- Hirdetés -

A Bo Live és a Special Effects is shortlistes a Best Event Awards-on

|

A Special Effects, a Visual Europe Group és a Bo – Live Branding Agency által közösen megvalósított #PowerOfLiveEvents rendezvénysorozata és a Bo Live „Hiányzol Anyu!” projektje is shortlistre jutott „CSR és Nonprofit események” kategóriában az egyik legrangosabb nemzetközi rendezvényes fesztiválon, a Best Event Awards-on.

A 2006 óta létező Best Event Awards (BEA) fesztiválra idén a világ 23 országából érkeztek élő rendezvényes és a pandémiának megfelelően online és hybrid kategóriákban nevezések. A rendezvény és Live Communication szakma legrangosabb fesztiválján még nem volt magyar győztes (shortlistes is csak 2018-ban), ezért különösen nagy szó, hogy idén két pályamunka is döntőbe jutott.

A „Hiányzol Anyu!” a Bo Live anyák napi projektje (amely a Kreatív Prizma Díján is döntőbe jutott két kategóriában), a BMW Group Magyarország és a MOL Magyarország támogatásával és több tucat hazai rendezvénypiaci szereplő összefogásával valósulhatott meg. A projektben a tavaszi „lockdown” alatt 1000 anyák napi személyre szóló köszöntőt és ajándékcsomagot szállítottak ki országszerte érintés és díjmentesen azoknak, akik a leginkább rászorultak.

„A BMW Group Magyarországnál mindig is támogattuk az innovatív és kreatív kezdeményezéseket. Kifejezetten örülünk, hogy a támogatásunkkal ezt a szép és egyedi projektet nem csak megvalósítani sikerült, hanem a nemzetközi szakmának is megmutatni. Szorítunk, hogy a shortlist után díjat is kapjon.” – Mondta el Pócs Zsuzsanna a BMW Group Magyarország marketingigazgatója.

„Minket, ahogy tavasszal is, most is a törődés hajt. Nagy öröm volt számunkra részt venni és segíteni ebben a kampányban. Felelős márkaként nem csak az emberekért, kollégáinkért, de az üzleti partnereinkért is felőséggel tartozunk éppen ezért nagy elismerés számunkra, ha a közös munkát a szakma is elismeri.” – fogalmazott Bakos Piroska, a MOL Magyarország kommunikációs vezetője.

A #PowerOfLiveEvents egy a Special Effects és a VisualEurope Group által életre hívott kezdeményezés, melyhez a Bo Live szervezőként csatlakozott. Közösen valósítottak meg egy rendezvénysorozatot azzal a céllal, hogy a pandémia által nehéz helyzetbe került rendezvényszakmának szikrát adjanak, megmutassák, hogy a szakma nem tűnt el és készen áll, hogy a megváltozott körülmények között is dolgozzon. Mivel a hazai rendezvényszakma túlélése az üzleti turizmus beindításához elengedhetetlen, a kezdeményezéshez a Budapest Convention Bureau főtámogatóként csatlakozott és a nevezésben is aktív segítséget nyújtott.

„Egy hosszú, több éves munka érett most be, ami miatt nagyon boldogok vagyunk” – mondta Dobos Zsófia a két jelölésben érintett Bo Live alapító partnere. Így folytatta: „Nem titkolt célunk volt, hogy a Bo Live-ot az Európa szerte ismert ügynökségek közé juttassuk, amelyhez elengedhetetlenek az eredményes szereplések a BEA-n és az ahhoz hasonló fesztiválokon. Ugyan előttünk áll még két online prezentáció, ahol meg kell győznünk a zsűrit, de mindig is büszkék voltunk a kreativitásunkra és hiszünk a projektjeinkben. A dupla shortlist már önmagában rendkívüli eredmény, és bízunk abban, hogy díjat is sikerül elhoznunk, hiszen egy ilyen rangos versenyen jól szerepelni nem csak nekünk, hanem az egész hazai szakmának kifejezetten fontos és jót tesz. A mostani koronavírussal nehezített időszakban van csak igazán szükség az ilyen pozitív történetekre, ez rendkívüli motivációt ad nekünk.”

„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy egy ilyen profi csapattal dolgozhattunk együtt a kampány és az eseménysorozat megvalósítása során. Trenddiktáló rendezvényszolgáltatóként a 40 év alatt itthon és nemzetközi szinten szerzett referenciák mellett mindig is fontosnak tartottuk, hogy a szakmát képviseljük és megmutassuk magunkat. Egy ilyen rangos eseményen való szereplés egyaránt hívja fel figyelmet az élő rendezvények szerepére, a szakmára és Budapestre is, ami a #PowerOfLiveEvents eredeti célja is volt. A Shortlistes jelölés az egész hazai szakma érdeme is, hiszen rengetegen csatlakoztak a kezdeményezéshez és tettek azért, hogy hamarabb visszatérjenek az élő események.” -fűzte hozzá Kassai Zsolt a Special Effects vezérigazgatója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Változás az IKEA-nál

Az IKEA új fejezetet nyit a régióban: 2024. december 1-jétől Rostislav Čítek veszi át a marketing vezetői pozíciót Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, hogy tovább erősítse a márka jelenlétét és irányvonalát.Rostislav Čítek 2020 óta tagja...

Új vezetőkkel erősít a Telekom

Szerződése lejártával távozik a Magyar Telekomtól Daria Dodonova gazdasági vezérigazgató-helyettes és Igazgatósági tag. Lubor Zatko műszaki vezérigazgató-helyettes pedig a Deutsche Telekom Csoporton belül más pozícióban folytatja karrierjét. A gazdasági vezérigazgató-helyettesi pozícióra a Deutsche Telekomtól...

A mozikat is meghódítja az OMODA

Közösen indul el egy mágikus utazásra Óz csodálatos birodalmába a Universal Pictures látványos új filmje, a Wicked és az OMODA&JAECOO. A két márka közötti együttműködés nem csupán az OMODA&JAECOO innovatív, személyre szabott élmények és...

Keveset költenek digitalizációra a hazai kkv-k

Visszafogottság jellemzi a magyar kkv szektort, ha a digitalizációról van szó. A jelenlegi turbulens gazdasági környezetben sokan inkább a kivárásra játszanak, hátha javulnak a gazdasági mutatók. Noha a K&H kkv bizalmi index harmadik negyedéves...

Már a mozikban a magyar Eufória

Két fiatal szerhasználó felépülésének első 1,5 évét követi nyomon a hazai mozikban december 5-től látható új magyar dokumentumfilm, a Nemzeti Filmintézet támogatásával elkészült Mélypont érzés. Miklós Ádám rendező és Száki Adrián producer úgy nyúltak...

A sarki fény is beköltözik a Nyugati téri Mekibe

A látogatók egy varázslatos utazás részesei lehetnek, ahol a rénszarvasszánon utazó Mikulás, angyalkák, mézeskalácsfigurák és karácsonyi fényárban úszó házikók mellett a misztikus és látványos sarki fény is megjelenik.A McDonald’s Nyugati téri egységének egyedi attrakciója,...

Fenntartható magyar márkákat díjaztak

Fenntarthatóságért és környezetvédelemért tett kimagasló erőfeszítésekért díjaztak vállalatokat, kiemelkedő márkákat és személyiségeket december 3-án a GREEN BRANDS regionális Gálán Bécsben, a gyönyörű Niederösterreich Palais-ban, ahol számos magyar márka is elismerésben részesült. Itt derült ki...

Ilyen ajándékokra vágynak a fiatalok

Bár a legújabb AirPodsra vagy egy dizájner táskára sem mondanak nemet, a Mastercard felmérése szerint a Z generáció számára ezek az ajándékok inkább eszközök, amelyek segítségével elérhetik azt, amire igazán vágynak: az életre szóló...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Változás az IKEA-nál

Az IKEA új fejezetet nyit a régióban: 2024. december 1-jétől Rostislav Čítek veszi át a marketing vezetői pozíciót Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, hogy tovább erősítse a márka jelenlétét és irányvonalát.Rostislav Čítek 2020 óta tagja...

Új vezetőkkel erősít a Telekom

Szerződése lejártával távozik a Magyar Telekomtól Daria Dodonova gazdasági vezérigazgató-helyettes és Igazgatósági tag. Lubor Zatko műszaki vezérigazgató-helyettes pedig a Deutsche Telekom Csoporton belül más pozícióban folytatja karrierjét. A gazdasági vezérigazgató-helyettesi pozícióra a Deutsche Telekomtól...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...