- Hirdetés -

A fenntarthatóságról tanít a KPMG és a Microsoft

|

A „KPMG ESG Akadémia” a KPMG, a Microsoft és számos elismert egyetem együttműködésében indult el. Célja, hogy elérhetővé tegye a naprakész és nélkülözhetetlen ESG-tudást, támogassa és képezze az üzleti élet szereplőit a legváltozatosabb fenntarthatósági témákban.

A KPMG és a Microsoft közösen kidolgozott ESG Akadémiája egy különleges, modern üzleti tananyag, amely működhet önálló virtuális tanuló eszközként, de integrálható az ügyfelek saját, belső képzési platformjaiba is. Az ESG Akadémia választható tudásszinten és mélységben mutatja be az ESG és a kapcsolódó tudományágak témáit. A számtalan, egymást kiegészítő modulból álló képzés a KPMG Learning Enablement and Analytics Platformját használja, amely egy előre konfigurált, a Microsoft 365, Azure, Teams és Microsoft Viva Learning által támogatott platform – ennek segítségével a tanultak azonnal hasznosíthatók a munkafolyamatokban.

Az Akadémia tananyagát vezető egyetemek és intézmények elismert ESG-specialistái fejlesztették ki a KPMG fenntarthatósági szakértőivel közösen, a legfrissebb környezeti, társadalmi és irányítási (ESG) témákban. A tanfolyam tartalma teljes mértékben testre szabható, ami azt jelenti, hogy felső vezetők és a menedzsmenten kívüli munkatársak részére egyaránt indítható rugalmas ESG-képzés. Az üzleti és akadémiai tanulás hatékony kombinációjával a KPMG ESG Akadémia ugyanis mind az alapszintű, mind a haladó szintű, komplex, szakértői tanulást biztosítja, azzal a lehetőséggel, hogy bizonyos üzleti szektorokra, funkciókra és ESG-területekre külön is összpontosít – így el lehet mélyülni olyan konkrét támákban is, mint a körforgásos gazdálkodás, a jelentéstétel vagy épp az üzleti dekarbonizációs stratégiák.

Rakó Ágnes, a KPMG magyarországi vállalatának partnere az ESG Akadémia indulásakor kiemelte, "az üzleti vezetőkkel folytatott beszélgetéseim során rendszeresen hallom, hogy a komplexitás, a megértés hiánya, valamint az információkhoz és a helyzetértékelésekhez való tényleges hozzáférés nehézsége az, ami visszatartja őket a fenntarthatóság útján. A KPMG ESG Akadémia elindításának célja, hogy egy helyen gyűjtsük össze ezeket a nélkülözhetetlen információkat, hogy a döntéshozók képesek legyenek elindítani a pozitív változásokat.”

Nagy Julianna, a KPMG szenior menedzsere azt is hozzátette, hogy mára az ESG jelentések egyre komplexebbek. Az elkészítésükkel járó kihívások, a szükséges adatok és kapcsolódó folyamatok újdonsága a gazdaság minden szereplőjének kihívást jelenthet. „Kiemelten fontos, hogy a felkészülést megfelelő időben, megfelelő erőforrások allokálásával kezdjék meg a vállalatok. Ebben kívánjuk támogatni ügyfeleinket, hiszen az elvárások ismerete nagyban hozzásegít minket a kitűzött célok eléréséhez."

A KPMG ESG Akadémia része azoknak az új, innovatív, digitális megoldásoknak, amelyeket a KPMG és a Microsoft azért indítottak el, hogy támogassák és fejlesszék a vállalkozások ESG-fókuszú szemléletét. A globális együttműködés része például a 2023 tavaszán elindított KPMG Circularity Tracker, amely segít automatizálni a különböző forrásokból származó adatgyűjtést, és modellalapú adatszámításokat végez.

2021-ben a KPMG több mint másfél milliárd dolláros globális programot indított az ügyfelek fenntarthatósági törekvéseinek magas színvonalú kiszolgálására. A program része volt több globális és regionális ESG szakértői központ létrehozása. Emellett a tagvállalatok szerte a világon komplex ESG szolgáltatásokat kínálnak, és minden munkavállaló számára biztosítják a magas színvonalú ESG-képzéseket.

Az ESG Akadémiával a KPMG ezeket a törekvéseket bővíti ki, és teszi elérhetővé a legfrissebb és nélkülözhetetlen ESG-tudást modern üzleti tananyag formájában az ügyfelek számára is.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...