A Marketing&Media szaklap idén is összeállította „TOP25 a legmeghatorzóbb digitális szakemberek” rangsorát. A BrandMania legújabb adásában a lista élvonalából mutat be néhány topvezetőt, a műsor második részében pedig az irodapiac és az irodai munkakörnyezet átalakulása kerül középpontba.
A koronavírus-járvány alaposan éreztette hatását a hazai hírportálok látogatottságán, minden korábbinál többen fordulnak információkért ezekhez a site-okhoz, és az ágazat erősödését mutatja, hogy két hírportál főszerkesztője is bekerült a top10-be. A BrandMania stábjának nyilatkozott Munk Veronika, a Telex.hu főszerkesztője, aki elmondta, hogy arra a legbüszkébb, hogy ilyen rövid idő alatt sikerült létrehozni a site-ot. Beszélt arról is, hogy miért olyan erős a szerkesztőségük, és milyen üzleti modellel folytatják majd.
Pető Péter, a 24.hu főszerkesztője a BrandMania stábjának nyilatkozva elmondta, hogyan hatott a látogatottságukra a pandémia, mitől különleges az ő csapatuk és kifejtette véleményét arról is, hogy mennyire lehet még itthon független médiát működtetni.
Az idei TOP25 élmezőnyében ott van Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális és üzletfejlesztési igazgató, aki az elmúlt időszakból arra a legbüszkébb, hogy csapatként tudtak együttműködni az egész vállalattal, így tudák elérni, hogy az RTLMost piacvezető legyen, elinduljon az RTLMost+ elindult, megújuljon a website és elinduljon az adatcsapatuk. Az RTL digtiális platformjainak jelenlegi elérése mellett beszélt arról is, hogy milyen lehetőségeket lát ezen a területen.
A TOP25 második helyezettje 2020-ban Palocsay Géza, az Adevinta ügyvezetője lett, aki egy laza biciklizés közben számolt be arról, hogyan készültek fel a járvány következményeire, hogyan sikerült megtartani a stabilitásukat, illetve milyen lehetőségeik vannak a Jófogás és a Használtautó piaci részesedésének további növelésére. A szakember elárulta azt is, hogy véleménye szerint milyen karácsonyuk lesz a hazai webshopoknak.
Az e-kereskedelmi cégek vezetői meglehetősen sportosak, Várkonyi Balázs, az egyesített Extreme Digital-eMAG vezérigazgatója, a TOP25 rangsor első helyezettje ugyanis kocogás közben osztotta meg gondolatait a BrandMania stábjával. Elárulta, hogy mindkét márka esetében nagyobbat nőnek, mint eredetileg gondolták, az Extreme Digitalnál 30, míg az eMAG esetében 50 százalék körül lehet a bővülés és az idei egyesített forgalmuk átlépheti a 100 milliárd forintot. Várkonyi Balázs beszélt arról is, hogy milyennek látja a következő évet, illetve mennyire reális az, hogy régiós szinten is meghatározó szereplők legyenek – öt éves távlatban igen ambíciózusak a célkitűzések.
Az RTL Klub magazinműsorának második részében az irodapiac, illetve az irodai munkakörnyezet átalakulása volt a téma. A stábnak nyilatkozott Balogh László, az ingatlan.com vezető gazdasági szakértője; Kutas István, a Magyar Telekom vállalati kommunikációs igazgatója; Dobos Horváth Krisztina, az SAP Hungary HR igazgatója; Endrei-Kiss Judit, a Telenor Magyarország HR vezérigazgató-helyettese és Hegedüs Dóra business coach.
A BrandMania legújabb adásának ismétlését megnézheti az RTL Klubon szombat délelőtt, vagy az RTLMoston ide kattintva.