- Hirdetés -

Megújult a 24.hu

|

- Hirdetés -

Új címlappal és arculattal folytatja mától a legolvasottabb hazai hírportál, a 24.hu. Pető Péter főszerkesztő szerint a 24.hu új formája alapvetően erősítheti meg az újságot, így a képességeiket arra, hogy a lehető legmagasabb színvonalon szolgálják ki olvasóikat.

Hosszú évek óta erősítik a tartalmi kínálatot, és már régen az az ambíciójuk, hogy megteremtsék hozzá azt az arculatot és formát, amely mindehhez jobban igazodva kínálja az oldalon megjelenő cikkeket, fotókat, videókat, podcastokat – fogalmaz a megújulás kapcsán írt cikkében Pető Péter. „Azt gondoljuk, az új forma és tartalom mutatja meg pontosan, mit és hogyan szeretnénk elmondani az országról és a világról olvasóinknak. Azt gondoljuk, ez alkalmas arra, hogy még többen kezdjék napjukat a címlapunkon, mert elsősorban innen akarják tudni, mit ír a 24.hu. Azt ugyanis legelsősorban a címlapról lehet tudni, ahol nem technológiai vállalatok algoritmusai, hanem az újság szerkesztői döntenek arról, mi kerül elénk” – olvasható a főszerkesztő írásában.

A megújulás keretében olyan új technológiai megoldásokat is bevezetnek, amelyek a szakmai és üzleti fejlődés zálogai lehetnek. Már most regisztrálhatnak az olvasók a 24.hu világába, ahol ezután választhatják például a sötét módot az olvasáshoz. Ezen kívül előfizetéses megoldást kínálnak azoknak, akiknek az olvasási élményét a hirdetések zavarják: ők havi díj ellenében hozzájuthatnak a hirdetésmentes verzióhoz.

Kiemelt célcsoportot alkotnak azok, akik blokkolják a reklámokat. Ezzel a megoldással ők jelenleg rontják az újság fennmaradási lehetőségeit, üzleti pozícióját, mivel miközben ingyenes a tartalom, az újságot megfosztják attól a lehetőségtől, hogy hirdetésekkel keressen pénzt. Ezért őket az újság érdekében arra kérik, kapcsolják ki a hirdetésblokkolót, vagy válasszák a hirdetésmentes megoldásukat – fogalmaz Pető Péter.

A főszerkesztő szerint a jelenlegi modellben a hirdetési költések fedezik a működésüket, azonban most gazdaságilag is sikeres újságot tudnak csinálni. Az is világos ugyanakkor, hogy ennek a bevételi lábnak megvannak a határai, ezért jelenik meg az oldalon a támogatási lehetőség is. „A 24.hu függetlensége gazdasági függetlenségén alapul. Azaz megtermeli a piacon azt a bevételt, ami a működéséhez szükséges. Ugyanakkor szeretnénk még több különleges, egyedi tartalmat kínálni olvasóinknak. A minőségi tartalom azonban a legdrágább újságírói műfaj. Amikor kollégánk Transparency-Soma-díjat nyer, ami a magyar tényfeltáró újságírók legnagyobb kitüntetése, amikor az Ady 100 című sorozat készül, amikor az emlékezetes nagyinterjúkat publikáljuk, akkor nagyon sok pénzt költünk tartalomra. Azért tesszük, mert ezt szakmai és üzleti küldetésünknek egyaránt gondoljuk: felelősségünk a minőségi újságírás legszebb hagyományait is szolgálni. Azért, hogy ezt még többször, még nagyobb számban tehessük, megteremtettük a támogatás lehetőségét” – írja Pető Péter.

A főszerkesztő cikkéből az is kiderült, hogy a mostani változás csak egy lépcső a munkájukban és tudják, hova szeretnének eljutni, el akarják érni, hogy a 24.hu a lehető legtöbb magyar olvasó megkerülhetetlen tájékozódási pontja, kedvenc újsága, legjobban kedvelt szerzői miatt digitális otthona legyen, amely egyszerre informál a leggyorsabban, szórakoztat a legjobban, beszél a legsokoldalúbban és életközelibben a magyar valóságról, miközben ellenőrzi a mindenkori hatalmat.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...

Nőtt a tévézésre szánt idő a magyarok körében

Az idei harmadik negyedévben öt perccel nőtt a napi tévénézési idő a teljes népesség körében a Nielsen Közönségmérés adatai szerint és elérte a 4 óra 32 percet. A filmek és sorozatok miatt ülünk le...

Techcégek uralják a márkák rangsorát

A 10 legértékesebb márka közül 5 tartozik technológiai cégekhez, de ha az első 20-at nézzük, akkor még nagyobb a szektor fölénye, ebben a körben 11 technológiai brand található az Interbrand legújabb százas toplistáján. Az...

Új évaddal folytatódik a Comedy Club

Újra a nagypályás nevettetőké a terep a Comedy Centralon, október 22-től ugyanis folytatódik a humorcsatorna standupos műsorfolyama, a Comedy Club. Idén ősszel ismét trükkös cselekkel, kíméletlen támadásokkal és védhetetlen poénlabdákkal nyomul a gárda. Elsőként...

Van hova fejlődnünk az energiatakarékosság terén

A hazai fogyasztók körében a szelektív hulladékgyűjtés és az energiatakarékos égők használata számít a leginkább elterjedt otthoni környezetkímélő szokásnak. Miközben a magyar háztartásokban megtalálható hűtők, mosógépek, tévék mintegy fele már energiatakarékosnak számít, e gépek...

Éjjel is látó kamerákkal érkezik a legújabb okosmobil

Különleges éjszakai fotós és videós funkciókkal, 120 Hz-es képfrissítéssel, szupergyors töltéssel érkezik a HUAWEI legújabb okostelefonja. A nova 9 elő- és hátlapi kameráival egyaránt 4K-s felbontású videók készíthetők, a 4300 mAh-s beépített akkumulátor feltöltéséhez...

A vártnál jobban teljesít a lízingpiac

Bár a járvány az idén is bizonytalanná teszi a gazdasági helyzetet, a magyar lízingpiac ennek ellenére a várakozásoknál jobban szerepel – mondta Zs. Nagy István, a Magyar Lízingszövetség elnöke a szervezet csütörtöki konferenciáján. Szerinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...
- Hirdetés -

CMO

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

Zöld éttermet nyitott Debrecenben a KFC

Európában is ritkaságnak számít a gasztronómiai vállalkozások közt, Magyarországon pedig még egyedülálló ebben a szektorban a KFC október 14-én Debrecenben megnyitott új étterme. A beruházás a környezeti fenntarthatósági szempontokat követve olyan zöld megoldások beemelésével...

DATA