Mindössze egy héttel azután, hogy a csatorna bejelentette a hirdetéssel támogatott csomagját, a Madhouse csapata kapcsolatba lépett a Paramounttal, hogy elsőnek jelenítsenenek meg hirdetést (a Magyar Telekom számára) az így kialakult új felületen.
Az újszerű, digitális megoldásokra szakosodott Madhouse, akik többek között olyan felületeken jelentek meg először, vagy elsők között hirdetéssel, mint a TikTok, Pinterest, Snapchat Lens, Twitch, vagy Vinted, ezúttal egy új területen, az Advanced TV / OTT (Over-The-Top) piacán voltak elsők.
Az első hirdető a Magyar Telekom volt, aki a Marsra magyar! áldokumentum-szitkom pre-roll hirdetését futtatta.
A SkyShowtime volt az első streaming szolgáltató, aki az összes országban, ahol jelen van, rendelkezésre bocsátotta a hirdetéssel támogatott csomagját. A szolgáltató globális hirdetési értékesítését a Paramount Advertising látja el, egy nemrég bejelentett exkluzív együttműködés keretében.
„Mindig izgalmas media-first megoldást összehozni, pláne ha az épp global-first. Örülök, hogy ebben a Telekom és a Wavemaker volt a partnerünk, akikkel nagyon gyorsan tető alá hoztuk a megjelenést. Külön köszönet a londoni Paramount csapatnak, akik mindenben segítették a közös munkát.” - mesélt a megjelenés hátteréről Balázs Orsolya, a Madhouse sales vezetője.
„A Telekomnál arra törekszünk, hogy a média eszközeinket folyamatosan fejlesszük, bővítsük. Az eszközeink tudatos használatával, pedig a média aktivitásaink váljanak mindig egy kicsit jobbá, okosabbá. Ebbe az ambíciónkba tökéletesen beleillett a SkyShowtime kínálta lehetőség. Ennek megvalósításához a Madhouse és a Wavemaker tökéletes partnerek voltak. Nem volt kétség az sem, hogy ehhez a kísérlethez a megfelelő téma a Marsra magyar! sorozatunk lesz. Kíváncsian várjuk az első eredményeket, adatokat.” tette hozzá Barta Attila, a Telekom média vezetője.
„Az utóbbi időben szinte csak a CTV-ről, Advanced TV-ről, OTT-ről lehet hallani. Persze hirdetési lehetőség alig akadt. Aztán egyszer csak megjelent a hír a SkyShowtime hirdetéssel támogatott csomagjáról. Először azt hittem ez is egy szokásos globális dolog lesz, ami majd valamikor ideér. Aztán kiderült, hogy mi érhetünk oda elsőként.” - osztotta meg gondolatait Brindza Gábor, a Madhouse ügyvezetője.
Az új "Standard with Ads" csomagot a SkyShowtime összes, több mint 20 piacán vezette be, beleértve Albániát, Andorrát, Bosznia-Hercegovinát, Bulgáriát, Horvátországot, Csehországot, Dániát, Finnországot, Magyarországot, Koszovót, Montenegrót, Észak-Macedóniát, Norvégiát, Hollandiát, Lengyelországot, Portugáliát, Romániát, Szerbiát, Szlovákiát, Szlovéniát, Spanyolországot és Svédországot.