- Hirdetés -

A magazinok és a híroldalak vonzzák a netezőket

|

- Hirdetés -

A 15 év feletti magyar lakosok több mint háromnegyede – 77,65 százaléka – internetezik, ami több mint 6,4 millió embert jelent – derül ki a Médiahatóság által elfogadott, az online médiumok piacáról és felhasználóiról szóló, 2021 negyedik negyedévére vonatkozó kutatásból, amit a Digitális Közönségmérési Tanács megbízásából készített a Gemius Hungary. Az elemzés szerint leginkább magazinokat és híroldalakat olvasnak a felhasználók – mindkettőt több mint öt millióan látogatták –, de utóbbin közel 5 percet töltenek el, míg előbbin csak 2 percet.

A magazinok és híroldalak közel 100 százalékát követik mobilról az emberek. A magazinokat többen olvassák otthoni számítógépekről (85%), mint a híroldalakat (75%), utóbbiakat inkább munkahelyi PC-kről érik el az emberek (80%). A híroldalak hétköznap népszerűbbek 3 millió felhasználóval a hétvégi 2,8 millióval szemben, míg a magazinoknál 2,6 millió körüli a látogatottság a hét minden napján.

A vizsgált negyedévben a legnépszerűbb weboldalak a 24.hu, az origo.hu és a blikk.hu voltak, amik a felhasználók 68,7%-át, 67,4%-át és 66,3%-át érték el. A napi elérést vizsgálva viszont kiderül, hogy a blikk.hu-t látogatják a legtöbben: több mint egymillióan, ami a netezők 15,5 százaléka.

Átlagban mindhárom felületen nagyjából 23 percet töltenek az olvasók, a legtöbbet azonban az index.hu-n időznek: majdnem 1 órát. A férfiak a három legnépszerűbb weboldalt olvassák, míg a nők a blikk.hu-t, a 24.hu-t és a femina.hu-t. A 15-és 59 közötti korosztályok körében a legnépszerűbb weboldalak a 24.hu és az origo.hu, míg a 60 év felettieknél a blikk.hu megelőzi a 24.hu-t és a harmadik helyen álló origo.hu-t.
- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új rekordot állított fel a Yettel

2024. március 26-án több százan doboltak egyszerre Magyarország különböző pontjain, hogy hazai ütősrekordot állítsanak fel. A kísérlet apropóját az adta, hogy 30 éve indította el a Yettel – akkor még Pannon GSM néven –...

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...
- Hirdetés -