- Hirdetés -

A Duna TV adta a múlt hét legnézettebb műsorát

|

Rendhagyó módon a Duna TV egyik közvetítése vonzotta a legtöbb nézőt. A kereskedelmi csatornák legnézettebb műsorainak az RTL Híradó, a Tények és a Tények Plusz számított.

A mögöttünk álló 34. hét még a nyári pangás jegyében telt. Jól jellemzi ezt, hogy az RTL és a TV2 főműsoridős közönségaránya a 18-49 éveseknél együtt is alig haladta meg a 15 százalékot. A 18-49 és a 18-59 éveseknél, főműsoridőben az RTL, minden más bontásban a TV2 nyerte a hetet. A komplett csatornacsoportok terén ugyanez volt a helyzet, azaz a 18-49 és 18-59 éveseknél az esti sávban az RTL Magyarország végzett az élen, a többi célcsoportnál pedig a TV2 Csoport volt a piacvezető.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 34. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,6 12 7,6
RTL 9,5 9,2 8,7

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 34. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 7,1 9 6,6
RTL 6,1 5,9 5,5

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 21,6 22,4 21,2
RTL Magyarország 18,2 16,0 17,7
MTVA 6,2 10,5 5,4
AMC Networks 6,2 5,9 6,1
Antenna Entertainment Group 3,6 3,0 3,6
Network4 3,6 5,3 2,7
Warner Bros.Discovery 3,5 4,0 3,3
Paramount Global 2,5 2,4 3,0

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 14,4% / 13,4% (16,4% / 15,3%)
Tények Plusz – 11,6% / 9,7% (12,6% / 11,1%)
Szerencsekerék – 9,6% / 8,9% (11,2% / 10,6%)
A hegyi doktor – 5,2% / 4,1% (7,4% / 5,9%)

RTL
Híradó – 16,8% / 13,8% (15,6% / 12,8%)
Fókusz – 10,8% / 9,4% (11,5% / 10,1%)
A mi kis falunk – 9,3% / 8,2% (11% / 9,6%)
Drága örökösök – 5,5% / 5,3% (6,8% / 6,7%)

A kereskedelmi célcsoportnál az RTL Híradó visszaelőzte a Tényeket. A Szerencsekerék jobb heti átlagot produkált A mi kis falunknál. A Drága örökösök pedig A hegyi doktor előtt végzett. Utóbbi múlt héten meglepően gyengén szerepelt.

A múlt hét legnézettebb műsorát nem az RTL és nem is a TV2, hanem a Duna TV mutatta be, a legtöbb nézőt ugyanis az augusztus 20-i tűzijáték vonzotta. A 18-49 éveseknél 271 ezren, a 18-59 éveseknél 408 ezren, a teljes lakosságnál 876 ezren kísérték figyelemmel a tűzijátékot. Egyébként ezek a nézőszámok múlt héten magasan a legjobbnak számítottak.

A TV2 legnézettebb műsora a teljes lakosságnál a Tények, annak is a szerdai adása volt 618 ezer nézővel. A 18-49 és a 18-59 éveseknél az augusztus 20-i Tények Plusz érte el a csatorna legmagasabb nézettségét: ez 129 ezer és 222 ezer nézőt jelentett.

Az RTL legnézettebbjének minden célcsoportnál a keddi Híradó számított. A 18-49 éveseknél 142 ezren, a 18-59 éveseknél 234 ezren, a teljes lakosságnál pedig 533 ezren nézték a hírműsort.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
TŰZIJÁTÉK DUNA TV 408 622 22,0
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 262 710 18,6
HÍRADÓ RTL 234 970 16,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 222 028 15,3
TÉNYEK TV2 196 108 16,3
A SZÉPSÉG ÉS A SZÖRNYETEG RTL 190 341 11,7
SZERENCSEKERÉK TV2 188 211 10,8
KELLÉKFELESÉG RTL 182 106 11,3
ARANYHAJ ÉS A NAGY GUBANC RTL 175 857 10,4
FÓKUSZ RTL 165 289 11,4

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TŰZIJÁTÉK DUNA TV 876 024 25,7
TÉNYEK TV2 618 131 22,8
SZERENCSEKERÉK TV2 570 133 16,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 537 483 17,6
HÍRADÓ RTL 533 681 17,8
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 459 109 16,4
A HÁROM NŐVÉR TV2 413 512 18,0
TESTVÉREK TV2 349 211 17,4
ISTVÁN A KIRÁLY DUNA TV 342 474 9,3
FÓKUSZ RTL 328 001 10,8

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
TŰZIJÁTÉK DUNA TV 271 269 20,6
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 186 723 19,4
HÍRADÓ RTL 142 660 14,9
KELLÉKFELESÉG RTL 134 919 12,1
A SZÉPSÉG ÉS A SZÖRNYETEG RTL 131 738 12,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 129 964 13,5
ARANYHAJ ÉS A NAGY GUBANC RTL 128 586 11,3
TÉNYEK TV2 126 155 16,0
SZERENCSEKERÉK TV2 115 036 9,8
FÓKUSZ RTL 109 350 11,5

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...