- Hirdetés -

A környezetvédelem nagykövetei a Discoveryn

|

- Hirdetés -

Mostantól kezdve a Discovery portfóliójában több csatornán is sugározza vadonatúj sorozatát, A környezetvédelem nagykövetei-t, amelynek öt epizódja a környezetünk szempontjából sürgető témákkal foglalkozik: óceán, természet, levegő, hulladék és éghajlat. A környezetvédelem nagykövetei a Discovery RISE (Reducing Inequality and Supporting Empowerment) kezdeményezésén keresztül mutatkozik be. A vadonatúj sorozat célja, hogy felhívja a nézők figyelmét a világunkban zajló változásokra.

„A Discovery egy hosszú múltra visszatekintő, célorientált vállalat. Reméljük, hogy ebben az új sorozatban minden egyes témával inspiráljuk közönségünket arra, hogy tegyenek valamit egy szebb holnapért. A környezetvédelem nagykövetei egyik célja, hogy felhívja a figyelmet a körülöttünk lévő problémákra és bemutassa, hogy milyen hatást gyakorolhatnak egyéni tetteink a változásra. Hangot adunk azoknak az embereknek, akik életüket annak szentelik, hogy változásra ösztönözzék közösségeiket. Történeteikkel reméljük, hogy inspirálunk és példát mutatunk közönségünknek és megmutathatjuk, hogy mit tehetnek a megoldás részeseiként.” - mondta Edina Constantinescu, a Discovery CEEMEA & PayTV Marketing, Research és Social Good Directora.

Az első, három perces epizód Emily Penn környezetvédelmi nagykövetre fókuszál. Az óceánok védelmezőjeként, elkötelezetten kutatja a vizeket érintő szennyezés hatásait. Emily és csapata folyamatosan tesztelik a vizeink műanyag tartalmát. Az ő nevéhez fűződik a kizárólag nőkből álló eXXpedition nevű civil szervezetet, amelynek célja, hogy segítsen az embereknek bemutatni az óceánokat érintő műanyagszennyezési problémát. A civil szervezet úttörő, kizárólag nőket tömörítő vitorláskutató expedíciókat vezet a tengeren, hogy feltárja az óceánok szennyezésének okait és megoldásait.

A környezetvédelem nagykövetei már látható a Discovery, a TLC, az Investigation Discovery, a HGTV, a Food Network, a Travel Channel, a Discovery Science, az Animal Planet, a Discovery Family és a Real Time csatornákon a Közép-Európa, Magyarország, Dél-Afrika, Közel-Kelet, Arábia és a Balkán régiókban. A sorozat az ökológiai és humanitárius történetmesélés iránt elkötelezett Studio Birthplace nevű kreatív stúdióval és filmgyártó céggel együttműködve készült.

„Nagyon megérintett Emily története, aki minden energiáját a műanyagválság megoldására fordítja. Oly módon próbáltam megközelíteni a témát, hogy a közönséget mélyen elgondolkodtassam a következményeken, különösen a jövő nemzedékeit érintő kérdéseken. Mindannyian tehetünk valamit a helyzet megváltoztatásáért. Filmkészítőként számomra ez a módja annak, hogy a szélesebb közönség számára is bemutassam az adott problémát érintő kérdéseket.” – mondta az első epizódot készítő Stephane Ridard, a Studio Birthplace munkatársa.

 

Fotó: Discovery

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Budapesten szelfizhetünk Dwayne Johnsonnal

Dwayne Johnsonnal ünnepli első szülinapját a Madame Tussauds Budapest. A hollywoodi világsztár mától a Palazzo Dorottya falai között várja a látogatókat. A Szikla maga is részt vett az impozáns figura kialakításában, amely néhány hónapig...

A nőknek kedvez a Tesco

A közelgő Menstruációs higiénia napja alkalmából a Tesco 2024. június 27-től minden sajátmárkás női intim higiéniai terméke árából elengedi az ÁFA-t, így segítve a nőket havi több ezer forint értékű, rendszeres extra költségeik visszaszorításában....

Budapesten nyit újabb márkakereskedést az AutoWallis

Tovább folytatja a gépjármű-kiskereskedelemben terjeszkedését az AutoWallis Csoport, miután portugál partnerével, a Salvador Caetano Csoporttal közösen nyitnak Budapesten Renault és Dacia márkakereskedést. A lépés jól illeszkedik az AutoWallis stratégiájába, melynek célja, hogy az organikus...

Új Mercedes-Benz modellel erősít a Matchbox

A Mattel leleplezte a Mercedes-Benz G 580 EQ technológiás öntött kisautóját, ami az ikonikus Mercedes-Benz G-osztályt és a nemrégiben bemutatott, új elektromos modellváltozatot ünnepli. A prémium kategóriás kisautó újrahasznosított fémből és legalább 81 százalékban...

Ezt keresik a vásárlók a webshopokban

Az Árukereső.hu adatai egyértelműen rávilágítanak arra, hogy mind Magyarországon, mind a régióban – az időjárás ingadozása ellenére – már dübörög a fogyasztók tudatában a nyár. A top termékek: vitaminok, fehérjeporok, sporteszközök és a fagylalt!Az...

Ezekkel a különlegességekkel készülnek a MOZ.GO szervezői

Több különlegességet is tartogat az idén MOZ.GO néven érkező Magyar Mozgókép Fesztivál. Látható lesz többek között a sokáig betiltott Rabmadár, vetítik az idén 20 éves Kontrollt, jön az Oscar-jelölt Macskajáték felújított képpel és hanggal,...

Országos terjeszkedésbe kezd a Mercar

Budapesten nyitott használtautó szalont a Mercar. Az új értékesítési ponton a partnerektől visszavett autók egy részének értékesítését végzik impozáns körülmények között. De úgy tűnik itt sincs megállás, ahogy az Aszfalt királyaiban sem volt. Országos...

Újabb fordulat a Marsra magyar! sztorijában

Megvette a Netflix a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! című sorozat első évadát, ami május 15-én került fel a streaming platformra, ahol már másnap bekerült a Top10 legnézettebb TV...

Rengeteg program várja a gyerekeket a Városligetben

A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat 2024. május 25-én és 26-án szervezi meg a Városligeti Gyermeknapot. Az idei rendezvény középpontjában az egészség, a sport, a kultúra, az internetbiztonság és a nemzetek bemutatása áll. Célunk továbbra is...

Tovább nőtt a Nádudvari bevétele

Közel az egynegyedével növelte nettó árbevételét 2023-ban a Nádudvari Élelmiszer Kft., miközben az eredmény a megelőző évi közel háromszorosára nőtt. A sikerhez nagyban hozzájárult, hogy az általános piaci visszaesés ellenére mindhárom üzletágban sikerült volumennövekedést...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb titkok derültek ki a divatgururól

Karl Lagerfeld kétségkívül a divattörténelem egyik legmeghatározóbb alakja, nem véletlen, hogy életéről könyvek jelentek meg, a Disney+-on pedig június 7-én indul az életéről szóló „Becoming Karl Lagerfeld” saját gyártású sorozat. Ennek apropóján összegyűjtöttünk néhány...

Budapesten szelfizhetünk Dwayne Johnsonnal

Dwayne Johnsonnal ünnepli első szülinapját a Madame Tussauds Budapest. A hollywoodi világsztár mától a Palazzo Dorottya falai között várja a látogatókat. A Szikla maga is részt vett az impozáns figura kialakításában, amely néhány hónapig...

A nőknek kedvez a Tesco

A közelgő Menstruációs higiénia napja alkalmából a Tesco 2024. június 27-től minden sajátmárkás női intim higiéniai terméke árából elengedi az ÁFA-t, így segítve a nőket havi több ezer forint értékű, rendszeres extra költségeik visszaszorításában....

Budapesten nyit újabb márkakereskedést az AutoWallis

Tovább folytatja a gépjármű-kiskereskedelemben terjeszkedését az AutoWallis Csoport, miután portugál partnerével, a Salvador Caetano Csoporttal közösen nyitnak Budapesten Renault és Dacia márkakereskedést. A lépés jól illeszkedik az AutoWallis stratégiájába, melynek célja, hogy az organikus...

Új Mercedes-Benz modellel erősít a Matchbox

A Mattel leleplezte a Mercedes-Benz G 580 EQ technológiás öntött kisautóját, ami az ikonikus Mercedes-Benz G-osztályt és a nemrégiben bemutatott, új elektromos modellváltozatot ünnepli. A prémium kategóriás kisautó újrahasznosított fémből és legalább 81 százalékban...

Don't Miss

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...