Egy shaker, megannyi cél néven indított nemzetközi imázskampányt a BioTechUSA, melyben arra hívja fel a figyelmet, hogy termékei sokoldalúak, használatuk támogatást nyújt a kiegyensúlyozott életmód elősegítésében. A cégcsoport egy BioTechUSA shaker szemszögéből, különböző sportokon és élethelyzeteken keresztül mutatja be: bármi is legyen a célunk a testünkkel, a BioTechUSA segít azt elérni.
A több mint 20 éves BioTechUSA küldetése, hogy termékei és szakértelme segítségével világszerte milliókkal ismertesse meg a mozgás és a kiegyensúlyozott, aktív életmód örömét. Lifestyle brandként a “The Feeling of Success” mottóval azokhoz az átlagemberekhez szól, akiknek valamilyen céljuk van a testükkel. A vállalat egész októberben, 6 európai fókuszországára - Magyarország, Németország, Ausztria, Spanyolország, Franciaország és Szlovákia - kiterjedő, “Egy shaker, megannyi cél” elnevezésű kampányának célja, hogy az emberek felfedezzék termékei sokoldalúságát és használatukkal támogassa őket kiegyensúlyozott életmódjuk elősegítésében.
Főszerepben a sokszínűség
A kampány fő eleme egy 40 mp-es és három 15 mp-es reklámszpot, illetve a hozzá kapcsolódó kulcsvizuál. A vállalat az üzenetet a shakerek szemszögéből, különböző sportokon és élethelyzeteken keresztül mutatja be. Mindegy, hogy éppen mit csinálsz, hol vagy és milyen szituációban, úton vagy sportolás közben, bármi is legyen a célod a testeddel, a BioTechUSA termékei segítenek elérni azt. A reklámszpot Magyarország mellett további európai fókuszországokban fut a BioTechUSA weboldalán és social media felületein organikusan és hirdetésként, hírlevélben, az üzletek kivetítőin és a márkanagykövetek felületein. Az október 31-ig tartó kampány idehaza országszerte óriásplakát, épületháló és citylight támogatást kapott, továbbá megjelenik PR-ben és vállalati kommunikációban.