- Hirdetés -

A digitális piac nagyágyúi a BrandManiában

|

A Marketing&Media szaklap idén is összeállította „TOP25 a legmeghatorzóbb digitális szakemberek” rangsorát. A BrandMania legújabb adásában a lista élvonalából mutat be néhány topvezetőt, a műsor második részében pedig az irodapiac és az irodai munkakörnyezet átalakulása kerül középpontba.

A koronavírus-járvány alaposan éreztette hatását a hazai hírportálok látogatottságán, minden korábbinál többen fordulnak információkért ezekhez a site-okhoz, és az ágazat erősödését mutatja, hogy két hírportál főszerkesztője is bekerült a top10-be. A BrandMania stábjának nyilatkozott Munk Veronika, a Telex.hu főszerkesztője, aki elmondta, hogy arra a legbüszkébb, hogy ilyen rövid idő alatt sikerült létrehozni a site-ot. Beszélt arról is, hogy miért olyan erős a szerkesztőségük, és milyen üzleti modellel folytatják majd.

Pető Péter, a 24.hu főszerkesztője a BrandMania stábjának nyilatkozva elmondta, hogyan hatott a látogatottságukra a pandémia, mitől különleges az ő csapatuk és kifejtette véleményét arról is, hogy mennyire lehet még itthon független médiát működtetni.

Az idei TOP25 élmezőnyében ott van Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális és üzletfejlesztési igazgató, aki az elmúlt időszakból arra a legbüszkébb, hogy csapatként tudtak együttműködni az egész vállalattal, így tudák elérni, hogy az RTLMost piacvezető legyen, elinduljon az RTLMost+ elindult, megújuljon a website és elinduljon az adatcsapatuk. Az RTL digtiális platformjainak jelenlegi elérése mellett beszélt arról is, hogy milyen lehetőségeket lát ezen a területen.

A TOP25 második helyezettje 2020-ban Palocsay Géza, az Adevinta ügyvezetője lett, aki egy laza biciklizés közben számolt be arról, hogyan készültek fel a járvány következményeire, hogyan sikerült megtartani a stabilitásukat, illetve milyen lehetőségeik vannak a Jófogás és a Használtautó piaci részesedésének további növelésére. A szakember elárulta azt is, hogy véleménye szerint milyen karácsonyuk lesz a hazai webshopoknak.

Az e-kereskedelmi cégek vezetői meglehetősen sportosak, Várkonyi Balázs, az egyesített Extreme Digital-eMAG vezérigazgatója, a TOP25 rangsor első helyezettje ugyanis kocogás közben osztotta meg gondolatait a BrandMania stábjával. Elárulta, hogy mindkét márka esetében nagyobbat nőnek, mint eredetileg gondolták, az Extreme Digitalnál 30, míg az eMAG esetében 50 százalék körül lehet a bővülés és az idei egyesített forgalmuk átlépheti a 100 milliárd forintot. Várkonyi Balázs beszélt arról is, hogy milyennek látja a következő évet, illetve mennyire reális az, hogy régiós szinten is meghatározó szereplők legyenek – öt éves távlatban igen ambíciózusak a célkitűzések.

Az RTL Klub magazinműsorának második részében az irodapiac, illetve az irodai munkakörnyezet átalakulása volt a téma. A stábnak nyilatkozott Balogh László, az ingatlan.com vezető gazdasági szakértője; Kutas István, a Magyar Telekom vállalati kommunikációs igazgatója; Dobos Horváth Krisztina, az SAP Hungary HR igazgatója; Endrei-Kiss Judit, a Telenor Magyarország HR vezérigazgató-helyettese és Hegedüs Dóra business coach.

A BrandMania legújabb adásának ismétlését megnézheti az RTL Klubon szombat délelőtt, vagy az RTLMoston ide kattintva.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...