A Bónusz Brigád az LWp Kommunikációt bízta meg újrapozicionálásának PR feladataival.
A közös munka 2018 júliusában indult, az elnyert megbízás a Bónusz Brigád újrapozicionálásának teljes körű PR-tevékenységére vonatkozik.
„Korábban, a Bónusz Brigád indulásakor már dolgoztunk együtt az ügynökséggel, akkor nagy megelégedésünkre segítettek a piacra lépésben, az indulásban. Most, a márka átpozicionálásában kértük újra a közreműködésüket: célunk, hogy bemutassuk az új oldalunkat és azt, hogy a kedvezmények mellett az élmények gyűjtőhelyévé váltunk” – mondta Kaprinay Zoltán, a Bónusz Brigád egyik tulajdonosa.
„Egy piaci kategória és egyben egy márka bevezetése és újrapozicionálása nagyon izgalmas szakmai kihívás, különösen akkor, ha a magyar internet meghatározó vállalatáról és olyan dinamikus cégről van szó, mint a Bónusz Brigád. Minden fronton kihívást jelent számunkra a közös munka: ilyenek például a tartalmi és médiafogyasztói sokszínűség, a sebesség, a tulajdonosok szakmai felkészültsége. Kicsit olyan az „élmények gyűjtőhelyével” együttdolgozni, mint amikor az ITC piacokon, vagy a bankszektorban tanult szűkszavú precizitást kell közös nevezőre hozni az igényes bulvártartalommal, amit ráadásul száguldó motoron, lobogó hajjal, rock and rollosítva kell előadni. Élvezzük minden percét, nagyon köszönjük a Bónusz Brigád bizalmát.” – mondta el Lenhardt Anita az LWp Kommunikáció egyik tulajdonosa.