Az Indotek Group teljes vidékipláza-portfóliója került a Positive Adamsky ügyfélkörébe idén szeptembertől. Az ügynökség többek között a Corvint, a Duna Plázát, a marosvásárhelyi Promenada Mallt és további 17 hazai bevásárlóközpontot szolgál ki, kiemelten a kreatív és social media management, illetve rendezvényszervezés területén. A Positive Adamsky 2020 januárjában kezdte meg az együttműködést az Indotek Csoporttal, és a járvány kitörésekor indultak el a tárgyalások a teljes portfólió kreatív és social kiszolgálásáról.
A Positive Adamsky 2019 őszén kapott tendermeghívást az Indotek Csoporttól, a Klepierre-től átvett két budapesti bevásárlóközpont (Corvin, Duna) lead ügynökségi feladataiért. A sikeres tender után néhány héttel a marosvásárhelyi Promenada Mall is bekerült az ügyfélkörükbe. A közös munka első komoly kihívását a járványügyi helyzet teremtette meg, mely alatt a plázák kötelező bezárása és a feltételrendszerek újratárgyalása közben tesztelhették az ügynökség megoldásait.
Ezután kérték fel a csapatot a teljes vidéki plázaportfólió* kiszolgálására, ahol kreatív és stratégiai feladatokat kell ellátniuk, illetve a házak social media felületeinek menedzselése is az ügynökség feladatkörébe tartozik.
A fentieknek köszönhetően 2020. szeptember 1-től a legnagyobb hazai plázaportfólió került a Positive Adamsky ügynökséghez.
*(1. Alba Plaza (Székesfehérvár), 2. Balaton Plaza (Veszprém), 3. Cédrus Üzletház (Nyíregyháza.), 4. Csepel Plaza (Budapest), 5. Debrecen Plaza, 6. Győr Plaza, 7. Kaposvár Plaza, 8. Kanizsa Centrum (Nagykanizsa), 9. Kanizsa Plaza (Nagykanizsa), 10. Nyír Plaza (Nyíregyháza), 11. Miskolc Plaza, 12. Sopron Plaza, 13. Szeged Plaza, 14. Szolnok Plaza, 15. Zala Plaza (Zalaegerszeg), 16. Újbuda Center (Budapest), 17. Duna Center (Győr).