- Hirdetés -

A jövő kézilabdasztárjaival erősít a Sport TV

|

- Hirdetés -

Véget értek az EHF nagy klubkézilabdatornái, így a Bajnokok Ligája és az Európa-liga is, azonban nem maradunk minőségi, magyar érdekeltségű események nélkül a nyáron. A Sport TV élőben közvetíti az U20-as és U18-as női kézilabda világbajnokságokat, illetve az U20-as férfi kézilabda Eb-t is.

A kézilabdasport szerelmeseinek különösen jó hír, hogy három rangos utánpótlás kézilabdaeseményt is követhetnek a Sport TV-n, ráadásul mindhárom esetében szurkolhatnak a magyar válogatottnak. A sort az U20-as női világbajnokság nyitja Szlovéniában, amely június 22. és július 3. között zajlik, majd július 7-17. között rendezik Portugáliában az U20-as férfi Európa-bajnokságot, míg július 30. és augusztus 10. között Észak-Macedónia ad otthont az U18-as női kézilabda vb-nek.

U20-as női kézilabda világbajnokság (június 22-július 3.)

A COVID miatt utoljára négy éve, 2018-ban rendeztek U20-as női vb-t kézilabdában, és csodálatos emlékekkel gazdagodtak a magyar szurkolók. A debreceni Főnix Arénában akkor a magyar válogatott nyerte a világbajnoki címet. Három magyar játékos, Háfra Noémi, Faluvégi Dorottya és Pásztor Noémi került be a torna All-Star-csapatába, de rajtuk kívül szerepet kapott a nemzeti csapatban többek között Fodor Csenge, Klujber Katrin, Márton Gréta vagy Suba Sára is. Nem kell félteni a jelenlegi korosztályt sem, hiszen korábbi utánpótlásversenyeit mind megnyerte ifj. Kiss Szilárd csapata. A felkészülés jól sikerült, Dél-Koreát, Romániát és Angolát is sikerült legyőznünk. Először rendeznek 32 csapatos világbajnokságot ebben a korosztályban, Celjében a magyarok a lengyelekkel, az egyiptomiakkal és az amerikaiakkal kerültek egy csoportba. A négyesből az első két helyezett jut tovább a középdöntőbe, ahonnan már a legjobb nyolc közé lehet bekerülni. A Magyar Kézilabda Ssövetség beharangozójából többet is megtudhatunk a tornáról.

A magyar válogatott csoportmeccseinek időpontja:

Magyarország – Egyiptom: június 22., szerda 20:15, Sport1 (élő)

Magyarország – Egyesült Államok: június 24., péntek 16:15, Sport1 (élő)

Magyarország – Lengyelország: június 25., szombat 14:15, Sport1 (élő)

U20-as férfi kézilabda Európa-bajnokság (július 7-17.)

A 20 év alatti kézilabdázóhölgyek mellett a korosztály legjobb férfi játékosait is láthatjuk majd. Portugáliában rendezik ugyanis a U20-as férfi Eb-t. A COVID miatt szintén négy év telt el a két Eb között, és a négy évvel ezelőtti torna során épp a fentebb említett Celjében játszották meccseiket Máthé Dominikék, akik akkor 11. helyen végeztek. A mostani keretben helyet kap többek között a már nagyválogatottban is bemutatkozó Fazekas Gergő, illetve a Telekom Veszprémben szereplő, és a FINAL4-on is pályára lépő Zoran Ilics és Lukács Péter is. Igen erős négyesbe kerültek Sótonyi László tanítványai, hiszen a Feröer-szigetek mellett az utánpótlásképzésben nagyon jó, egyébként címvédő Szlovéniával, és a mindig bivalyerős Dániával sorsolták őket össze.

A magyar válogatott csoportmeccseinek időpontja:

Magyarország – Szlovénia: július 7., csütörtök 15:15, Sport1 (élő)

Magyarország – Dánia: július 8., péntek 12:45, Sport1 (élő)

Magyarország – Feröer: július 10., vasárnap 12:45, Sport1 (élő)

U18-as női kézilabda világbajnokság (Július 30-augusztus 10.)

Nem maradunk le az U18-as női vb-ről sem, amely során Észak-Macedóniában, Szkopjéban szerepelnek a legjobb magyar 18 év alatti játékosok, és a csoportkörben Franciaország, Argentína és Spanyolország lesz az ellenfelük. Négy éve – hiszen ezt a vb-t is négy éve rendezték meg utoljára – ezüstérmes lett a csapat Lengyelországban a korosztályos vb-n, ahol Oroszország lett a világbajnok. Utóbbi a jelenlegi politikai helyzet miatt nem lesz ott most a tornán, és egyébként szintén az orosz-ukrán helyzet miatt nem az eredetileg tervezett helyszínen, Tbilisziben rendezik a vb-t. A keret egy éve Eb-t nyert, és nagy része a NEKA-n készülhet egész évben Bohus Beáta szövetségi edzővel és a felkészülési meccsek jól sikerültek. Bátran bízhatunk tehát abban, hogy jól szerepelnek U18-as legjobbjaink.

A vb minden magyar érdekeltségű meccsét élőben közvetíti a Sport TV .

Fotó: mksz.hu

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mire használják a legtöbben a mobiljukat

2018-ban még több mint egymilliárd darab SMS-t írtunk meg és küldtünk el a mobilunkkal, de 2021-re 30 százalékos visszaesés történt: tavaly már csak 714 millió SMS-t küldtek ki a lakossági előfizetők. Ugyanakkor a rövid...

Bevásárolt a Siemens

A német vállalat felvásárolta megelőző karbantartási megoldásokat fejlesztő Senseye-t.Tovább erősíti digitális portfólióját a Siemens. A Senseye felvásárlásával a német technológiai vállalat tovább bővíti az innovatív megelőző karbantartáshoz és intelligens eszközkezeléshez kötődő megoldáskínálatát.A brit Senseye...

Kínából kapott elismerést Magyarország

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a járványidőszak alatt sem hagyott fel a turisztikai piacépítéssel. Ennek sikerét igazolja, hogy hazánk idén négy díjat is kapott a kínai turisztikai szakma meghatározó éves eseményén, a National Tourism...

Világhírű festményeken jelenik meg a balatoni szörpmárka

A Folly Arborétum szörpcsaládjának legújabb tagját, a Spring fantázianevet viselő tavaszias, fűszeres ízvilágú szörpöt az egyik legizgalmasabb művészeti forradalom alkotásaival vezették be.A Folly legújabb szörpje, a Spring – palackba zárt tavasz az évszak ízvilágát...

Ötszáznál is több csomagautomatába rendelhetünk egységes áron az eMAG-tól

A dunaharasztin épülő automatizált raktárbázis bejelentése mellett egy másik fontos mérföldkövet ért el az eMAG-Extreme Digital: a vállalat easybox csomag automatáinak száma elérte az 529-et, és néhány napja már jutányos, egységesen 690 forintos áron...

Csoportos leépítés a Life TV-nél, Vaszily tanácsadója lesz Hajdú Péter

Csoportos leépítést hajtanak végre a Life TV-t és az Ozone TV-t működtető Media Vivantis Zrt.-nél a Blikk információi szerint, a lap beszámolójára reagálva a társaság közleményt adott ki, amelyben megerősítették a létszámcsökkentés tényét. A...

Új, fiataloknak szóló márkát hoz a magyar piacra a Central

Megszerezte a Szlovákiában és Csehországban már évek óta sikeresen működő Refresher brand licencét a Central Médacsoport, amely jelentős tulajdonrészt is vásárolt a márkát üzemeltető Refresher S. A.-ben. A fiatalokat megcélzó online márka bevezetését egy,...

Még az idén meglehet az egymilliárd 5G előfizetés

2022 végére eléri az egymilliárdot az 5G előfizetések száma, elsősorban Észak-Amerika és Északkelet-Ázsia gyors növekedésének köszönhetően, miközben az öreg kontinensen lassabban terjed a kommunikációt és gazdaságot átformáló technológia - derül ki az Ericsson tanulmányából....

Hogyan alakítható ki a munka és a magánélet egészséges egyensúlya? (x)

Valljuk be: a rohanó XXI. században nem egyszerű feladat megtalálni egy egészséges munka-magánélet egyensúlyt. Reggeltől estig rohanunk, intézzük az intézendőket, hazavisszük a munkát, a reggeliről általában megfeledkezünk, valahol bedobunk egy gyors ebédet, miközben igyekszünk...

Új videósorozatot indít a WMN

A WMN vadonatúj videósorozatot indít, amellyel egy új korosztály felé nyitnak: a huszonéveseket célozza meg a Korszak című videós podcastszériával. A sorozat koncepcióját a két műsorvezető, a fiatal kora ellenére már veterán WMN-szerzőnek számító...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Így készül a fesztiválokra a Dreher

Két éves kihagyás után nyitnak újra Magyarország legnagyobb fesztiváljai. A tizedik jubileumát ünneplő Balaton Sound és a több mint félmillió látogatót váró Sziget hivatalos söre idén is a Dreher lesz. A márka a legkedveltebb...

Kiderült, mire használják a legtöbben a mobiljukat

2018-ban még több mint egymilliárd darab SMS-t írtunk meg és küldtünk el a mobilunkkal, de 2021-re 30 százalékos visszaesés történt: tavaly már csak 714 millió SMS-t küldtek ki a lakossági előfizetők. Ugyanakkor a rövid...

Bevásárolt a Siemens

A német vállalat felvásárolta megelőző karbantartási megoldásokat fejlesztő Senseye-t.Tovább erősíti digitális portfólióját a Siemens. A Senseye felvásárlásával a német technológiai vállalat tovább bővíti az innovatív megelőző karbantartáshoz és intelligens eszközkezeléshez kötődő megoldáskínálatát.A brit Senseye...

Kínából kapott elismerést Magyarország

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a járványidőszak alatt sem hagyott fel a turisztikai piacépítéssel. Ennek sikerét igazolja, hogy hazánk idén négy díjat is kapott a kínai turisztikai szakma meghatározó éves eseményén, a National Tourism...

Világhírű festményeken jelenik meg a balatoni szörpmárka

A Folly Arborétum szörpcsaládjának legújabb tagját, a Spring fantázianevet viselő tavaszias, fűszeres ízvilágú szörpöt az egyik legizgalmasabb művészeti forradalom alkotásaival vezették be.A Folly legújabb szörpje, a Spring – palackba zárt tavasz az évszak ízvilágát...
- Hirdetés -

Don't Miss

A vendéglátás is a szórakoztatóipar része

Kereszty Gábor 2002 és 2007 között a hazai médiapiac egyik meghatározó szereplője volt a TV2 vezérigazgatójaként. Azonban az első TOP50 megjelenésekor már távozott a csatornától, így egyetlen összeállításunkban szerepelt, még 2011-ben. Egy évvel azelőtt...

A kereskedés dinamikája és intenzitása is más

Lengyel András hosszú éveken át az Axel Springer, majd a Ringier Axel Springer hirdetési és marketingigazgatójaként dolgozott. A kiadótól – 14 év után – 2016-ban távozott. Ezt követően az Atmedia kereskedelmi és portfólióigazgatója volt,...

Építkezni szeretek – interjú Palocsay Gézával

Nem érzi visszalépésnek, hogy az Adevinta után a kevésbé ismert Pepita.hu-nál folytatja, amelyből három év alatt százmillió euró forgalmú céget építene Palocsay Géza. A webáruházként és online piactérként is működő platform fejlődésének támogatására a...

Hiszünk a marketing erejében

Az üzleti döntéshozókat is jobban megszólítanák és mélyebben megismertetnék őket a marketing szerepeivel, feladataival és lehetőségeivel az idei Marketing Summit Hungary- n – mondta el Hinora Ferenc. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elnöke az...
Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Elektromos furgonokkal zöldít a Tesco

Magyarországon elsőként vezetett be teljesen elektromos meghajtású furgonokat házhozszállítási szolgáltatásában a Tesco. Az MHC Mobility Magyarország flottapartnerrel közösen üzemeltetett járművekben a hűtőgépek is akkumulátorról működnek, így az áruházlánc az online rendeléseket károsanyag-kibocsátás nélkül tudja...

Tavaly is karbonsemlegesen működött a Magyar Telekom

Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott (2021-2030), ötödik fenntarthatósági stratégia fő célkitűzése, valamint az első év eredményei olvashatók a Magyar Telekom friss Fenntarthatósági jelentésében. A Magyar Telekom Csoport 2005 óta kezeli stratégiai szinten...

Több mint ezer beszállító csatlakozott a Schneider Electric zöld programjához

Idén a múlt évhez képest két pozíciót javítva a második helyet szerezte meg a Schneider Electric a Gartner ellátási láncokat értékelő toplistáján. A vállalat tavaly elindított kibocsátáscsökkentő kezdeményezéséhez már több mint ezer beszállító csatlakozott.Ismét...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....