- Hirdetés -

A Blogstarral bővült az Atmedia portfóliója

|

- Hirdetés -

A Blogstar.hu hirdetési felületeit is az Atmedia értékesíti novembertől, a széles tematikájú blogplatform a kiemelten magas affinitású 18-39-es korosztály AB státuszú célcsoportelérését bővíti a sales house-nál.

Az oldal tematikája széles spektrumú, hasonlóan az olvasói köréhez. „A Blogstar egy alternatív online médiatér, ahol a vélemény számít, és a vélemény tarol. Egyfajta integrátor, ahol Magyarország vezető véleményvezérei alkotnak sarkos véleményt közéletről, sportról, kultúráról, médiáról, gazdaságról” – mondta el Fodor Ákos, a Blogstar egyik alapítója és a portált üzemeltető Cvikker Média Kft. technológiai vezetője elmondta.

Az Atmedia üzletpolitikájának része, hogy az igen változatos kampánycélok teljesítéséhez illeszkedő megjelenési lehetőségeket kínáljanak. Az új tartalomszolgáltatóval pedig jórészt a kis-és középvállalkozások számára kiemelten magas affinitású 18-39-es korcsoport AB státuszú célcsoportelérése nőtt a vállalatnál, mivel igen széles skálán mozognak a tematikák, a gasztrótól a humoron át a sportig.

„Különösen izgalmas vállalatunk számára ez az együttműködés, mert a nagy elérést biztosító Időkép, TV2, ATV oldalak mellett fontos szempont számunkra, hogy kínálatunkban speciális, „niche” célcsoportokat kiszolgáló tartalmak is megtalálhatók legyenek. A Blogstar pedig új színfoltot jelent, amely remekül használható natív együttműködések, egyedi, speciális tartalmakhoz köthető érdeklődési kategóriák esetén, ezért fogadtuk örömmel az együttműködésünk elindítását” – jelezte Erdélyi Eszter, az Atmedia online üzletfejlesztési és értékesítési vezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új rekordot állított fel a Yettel

2024. március 26-án több százan doboltak egyszerre Magyarország különböző pontjain, hogy hazai ütősrekordot állítsanak fel. A kísérlet apropóját az adta, hogy 30 éve indította el a Yettel – akkor még Pannon GSM néven –...

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...
- Hirdetés -