos share-t produkált. Egy héttel korábban ez 133 ezer néző és 8,5 százalékos közönségarány volt. Ami érdekes, hogy az RTL Klubon futó Meg – Az őscápa című film egész pariban volt a TV2 táncos műsorával, a film ugyanis 227 ezres nézettséget és 14,9 százalékos közönségarányt ért el.

Vasárnap a Sztárban sztár nagyon szép nézőszámot produkált, a 18-49 évesek köréből 354 ezer nézőt ültetett a képernyők elé. Egy héttel korábban ez 312 ezer volt. Az RTL Klubon az Álarcos énekes 342 ezres nézőszámot ért el (korábbi héten ez 361 ezer volt). Az Életünk története pedig 132 ezres nézettséggel futott, miközben az első adás még 170 ezer nézőt vonzott.

A műsorok közül a hetet a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is a Sztárban sztár évadzáró adása nyerte. Utóbbi célcsoportnál még a lélektani egymilliós nézőszámot is megugrották. Az RTL Klub legnézettebb tartalma az Álarcos énekes volt, szintén a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is, utóbbinál 859 ezres nézettséget hoztak össze.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...