A Blogstarral bővült az Atmedia portfóliója

A Blogstar.hu hirdetési felületeit is az Atmedia értékesíti novembertől, a széles tematikájú blogplatform a kiemelten magas affinitású 18-39-es korosztály AB státuszú célcsoportelérését bővíti a sales house-nál.

Az oldal tematikája széles spektrumú, hasonlóan az olvasói köréhez. „A Blogstar egy alternatív online médiatér, ahol a vélemény számít, és a vélemény tarol. Egyfajta integrátor, ahol Magyarország vezető véleményvezérei alkotnak sarkos véleményt közéletről, sportról, kultúráról, médiáról, gazdaságról” – mondta el Fodor Ákos, a Blogstar egyik alapítója és a portált üzemeltető Cvikker Média Kft. technológiai vezetője elmondta.

Az Atmedia üzletpolitikájának része, hogy az igen változatos kampánycélok teljesítéséhez illeszkedő megjelenési lehetőségeket kínáljanak. Az új tartalomszolgáltatóval pedig jórészt a kis-és középvállalkozások számára kiemelten magas affinitású 18-39-es korcsoport AB státuszú célcsoportelérése nőtt a vállalatnál, mivel igen széles skálán mozognak a tematikák, a gasztrótól a humoron át a sportig.

„Különösen izgalmas vállalatunk számára ez az együttműködés, mert a nagy elérést biztosító Időkép, TV2, ATV oldalak mellett fontos szempont számunkra, hogy kínálatunkban speciális, „niche” célcsoportokat kiszolgáló tartalmak is megtalálhatók legyenek. A Blogstar pedig új színfoltot jelent, amely remekül használható natív együttműködések, egyedi, speciális tartalmakhoz köthető érdeklődési kategóriák esetén, ezért fogadtuk örömmel az együttműködésünk elindítását” – jelezte Erdélyi Eszter, az Atmedia online üzletfejlesztési és értékesítési vezetője.