A Havas Creative nyerte a PENNY Market 2020 elején indított hivatalos kreatív tenderét. Az ügynökség öt pályázó közül került ki győztesen, és ezzel az eredménnyel a Havas Csoport magyarországi ügynökségei a Havas Village koncepció keretén belül működnek együtt a PENNY Market kommunikációs feladatain.
A PENNY Market a kreatív tender során egy olyan partnert keresett, amely vezető ügynökségként teljes körű szolgáltatást tud nyújtani, és az összes kommunikációs tevékenységében segíti majd a vállalatot. A Havas Creative öt induló közül, egy kétfordulós pályázat során került ki győztesen, és 2020 második félévétől látja el a vállalat teljes körű kommunikációs feladatait.
A Havas Csoporthoz tartozó Arena Media már korábban is a PENNY Market médiaügynöksége volt, így a két ügynökség mostantól egy csapatként, a Havas Village koncepció keretén belül dolgozik a vállalat stratégiai, kreatív, social media, illetve a médiatervezési- és vásárlási feladatain.
A tender során az ügynökség egy olyan új kreatív platformot dolgozott ki, amelynek a fő feladata, hogy segítse kommunikálni a PENNY márka összes előnyét és egyben a megújulását, fiatalítását, ugyanakkor a versenytársaktól egy markánsan megkülönböztető, emlékezetes és egy nagyon könnyen felismerhető márkakép alakuljon ki a jelenlegi és a potenciális vásárlókban. Az új kreatív koncepció alapján készült első kampány 2020 november második felében indul, és televízióban, közterületen, digitális felületeken és a PENNY összes saját csatornáján lesz látható.