A Special Effects, a Visual Europe Group és a Bo – Live Branding Agency által közösen megvalósított #PowerOfLiveEvents rendezvénysorozata és a Bo Live „Hiányzol Anyu!” projektje is shortlistre jutott „CSR és Nonprofit események” kategóriában az egyik legrangosabb nemzetközi rendezvényes fesztiválon, a Best Event Awards-on.
A 2006 óta létező Best Event Awards (BEA) fesztiválra idén a világ 23 országából érkeztek élő rendezvényes és a pandémiának megfelelően online és hybrid kategóriákban nevezések. A rendezvény és Live Communication szakma legrangosabb fesztiválján még nem volt magyar győztes (shortlistes is csak 2018-ban), ezért különösen nagy szó, hogy idén két pályamunka is döntőbe jutott.
A „Hiányzol Anyu!” a Bo Live anyák napi projektje (amely a Kreatív Prizma Díján is döntőbe jutott két kategóriában), a BMW Group Magyarország és a MOL Magyarország támogatásával és több tucat hazai rendezvénypiaci szereplő összefogásával valósulhatott meg. A projektben a tavaszi „lockdown” alatt 1000 anyák napi személyre szóló köszöntőt és ajándékcsomagot szállítottak ki országszerte érintés és díjmentesen azoknak, akik a leginkább rászorultak.
„A BMW Group Magyarországnál mindig is támogattuk az innovatív és kreatív kezdeményezéseket. Kifejezetten örülünk, hogy a támogatásunkkal ezt a szép és egyedi projektet nem csak megvalósítani sikerült, hanem a nemzetközi szakmának is megmutatni. Szorítunk, hogy a shortlist után díjat is kapjon.” – Mondta el Pócs Zsuzsanna a BMW Group Magyarország marketingigazgatója.
„Minket, ahogy tavasszal is, most is a törődés hajt. Nagy öröm volt számunkra részt venni és segíteni ebben a kampányban. Felelős márkaként nem csak az emberekért, kollégáinkért, de az üzleti partnereinkért is felőséggel tartozunk éppen ezért nagy elismerés számunkra, ha a közös munkát a szakma is elismeri.” – fogalmazott Bakos Piroska, a MOL Magyarország kommunikációs vezetője.
A #PowerOfLiveEvents egy a Special Effects és a VisualEurope Group által életre hívott kezdeményezés, melyhez a Bo Live szervezőként csatlakozott. Közösen valósítottak meg egy rendezvénysorozatot azzal a céllal, hogy a pandémia által nehéz helyzetbe került rendezvényszakmának szikrát adjanak, megmutassák, hogy a szakma nem tűnt el és készen áll, hogy a megváltozott körülmények között is dolgozzon. Mivel a hazai rendezvényszakma túlélése az üzleti turizmus beindításához elengedhetetlen, a kezdeményezéshez a Budapest Convention Bureau főtámogatóként csatlakozott és a nevezésben is aktív segítséget nyújtott.
„Egy hosszú, több éves munka érett most be, ami miatt nagyon boldogok vagyunk” – mondta Dobos Zsófia a két jelölésben érintett Bo Live alapító partnere. Így folytatta: „Nem titkolt célunk volt, hogy a Bo Live-ot az Európa szerte ismert ügynökségek közé juttassuk, amelyhez elengedhetetlenek az eredményes szereplések a BEA-n és az ahhoz hasonló fesztiválokon. Ugyan előttünk áll még két online prezentáció, ahol meg kell győznünk a zsűrit, de mindig is büszkék voltunk a kreativitásunkra és hiszünk a projektjeinkben. A dupla shortlist már önmagában rendkívüli eredmény, és bízunk abban, hogy díjat is sikerül elhoznunk, hiszen egy ilyen rangos versenyen jól szerepelni nem csak nekünk, hanem az egész hazai szakmának kifejezetten fontos és jót tesz. A mostani koronavírussal nehezített időszakban van csak igazán szükség az ilyen pozitív történetekre, ez rendkívüli motivációt ad nekünk.”
„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy egy ilyen profi csapattal dolgozhattunk együtt a kampány és az eseménysorozat megvalósítása során. Trenddiktáló rendezvényszolgáltatóként a 40 év alatt itthon és nemzetközi szinten szerzett referenciák mellett mindig is fontosnak tartottuk, hogy a szakmát képviseljük és megmutassuk magunkat. Egy ilyen rangos eseményen való szereplés egyaránt hívja fel figyelmet az élő rendezvények szerepére, a szakmára és Budapestre is, ami a #PowerOfLiveEvents eredeti célja is volt. A Shortlistes jelölés az egész hazai szakma érdeme is, hiszen rengetegen csatlakoztak a kezdeményezéshez és tettek azért, hogy hamarabb visszatérjenek az élő események.” -fűzte hozzá Kassai Zsolt a Special Effects vezérigazgatója.