Miután a Human Telex Advertising & Event az elmúlt évben a Reckitt Benckiser két brandje – a Finish és az Airwick – kreatív, illetve promóciós kampányait is sikerre vitte, idén a Vanish tenderén is elnyerte a márka 2023-as online kommunikációs feladatainak kidolgozását és lebonyolítását.
„Az alapos, ugyanakkor lényegretörő briefelésnek köszönhetően azonnal magunkénak éreztük a Vanish küldetését, most pedig alig várjuk, hogy elmélyülhessünk ennek az igazán sokszínű, prémium márkának a világában. A tenderfolyamat alapján is biztosak vagyunk benne, hogy az elkövetkező időszakot is a jó hangulatú partnerség jellemzi majd, és egy izgalmas online kampánnyal építhetjük tovább a brandet” – hangsúlyozta Balogh Renáta, a Human Telex Client Service Directora.
A szórakoztató kreatív ötletre épülő kampány új szemszögből hívja majd fel a Vanish sokoldalúságára a figyelmet. Hiszen a köztudottabb folttisztítás mellett a mosáshoz adagolva a márkatermékek hozzájárulnak a szagsemlegesítéshez, a színmegőrzéshez és még a ruhák higiénikus tisztaságához is, mindezt a hatást már akár energiatakarékos alacsony – 20 Celsius fokos – mosási hőfokon kifejtve.