- Hirdetés -

42 millió forintos támogatás a Tescótól

|

- Hirdetés -

A Tesco „Ön választ, mi segítünk” pályázatának kilencedik fordulójában a vásárlók összesen közel 1,8 millió zsetonnal szavaztak a környezetükben megvalósítandó helyi projektekre. A vállalat a szavazatok számának függvényében idén is 400, 200, illetve 100 ezer forinttal járul hozzá országosan összesen 173 pályázat megvalósításához, valamint további 400 ezer forinttal jutalmazta a legkreatívabb kezdeményezést. A Tesco így összesen közel 42 millió forinttal segíti a helyi közösségek számára fontos programok megvalósítását.

A Tesco „Ön választ, mi segítünk” pályázati programjában a vásárlók döntik el, hogy saját környékükön mely programok megvalósítását támogassa az áruházlánc. A június 14-től július 11-ig tartó szavazási szakaszban többek között terápiás gyümölcsöskertre, kórházsulira, szabadtéri tanterem létesítésére, cserkészfoglalkozásokra, valamint ingyenes lelkisegély-szolgálat üzemeltetésére is voksolhattak a Tesco vásárlói. Az áruházakban található gyűjtőkbe összesen közel 1,8 millió zsetont dobtak be, a legtöbb szavazatot pedig Győrben, a Szigethy Attila úti Tesco szupermarketben adták le.

A zsetonok száma alapján a vállalat közel 42 millió forintos támogatást oszt szét 173 pályázó szervezet között, külön is díjazva a Fatima Ház Alapítvány jótékonysági várépítés kezdeményezését annak kreativitásáért és innovatív megközelítéséért. A szervezet a szegedi Dóm téren önkéntesek segítségével tojástartókból építi fel a helyi vár makettjét, melynek alkotóelemeit az érdeklődők megvehetik, hogy az így befolyt pénzzel hátrányos helyzetű gyermekek táboroztatásához járuljanak hozzá.

Országszerte a legtöbb szavazatot a Vakok és Gyengénlátók Győr-Moson-Sopron Megyei Egyesületének Érezz velük elnevezésű pályázata kapta, amelynek célja, hogy a járványidőszak alatti bezártságból játékos vetélkedővel, kézműves foglakozással és városnéző kisvonatozással mozdítsa ki a tagokat egy aktívabb élet felé.

„A Tescónál szeretnénk minél többet visszaadni azoknak a közösségeknek, ahol vásárlóink és munkatársaink élnek, ezért is támogatjuk elkötelezetten a helyi jó ügyeket. Az „Ön választ, mi segítünk” pályázati programmal azokat a helyi szervezeteket segítjük, amelyek jellemzően korlátozott anyagi erőforrásokkal rendelkeznek a környéken élők számára fontos fejlesztő projektek megvalósításához. Az eddigi nyolc fordulóban a vásárlók csaknem 20 millió szavazatot adtak le több mint 1000 pályázatra, a közösségek pedig 280 millió forint támogatást nyertek kezdeményezéseik kivitelezésére. Tapasztalataink szerint a szervezeteknek akár már százezer forintos támogatás is hatalmas előrelépést jelenthet terveik megvalósításában, ezért minden közösséget arra biztatunk, hogy pályázzon kezdeményezésével akár több alkalommal is” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs igazgatója.

A kilencedik fordulóban 59 körzetből érkeztek az oktatást, képesség-fejlesztést támogató, egészséges életmódra ösztönző, környezetvédő és -szépítő, valamint COVID egészségügyi kezdeményezések kategóriában pályázatok, melyek közül az Effekteam Egyesület független szakértői választották ki azokat, amelyek továbbjutottak a szavazási szakaszba. Körzetenként a legtöbb szavazatot összegyűjtőket 400 ezer, a második legtöbb zsetonnal rendelkezőket 200 ezer, míg a harmadik helyezetteket 100 ezer forintos támogatással díjazza a Tesco.

Bővebb információ a programról a nyertes szervezetek listájával a www.tesco.hu/kozosseg oldalon található. Az „Ön választ, mi segítünk” program támogatásából létrejött korábbi projekteket ezen a térképen lehet még megtekinteni.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Litkai Gergellyel indított Zöld podcastot a Bookline

Augusztus harmadikán elindult a Bookline havonta jelentkező podcast-sorozata, a Bookline Zöld. A Könyves Magazinon és a nagyobb streamingszolgáltatón elérhető műsorban Litkai Gergely és vendégei nemcsak a fenntarthatósággal és a környezetvédelemmel kapcsolatos tévhiteket igyekeznek helyre...

Már magyar nyelven is feliratozhatók a Teams értekezletek

Sok-sok idő megtakarítására alkalmas, ugyanakkor a befogadást és esélyegyenlőséget is erősítő funkcióval bővül a Teams szolgáltatásainak köre immár a magyar anyanyelvű felhasználók számára is – az élő felirat és az értekezlet átirat funkcióknak köszönhetően...

Kiderült, mit várnak a magyarok a munkáltatójuktól

A megkérdezettek többsége szinte még mindig csak a környezetvédelmet társítja elvárásként a vállalatok felé ezen a területen, míg 72 százalék szerint a hazai munkáltatók nem nagyon foglalkoznak a munkavállalói jóllét kérdésével. Az UniCredit Bank...

A hazai startupok is figyelnek a fenntarthatóságra

A startup szektorban kulcsszerepet kap a fenntarthatóság: a Start it @K&H inkubátorban működő csapatoknak már 90 százaléka figyelmet fordít rá működése és termékeinek fejlesztése során. Ez azonban jelenleg inkább a természeti erőforrások fenntartható kezelését...

Nagy változások jönnek az ingatlanpiacon

Az ingatlanbefektetések felértékelődése szinte megállíthatatlannak tűnt, de a jelenlegi gazdasági környezetben hamarosan vége lehet a menetelésnek. A központi bankok kamatemelési ciklusa, az itthoni rezsicsökkentés korlátozása, valamint a magas építőanyagárak csökkenthetik, de legjobb esetben is...

A járvány előtti szinten a magyarok utazási kedve

Az ukrajnai háború, az egész Európát sújtó infláció és a koronavírus-járvány külön-külön és egyben sem tartja vissza a magyarok többségét attól, hogy utazzanak. Zsebők Tamás, a 2021-ben az év utazási irodájának választott Zseppelin Utazási...

Dokumentumfilmek elkészítését támogatja az NFI

Portréfilm készül a Pityke őrmestert és Dr. Bubót is megalkotó Maros Zoltán animációs rendező munkásságáról a Nemzeti Filmintézet (NFI) támogatásával. A szervezet egy szolgasorba kényszerített erdélyi testvérpár küzdelmeit pedig megrendítő dokumentumfilm elkészítéséhez is hozzájárul....

Gyermekjogi programot támogat az Allianz

Az Allianz 30 ezer euró értékű támogatásával indul gyermekjogi edukációs program az SOS Gyermekfalvak nevelőszülői hálózatában élő gyermekek, illetve az intézmény munkatársai számára. A program célja a digitális biztonság, a GDPR, illetve a gyerekjogok...

Új üzlettel bővült a SPAR hálózata

Több mint nyolcszázmillió forintos beruházással, SPAR to Go egységgel, korszerű eladótérrel, energiatakarékos berendezésekkel és önkiszolgáló kasszákkal nyílt meg a SPAR új üzlete Szigetszentmiklóson.„A vásárlók minőségi kiszolgálását és a fenntartható működést egyaránt szem előtt tarjuk,...

Átalakulóban az albérletpiac

Az igazi roham még várat magára a lakásbérleti piacon, de augusztusban és szeptemberben a vártnál jelentősebb keresletnövekedés várható a szabad bérlemények iránt. A leendő bérlőknek és bérbeadóknak is jól jöhet ez a szusszanásnyi idő,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Hajóútra vágynak a fiatalok

A tengeri hajóutak lehetnek a nagy nyertesei a turizmus forradalmának. A CLICKnCRUISE átfogó felmérésben részt vevő 18 - 35 éves korosztály közel 45 százaléka tervez hajózni a következő 12 hónapban, ezt a foglalási adatok...

Litkai Gergellyel indított Zöld podcastot a Bookline

Augusztus harmadikán elindult a Bookline havonta jelentkező podcast-sorozata, a Bookline Zöld. A Könyves Magazinon és a nagyobb streamingszolgáltatón elérhető műsorban Litkai Gergely és vendégei nemcsak a fenntarthatósággal és a környezetvédelemmel kapcsolatos tévhiteket igyekeznek helyre...

Már magyar nyelven is feliratozhatók a Teams értekezletek

Sok-sok idő megtakarítására alkalmas, ugyanakkor a befogadást és esélyegyenlőséget is erősítő funkcióval bővül a Teams szolgáltatásainak köre immár a magyar anyanyelvű felhasználók számára is – az élő felirat és az értekezlet átirat funkcióknak köszönhetően...

Kiderült, mit várnak a magyarok a munkáltatójuktól

A megkérdezettek többsége szinte még mindig csak a környezetvédelmet társítja elvárásként a vállalatok felé ezen a területen, míg 72 százalék szerint a hazai munkáltatók nem nagyon foglalkoznak a munkavállalói jóllét kérdésével. Az UniCredit Bank...

A hazai startupok is figyelnek a fenntarthatóságra

A startup szektorban kulcsszerepet kap a fenntarthatóság: a Start it @K&H inkubátorban működő csapatoknak már 90 százaléka figyelmet fordít rá működése és termékeinek fejlesztése során. Ez azonban jelenleg inkább a természeti erőforrások fenntartható kezelését...
- Hirdetés -

Don't Miss

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...

További növekedés lehet

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb médiaügynökségek rangsorát a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan látják a múlt évet és mire számítanak idén, Novák Péter, a Dentsu Hungary...

Az UX az új arany

A járvány hihetetlenül felpörgette a digitalizációt, a szolgáltatóknak pedig önbizalmat adott. Egyre fontosabb a fel használói élmény tervezése, ám a Z generáció a korábbiakhoz képest sokkal „puritánabb” szolgáltatási portfóliót igényel – mondta el Mondovics...

Tovább erősítik a Jófogást

Cégvezetőként az embereket tartja a legfontosabbnak, mert a csapat a teljesítmény motorja, ezért jelenleg a munkatársak elkötelezettségének növelésére fókuszál – mondta el a lapunknak adott interjúban Artsiom Rabtsevich. Az Adevinta Classified Media Hungary Kft....
- Hirdetés -

SzuperZöld

Litkai Gergellyel indított Zöld podcastot a Bookline

Augusztus harmadikán elindult a Bookline havonta jelentkező podcast-sorozata, a Bookline Zöld. A Könyves Magazinon és a nagyobb streamingszolgáltatón elérhető műsorban Litkai Gergely és vendégei nemcsak a fenntarthatósággal és a környezetvédelemmel kapcsolatos tévhiteket igyekeznek helyre...

A hazai startupok is figyelnek a fenntarthatóságra

A startup szektorban kulcsszerepet kap a fenntarthatóság: a Start it @K&H inkubátorban működő csapatoknak már 90 százaléka figyelmet fordít rá működése és termékeinek fejlesztése során. Ez azonban jelenleg inkább a természeti erőforrások fenntartható kezelését...

Mobilapp mutatja az ivóvízlelőhelyeket

Augusztus van, a papírforma szerint még egy jó időre visszatér a kánikula, ami végül is rendben van, hiszen nyár van. És bár az egészséges életmódnak nemcsak ilyenkor elengedhetetlen része a megfelelő mennyiségű folyadékbevitel, hőség...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....