- Hirdetés -

6 ok, amiért már nincs értelme a papíralapú adminisztrációnak (x)

|

- Hirdetés -

Egyre több dolgot tudunk elintézni az interneten papírmunka nélkül, hiszen szinte minden elkezdett átrendeződni az online térbe – így például az adminisztráció is. Egy banki ügyintézés alkalmával már kevesebb nyomtatott papírt kapunk, de hivatalos dokumentumok igénylőlapjait is kitölthetjük már online felületeken, nem is beszélve a cégek, vállalkozások dokumentációjának online térbe történő áthelyeződéséről. Nézzük meg közelebbről, hogy miért előnyös, ha a papíralapú dokumentációt felváltják például a felhő optimalizált megoldások! (x)

Elkerülhetetlen adminisztráció

Az adminisztráció az élet szinte minden hivatalos területét átszövi, legyen szó egy konferenciáról, akár egy iskolai rendezvényről vagy belépő nélküli, de regisztrációhoz kötött eseményről. De akár már egy applikáción keresztül történő ételrendelés vagy bevásárlás is adminisztrációt jelent, nem beszélve a céges ügyekről, szerződésekről és árurendelésekről és többi tevékenységről.

Miért nincs értelme a papíralapú adminisztrációnak?

Káros a környezetnek

A felhőoptimalizáción keresztül történő adattárolás terjedésének az egyik legfőbb oka a környezetvédelem és a tudatos anyaghasználat előtérbe kerülése, hiszen rengeteg fa menekülhet meg a kivágástól, ha nem nyomtatunk ki mindent. Ráadásul a papíralapú dokumentumok rengeteg helyet foglalnak, egyáltalán nem optimalizálható a raktározásuk, hosszú távon ez is negatív hatással lesz a környezetre, nem beszélve az egyre növekvő tárolási költségekről.

Nehezebb rendezetten tartani, nagyobb a hibafaktor

A dokumentumok hosszú évekig történő tárolása több veszélyt is magában rejt, egy épület- vagy személyi hiba kapcsán például elázhatnak, esetleg tűzben odaveszhetnek. De ha ilyen baj nem is történik, akkor bizony a megfelelő rendszerezés, a körülményes visszakereshetőség hatalmas idő- és energiaráfordítást igényelhet.

Kevésbé professzionális hatást kelt

Mivel az élet minden területén jelen vannak a felhő alapú optimalizált adattároló rendszerek, manapság már az a meglepő, ha nem ilyennel találkozunk valahol. Vállalkozóként például fontos lépést tartani az ilyen modern megoldásokkal, hiszen ügyfeleink felé kevésbé professzionális benyomást tehetünk, ha még mindig papíron adminisztrálunk.

Problémásabb adattárolás, kereshetőség

Még a szépen rendszerezett papírhalmokból is nehezebben nyerhetünk ki információt, mint egy kulcsszó vagy azonosítószám bepötyögését követően a digitális adattárolónkból. Míg előző – jó esetben – több percet vesz igénybe, addig utóbbi mindössze néhány másodpercet.

Hozzáférhetőség a világ bármely pontjáról

Nagy előnye a felhőoptimalizált adattárolásnak, hogy gyakorlatilag a világ bármely pontjáról hozzáférhetőek az adatok, mindössze internetkapcsolat és a megfelelő felhasználói jogosultságok kellenek hozzá. Ez egy nemzetközi cég esetében alapvető elvárás. Ráadásul nemcsak a cég dolgozói, de akár az ügyfelek is ugyanígy hozzájuthatnak a számukra érdekes információkhoz.

Biztonság

Feljebb már megnéztük, hogy mennyi kockázattal járhat a papíralapú adminisztráció, hiszen a tűz, a víz és az elhasználódás, elvesztés is veszélyezteti a rajtuk lévő információkat. A felhőoptimalizált adattárolók esetében ez nincs így, hiszen az adatok biztonságosan, általában duplikált állapotban tároltak, így ha valahonnan el is vesznének, a biztonsági mentésből könnyedén visszanyerhetők.

Hogyan adminisztrálhatunk online?

Kisvállalkozóként akár a Google – legtöbbször ingyenesen igénybe vehető – megoldásait is használhatjuk. Emellett az eszközök tárháza szinte végtelen: a honlapunkon a kapcsolati űrlap, az e-mailes rendelésfelvétel, de még az applikáción keresztüli feliratkozás is az adminisztráció részei lehetnek.

Azonban már a kkv-szektornak is érdemes elgondolkoznia a professzionális, felhő alapú, cégre szabott adattárolási megoldásokon, hiszen hosszú távon csak profitálhatnak belőle.

Az utóbbi években az élet minden területén megtapasztaltuk az online térbe történő átállást, egyre több helyen tudunk digitálisan ügyet intézni, mely így könnyen visszakereshetővé, bárhonnan elérhetőve válik. Céges kereteken belül pedig minden eddiginél fontosabb, hogy átálljunk a megbízható digitális adattárolásra, ezzel ügyfeleink még professzionálisabb kiszolgálásban részesülnek, a dolgozók munkáját pedig nagyban megkönnyíti, átláthatóvá teszi, ha nem papíralapú dokumentumok között kell keresgélniük. (x)

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mire használják a legtöbben a mobiljukat

2018-ban még több mint egymilliárd darab SMS-t írtunk meg és küldtünk el a mobilunkkal, de 2021-re 30 százalékos visszaesés történt: tavaly már csak 714 millió SMS-t küldtek ki a lakossági előfizetők. Ugyanakkor a rövid...

Bevásárolt a Siemens

A német vállalat felvásárolta megelőző karbantartási megoldásokat fejlesztő Senseye-t.Tovább erősíti digitális portfólióját a Siemens. A Senseye felvásárlásával a német technológiai vállalat tovább bővíti az innovatív megelőző karbantartáshoz és intelligens eszközkezeléshez kötődő megoldáskínálatát.A brit Senseye...

Kínából kapott elismerést Magyarország

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a járványidőszak alatt sem hagyott fel a turisztikai piacépítéssel. Ennek sikerét igazolja, hogy hazánk idén négy díjat is kapott a kínai turisztikai szakma meghatározó éves eseményén, a National Tourism...

Világhírű festményeken jelenik meg a balatoni szörpmárka

A Folly Arborétum szörpcsaládjának legújabb tagját, a Spring fantázianevet viselő tavaszias, fűszeres ízvilágú szörpöt az egyik legizgalmasabb művészeti forradalom alkotásaival vezették be.A Folly legújabb szörpje, a Spring – palackba zárt tavasz az évszak ízvilágát...

Ötszáznál is több csomagautomatába rendelhetünk egységes áron az eMAG-tól

A dunaharasztin épülő automatizált raktárbázis bejelentése mellett egy másik fontos mérföldkövet ért el az eMAG-Extreme Digital: a vállalat easybox csomag automatáinak száma elérte az 529-et, és néhány napja már jutányos, egységesen 690 forintos áron...

Csoportos leépítés a Life TV-nél, Vaszily tanácsadója lesz Hajdú Péter

Csoportos leépítést hajtanak végre a Life TV-t és az Ozone TV-t működtető Media Vivantis Zrt.-nél a Blikk információi szerint, a lap beszámolójára reagálva a társaság közleményt adott ki, amelyben megerősítették a létszámcsökkentés tényét. A...

Új, fiataloknak szóló márkát hoz a magyar piacra a Central

Megszerezte a Szlovákiában és Csehországban már évek óta sikeresen működő Refresher brand licencét a Central Médacsoport, amely jelentős tulajdonrészt is vásárolt a márkát üzemeltető Refresher S. A.-ben. A fiatalokat megcélzó online márka bevezetését egy,...

Még az idén meglehet az egymilliárd 5G előfizetés

2022 végére eléri az egymilliárdot az 5G előfizetések száma, elsősorban Észak-Amerika és Északkelet-Ázsia gyors növekedésének köszönhetően, miközben az öreg kontinensen lassabban terjed a kommunikációt és gazdaságot átformáló technológia - derül ki az Ericsson tanulmányából....

Hogyan alakítható ki a munka és a magánélet egészséges egyensúlya? (x)

Valljuk be: a rohanó XXI. században nem egyszerű feladat megtalálni egy egészséges munka-magánélet egyensúlyt. Reggeltől estig rohanunk, intézzük az intézendőket, hazavisszük a munkát, a reggeliről általában megfeledkezünk, valahol bedobunk egy gyors ebédet, miközben igyekszünk...

Új videósorozatot indít a WMN

A WMN vadonatúj videósorozatot indít, amellyel egy új korosztály felé nyitnak: a huszonéveseket célozza meg a Korszak című videós podcastszériával. A sorozat koncepcióját a két műsorvezető, a fiatal kora ellenére már veterán WMN-szerzőnek számító...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Így készül a fesztiválokra a Dreher

Két éves kihagyás után nyitnak újra Magyarország legnagyobb fesztiváljai. A tizedik jubileumát ünneplő Balaton Sound és a több mint félmillió látogatót váró Sziget hivatalos söre idén is a Dreher lesz. A márka a legkedveltebb...

Kiderült, mire használják a legtöbben a mobiljukat

2018-ban még több mint egymilliárd darab SMS-t írtunk meg és küldtünk el a mobilunkkal, de 2021-re 30 százalékos visszaesés történt: tavaly már csak 714 millió SMS-t küldtek ki a lakossági előfizetők. Ugyanakkor a rövid...

Bevásárolt a Siemens

A német vállalat felvásárolta megelőző karbantartási megoldásokat fejlesztő Senseye-t.Tovább erősíti digitális portfólióját a Siemens. A Senseye felvásárlásával a német technológiai vállalat tovább bővíti az innovatív megelőző karbantartáshoz és intelligens eszközkezeléshez kötődő megoldáskínálatát.A brit Senseye...

Kínából kapott elismerést Magyarország

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a járványidőszak alatt sem hagyott fel a turisztikai piacépítéssel. Ennek sikerét igazolja, hogy hazánk idén négy díjat is kapott a kínai turisztikai szakma meghatározó éves eseményén, a National Tourism...

Világhírű festményeken jelenik meg a balatoni szörpmárka

A Folly Arborétum szörpcsaládjának legújabb tagját, a Spring fantázianevet viselő tavaszias, fűszeres ízvilágú szörpöt az egyik legizgalmasabb művészeti forradalom alkotásaival vezették be.A Folly legújabb szörpje, a Spring – palackba zárt tavasz az évszak ízvilágát...
- Hirdetés -

Don't Miss

A vendéglátás is a szórakoztatóipar része

Kereszty Gábor 2002 és 2007 között a hazai médiapiac egyik meghatározó szereplője volt a TV2 vezérigazgatójaként. Azonban az első TOP50 megjelenésekor már távozott a csatornától, így egyetlen összeállításunkban szerepelt, még 2011-ben. Egy évvel azelőtt...

A kereskedés dinamikája és intenzitása is más

Lengyel András hosszú éveken át az Axel Springer, majd a Ringier Axel Springer hirdetési és marketingigazgatójaként dolgozott. A kiadótól – 14 év után – 2016-ban távozott. Ezt követően az Atmedia kereskedelmi és portfólióigazgatója volt,...

Építkezni szeretek – interjú Palocsay Gézával

Nem érzi visszalépésnek, hogy az Adevinta után a kevésbé ismert Pepita.hu-nál folytatja, amelyből három év alatt százmillió euró forgalmú céget építene Palocsay Géza. A webáruházként és online piactérként is működő platform fejlődésének támogatására a...

Hiszünk a marketing erejében

Az üzleti döntéshozókat is jobban megszólítanák és mélyebben megismertetnék őket a marketing szerepeivel, feladataival és lehetőségeivel az idei Marketing Summit Hungary- n – mondta el Hinora Ferenc. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elnöke az...
Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Elektromos furgonokkal zöldít a Tesco

Magyarországon elsőként vezetett be teljesen elektromos meghajtású furgonokat házhozszállítási szolgáltatásában a Tesco. Az MHC Mobility Magyarország flottapartnerrel közösen üzemeltetett járművekben a hűtőgépek is akkumulátorról működnek, így az áruházlánc az online rendeléseket károsanyag-kibocsátás nélkül tudja...

Tavaly is karbonsemlegesen működött a Magyar Telekom

Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott (2021-2030), ötödik fenntarthatósági stratégia fő célkitűzése, valamint az első év eredményei olvashatók a Magyar Telekom friss Fenntarthatósági jelentésében. A Magyar Telekom Csoport 2005 óta kezeli stratégiai szinten...

Több mint ezer beszállító csatlakozott a Schneider Electric zöld programjához

Idén a múlt évhez képest két pozíciót javítva a második helyet szerezte meg a Schneider Electric a Gartner ellátási láncokat értékelő toplistáján. A vállalat tavaly elindított kibocsátáscsökkentő kezdeményezéséhez már több mint ezer beszállító csatlakozott.Ismét...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....