Óriási fejlődés tapasztalható a hazai e-kereskedelmi forgalomban, a BrandMania stábja pedig utánajárt, hogy mire számíthatnak a webáruházak karácsony előtt. Érdemes lesz megkapaszkodni, mert elképesztő összegek jönnek.
A november elejétől december közepéig tartó időszakban akár 120 milliárd forint is lehet a hazai online kiskereskedelmi forgalom Kis Gergely, az eNET partnere szerint. A szakember a BrandManiának beszélt arról is, hogy idén a teljes bevétel már 500 milliárd forint körül alakulhat, öt éven belül pedig elérheti az ezermilliárd forintot.
A meghatározó e-kereskedelmi cégek mindegyikénél jelentős bővülésre számítanak. A BrandMania legújabb adásában megszólalt Őri Gergely, a JátékNet Webáruház ügyvezetője, aki többek között arról beszélt, hogy milyen játékok lesznek az idei karácsony slágerei. Várkonyi Balázs, az Extreme Digital vezetője a logisztikai nehézségekről is szólt, amelyek szerinte idén már kevésbé lesznek zavaróak, mint tavaly. A kiszállítási problémákra kitért Madar Norbert, a GKI Digital üzletágvezetője is.
Megszólalt a műsorban Szigetvári József, a Szállás.hu ügyvezetője. A cég különleges helyzetben van, hiszen náluk a karácsonyi forgalom még az ünnepek alatt is tart, sokan akkor választanak utazást ajándékként. Németh Norbert, a Tchibo Budapest e-kereskedelmi vezetője pedig arról beszélt, hogy milyen lehetőségeket kínál a mobil az e-kereskedelemben.
A BrandMania legújabb adása részletesen foglalkozik a reklámszakmában kirobbant lista-háborúval is. A műsorban a szektor számos képviselője szólal meg, így a nézők átfogó képet alkothatnak arról, hogy hol tart most az ügy, milyen érdekek feszülnek egymásnak és milyen hatással lehet ez a dolog a szakmára.
Több szakember beszél arról is, hogy mi az ügynökségi rangsorok és versenyek jelentősége, hogyan befolyásolja ez a tenderek eredményeit, mennyire nézik ezeket a megrendelők. A BrandMania összeállításában megszólal többek között Fabricius Gábor, a Brandfestival Agency Toplist munkacsoportjának tagja, Aczél László, a MAKSZ elnöke, Fazekas Ildikó, az ÖRT főtitkára. dr. Pócsik Ilona, a Reklám Világszövetség Magyar Tagozatának elnöke, Urbán Zsolt, a Magyar Reklámszövetség elnöke.
A BrandMania legújabb adásának ismétlését megnézheti szombat délelőtt az RTL Klubon, vagy vasárnap délelőtt az RTL II-n, illetve ide kattintva.
- Hirdetés -
120 milliárdos karácsony jöhet az e-kereskedőknél
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány
Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
Új tablettel erősít a Honor
December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...
Minden tizedik magyar állást keres
Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez
Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n
Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...
Átalakuló streamingvilág
A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
Újabb díjat nyert a K&H
Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
Ez lehet a digitális bankolás jövője
A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...
- Hirdetés -