Bár kinevezése csak a Magyar Nemzeti Bank felügyeleti engedélyét követően lesz hivatalos, Holló Bence, az NN Biztosító leendő vezérigazgatója már december elsejével megkezdi a munkát a társaságnál. A szakember eddigi karrierjéről és további terveiről beszél.
A kezdeti időszakban a társaság folyamatainak, célkitűzéseinek, szellemiségének megismerése lesz fókuszban részéről, így felkészülve a későbbi feladatkörére.
A Cofidis Magyarországi Fióktelepének éléről érkező szakember tizenkét évet töltött legutóbbi állomáshelyén, amely ezen időszak alatt a magyarországi fogyasztási hitelezés megkerülhetetlen szereplőjévé vált, nem utolsósorban az utóbbi évek digitális fejlesztéseinek köszönhetően. Utóbbiakra az NN leendő vezérigazgatójaként is fő prioritásként tekint, akárcsak az ügyfélközpontúság további erősítésére.
A Cofidist megelőzően kilenc évig a telekommunikációs szektorban töltött be vezetői pozíciókat, így szerteágazó tapasztalatokkal rendelkezik a piacon. „Én értéknek tartom, ha valaki a karrierje során többféle ágazatban megfordul vezetőként. Azt gondolom, hogy ez szélesebb rálátást biztosíthat a számára mind az ügyféligények, mind a potenciális megoldások terén” – tartja Holló Bence. Különféle tisztségei között azonban van egy összekötő kapocs: egész karrierje során a lakossági szolgáltató szektorban tevékenykedett, így elsőszámú értéknek tekinti az ügyfélközpontú gondolkodást és működést.
Karrierje során számos nagy akvizícióban, új üzletág elindításában, termék- és közösségi fejlesztésben vett részt, amit rendkívüli szerencsének tart. „Olyan közösségek fejlődésének voltam részese, amelyek hihetetlen teljesítményt tudtak nyújtani az évek során. Megbirkóztunk számos nehézséggel és válsággal, és minden ilyen krízisben élni tudtunk a kínálkozó lehetőségekkel. Hiszek a biztosítás intézményének társadalmi hasznában és az öngondoskodás fontosságában, így biztosan tudom, hogy az NN kiváló csapatával is komoly eredményeket fogunk majd elérni” – hangsúlyozta Holló Bence.
Bevallása szerint a digitalizáció újításai – fintech-megoldások, digitális ügyfélszerzés, adatalapú vállalatszervezés – mellett kritikus témának tekinti a környezeti fenntarthatóságot, valamint a CSR-tevékenységeket is. Ezért kitűzött célja az olyan aktivitások folytatása, amelyeket az utóbbi időben is vezetett az NN. Így például a társaság nemrégiben 500 bútor adományozásával járult hozzá a Heim Pál Gyermekgyógyintézet működéséhez, illetve ingyenes online pszichológiai tanácsadást is indított az ELTE PPK szakértőivel közösen video stream formájában.