- Hirdetés -

A digitális platformokban látják a jövőt

|

A Nyerő páros olyan eredményt hozott, amire négy éve nem volt példa a hétköznapi főműsoridőben – mondta el Kolosi Péter, az RTL Magyarország vezérigazgató-helyettese és programigazgatója a Marketing&Media magazinnak adott interjúban. Beszélt arról is, hogy miért örül annak, hogy Sebestyén Balázs és Vadon János vezeti majd a Celeb vagyok, ments ki innen!-t és elmondja, miért vásároltak sportjogot.

- A Big Picture-ön meglepően sok jövő évi műsorotokról beszámoltál. Ezek a 2022-es nagy dobásaitoknak körülbelül mekkora részét adják?

- Százalékot nem szeretnék mondani, de a jövő évi kínálatunk jelentős részét azért bemutattuk. Nyilván olyan műsor is lesz, amiről még nem beszéltem, de összességében elég jó képet adtunk

arról, hogy mit láthatnak nálunk a nézők jövőre.

- Jövőre visszatér a Celeb vagyok, ments ki innen! Akkor is lett volna új évad, ha a Sebestyén–Vadon párost megint nem engedi el a Rádió 1?

- Nagyon fontosnak tartottam, hogy Balázsék vezessék ezt a műsort. A Celeb vagyok, ments ki innen! ugyanis nagyon erősen összeforrt a nevükkel, még úgy is, hogy volt olyan évad, amikor nem ők vezették.

- Azért jók erre a szerepre, mert a rádióműsor révén valamennyi promóciót is biztosítanak a Celeb vagyoknak, vagy inkább a műsorvezetői képességeik miatt fontosak?

- Egyértelműen a második ok miatt. Ennek a párosnak olyan humora van, amit szinte erre a műsorra szabtak, ezért velük különösen jól működik a Celeb vagyok.

- Olyan napi telenovellában, mint amilyen a Barátok közt volt, már nem gondolkodtok?

- Pillanatnyilag olyan tervünk nincs, hogy folyamatosan képernyőn lévő drámai sorozatot indítsunk. Viszont napi drámai sorozatban nagyon is gondolkodunk, hiszen indul a Hotel Margaret.

- Az Európa-liga és a Konferencia Liga révén az idén már sportközvetítések is láthatók az RTL+-on és az RTL Most+-on. A rengeteg sportcsatorna miatt állítólag eléggé túlárazottak a sportjogok, miért döntöttetek mégis úgy, hogy legyenek nálatok újra közvetítések?

- Tényleg nem olcsók, de a piacon a kereslet és a kínálat határozza meg az árakat, tehát nem számíthatnak túlárazottnak. A sport egy olyan műfaj, ami bizonyos nézői csoportok számára fontos, különösen igaz ez a focira. Mi elsősorban az RTL Most+ miatt döntöttünk úgy, hogy szeretnénk újra futballt közvetíteni. Ez egyrészt jó a platform népszerűsítésére, másrészt az RTL Most+-on akár a párhuzamosan futó meccseket is gond nélkül közvetíteni tudjuk.

- Idén melyik volt az a műsor, ami a várakozásaidnál is sokkal jobban teljesített?

- Erre nagyon könnyű válaszolni, hiszen egyértelműen a Nyerő páros. A Keresztanyutól kezdve az X-Faktorig minden műsorunk nagyon jól megy, de a Nyerő páros olyan eredményt hozott, amire négy éve nem volt példa a hétköznapi főműsoridőben.

- A csatornaportfólió terén terveztek változtatást?

- Nem az újabb lineáris csatornák indításában látjuk a jövőt, hanem a digitális platformokban, mint például az RTL Most+. A meglévő nyolccsatornás lineáris portfólió bőven elegendő ahhoz, amit a televíziós piacon el szeretnénk érni.

 

Heszler Róbert

Az interjú teljes egészében a Marketing&Media magazin legújabb számában olvasható, ami ezúttal tévés piaci melléklettel jelent meg.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...