- Hirdetés -

A környezettudatos strandolást segíti a Jófogás

|

A Jófogás a Lupa Beach két bárjában 2 ezer darab repohárral, a Velencei Vízi Vár strandon pedig 500 darab, ingyenesen kölcsönözhető strandeszközzel mutatja meg kézzel foghatóan több ezer strandolónak, hogy a vízparton is sokféleképpen tudunk odafigyelni a környezetünk védelmére. A Jófogás augusztusi hosszú hétvégén megvalósuló kitelepüléseit egy környezettudatos strandolási szokásokkal kapcsolatos online felmérés előzte meg, amelyre összesen 14 422 Jófogás-felhasználó adott választ.

Ahogy a Jófogás környezettudatos strandolási szokásokat vizsgáló, 2019 júliusában végzett online felméréséből kiderült, tízből kilenc magyar internetező szívesen venné, ha a strandokon elérhetőek lennének környezetbarát eszközök (pl. kulacsok, poharak, táskák) és 45%-uk akár fizetne is ezekért. A válaszadók több, mint kétharmada pedig örömmel használna ingyenesen kölcsönözhető játékokat és sporteszközöket, amennyiben lenne rá lehetőség a vízpartokon is.

A szavakat tettre váltva a Jófogás úgy döntött, hogy a felmérés során a legnépszerűbb strandok között említett Lupa Beach két bárjába augusztus 17-én (szombaton) 1 000 db 3 dl-es és 1 000 db 5 dl-es repoharat helyez el, az északi parton található Velencei Vízi Vár strandon pedig felállítja a Jófogás Strand Élménykölcsönzőt, ahonnan augusztus 19-én és 20-án (hétfőn és kedden) a strandolók ingyenesen tudnak majd matracokat, felfújható foteleket és sporteszközöket kölcsönözni.

A különleges repoharakat a strandolók a Lupa Beach-ről hazavihetik, a Velencei Vízi Várnál pedig szerencsekerék pörgetésével derül ki, hogy milyen környezettudatos ajándékkal távozhatnak a Velencei-tó mellől azok, akik visszahozzák az ingyenesen kölcsönzött strandeszközöket, hogy mások is használhassák őket. (A strandeszközök megfelelő higiéniájáért a Jófogás helyszínen lévő kollégái kezeskednek.)

Varju Lilla, a Jófogást üzemeltető Adevinta Classified Media Hungary marketing igazgatója a kitelepülések koncepciójával kapcsolatban elmondta, hogy ezekkel az aktivitásokkal is a Jófogás által „Secondhand hatásnak” nevezett jelenségre szeretnék felhívni a hosszú hétvégén strandoló sok ezer ember figyelmét. Ugyanis, ha valamire szükségünk van, nemcsak az új vásárlása merülhet fel lehetőségként, hiszen azzal is tehetünk a környezetünkért, ha más alternatívákat is megnézünk. Ezt szimbolizálja idén a Jófogás Strand Élménykölcsönző is. Ha nem mindig ragaszkodunk az új, bontatlan termékekhez, a másodkézből vásárolt vagy kölcsönzött a termékeket nem kell újra legyártani, nem kell leselejtezni.

Az utóbbi két évben a Jófogás felhasználói évente 200 000 tonna szén-dioxidtól óvták meg a Földet csak azzal, hogy használt termékeket adtak és vettek az oldalon.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Agency People of the Year: összeállt a shortlist

Kiderült, hogy kik kerültek shortlistre a brit Campaign magazin egyik legnívósabb díja, az Agency People of the Year hazai versenyén. A díj a média- és non-média ügynökségek legkiválóbb szakembereinek nyújt lehetőséget, hogy kategóriájuk egyedüli...

Új vezetővel folytatja a Coca-Cola HBC

Békefi László nemzetközi kinevezését követően 2024.december 1-től a 29 országot felölelő Coca-Cola HBC vállalatcsoport kávé üzletágának igazgatójaként folytatja pályafutását. A Coca-Cola HBC Magyarország ügyvezető igazgatói feladatait Kovács Ágnes veszi át. A vállalaton kívülről érkező...

Az ESG elsősorban kommunikációs kérdés

Az ESG hamarosan a kisebb vállalkozásokra is jelentős kötelezettségeket ró majd, ami sok más mellett a belső kommunikáció terén is új és összetett kihívásokat hoz magával. A feladat nehezen oldható meg átfogó, minden dolgozót...

A félelem és a kapzsiság irányítja a kriptopiacot

A befektetői hangulat jelentősen befolyásolja a kriptovaluták értékét a metaverzum kriptopiacán visszaeséskor – derül ki a Budapesti Corvinus Egyetem új kutatásából.A Google "kriptovaluta" szóra vonatkozó kereséseit használta fel a befektetők kriptovaluta-piacra irányuló figyelmének mérésére...

Kiderült, mire vágynak a magyar munkavállalók

A fizetés, a munka „szerethetősége”, valamint az emberi kapcsolatok határozzák meg leginkább, hogy jól érezzük-e magunkat egy munkahelyen – ez is kiderül a CIB Bank megbízásából készített reprezentatív felmérésből, amelyben arra voltak kíváncsiak, a...

Átalakulóban a munkaerőpiac

A Process Solutions (PS) friss kutatása jelentős átalakulásokat tárt fel a hazai munkaerőpiacon az elmúlt öt év során a fluktuáció és a munkahelyi létszámok dinamikájáról. A 2019 és 2024 közötti időszakot vizsgálva a felmérésből...

Égetik a pénzt a magyar webshopok

Egy friss kutatás szerint a hazai webshopok jelentős része olyan alapvető online marketing hiányosságokkal küzd, hogy esélyük sincs felvenni a versenyt a nemzetközi piacokon. A webshopoknak több, mint fele nem méri eredményeit, nem gondolkodik...

Erős hónapot zárt az ingatlanpiac

2024 novemberében, országosan 11 277 lakóingatlan cserélt tulajdonost, valamint 100 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.A 2024-es év második legerősebb hónapját zárta novemberben a hazai ingatlanpiac....

Így alakulhat idén az év végi bónusz

Elsősorban a munkaerő-megtartásra, másodsorban jövőbeli motivációra fókuszálnak az év végi bónusz kiszabásakor a vállalatok. Az év végi bónuszok kérdése minden munkavállalót és munkáltatót élénken foglalkoztat, melynek mértéke és formája nemcsak az alkalmazottak elégedettségére, hanem...

Lassabban nőhet jövőre a gazdaság

A magyar gazdaság teljesítménye idén 0,5 százalékkal, jövőre 2 százalékkal nőhet az Erste előrejelzése szerint. Az infláció 2025-ben várhatóan nem lassul tovább, a pénzromlás éves átlagos üteme a 2024-re várt 3,6 százalékhoz hasonló mértékű...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

No-code és low-code eszközök hatása a marketingre

A mai digitális környezetben, ahol létfontosságú, hogy lépést tartsunk az innováció sebességével, óriási nyomás alatt állunk, hogy gyorsan és hatékonyan indítsunk kampányokat és digitális élményeket, amelyek rezonálnak a vevőinkkel. A mesterséges intelligencia (MI) és a...

Agency People of the Year: összeállt a shortlist

Kiderült, hogy kik kerültek shortlistre a brit Campaign magazin egyik legnívósabb díja, az Agency People of the Year hazai versenyén. A díj a média- és non-média ügynökségek legkiválóbb szakembereinek nyújt lehetőséget, hogy kategóriájuk egyedüli...

Új vezetővel folytatja a Coca-Cola HBC

Békefi László nemzetközi kinevezését követően 2024.december 1-től a 29 országot felölelő Coca-Cola HBC vállalatcsoport kávé üzletágának igazgatójaként folytatja pályafutását. A Coca-Cola HBC Magyarország ügyvezető igazgatói feladatait Kovács Ágnes veszi át. A vállalaton kívülről érkező...

Az ESG elsősorban kommunikációs kérdés

Az ESG hamarosan a kisebb vállalkozásokra is jelentős kötelezettségeket ró majd, ami sok más mellett a belső kommunikáció terén is új és összetett kihívásokat hoz magával. A feladat nehezen oldható meg átfogó, minden dolgozót...

A félelem és a kapzsiság irányítja a kriptopiacot

A befektetői hangulat jelentősen befolyásolja a kriptovaluták értékét a metaverzum kriptopiacán visszaeséskor – derül ki a Budapesti Corvinus Egyetem új kutatásából.A Google "kriptovaluta" szóra vonatkozó kereséseit használta fel a befektetők kriptovaluta-piacra irányuló figyelmének mérésére...

Don't Miss

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...