- Hirdetés -

A Manna FM-en jön a népszerű podcast

|

Együttműködési megállapodást írt alá a Post For Rent és a 98.6 Manna FM, amely szerint az ország egyik legnépszerűbb podcastja, a Trió! Podcast hétköznapokon a Manna Online felületén, a legjobb tartalmak pedig hétvégén, a 98.6-os frekvencián is megjelennek majd adásban, így a jövőben Török Ábel, Abosi Barni és Henry Kettner influenszerek hangja a rádióban is hallható lesz a jövőben.

A közösségi média térhódítása a hagyományos médiára is jelentős hatással van, és igen izgalmas eredményei lehetnek a két terület találkozásainak. Erre kiváló példa a Post For Rent és a 98.6 Manna FM-nek ma bejelentett együttműködése. A megállapodás értelmében az ország egyik legnépszerűbb podcastjét készítő három fiatal influenszer, Török Ábel, Abosi Barni és Henry Kettner a 98.6 Manna FM frekvenciáján is hallható lesz a jövőben.

A Trió! Podcast a Spotify felületén a kilencedik legnépszerűbb hazai podcastként van számon tartva, nem véletlenül: három olyan fiatal influenszer készíti, akik egyenként is rendkívül magas, többszázezer fős követőbázissal rendelkeznek. A podcastokban feldolgozott témáik többnyire aktualitások, de alkalmanként időtálló kérdésekről is folytatnak eszmecserét. A népszerűségük titka a közvetlenségük – egyszerűen, közérthetően, a fiatalok számára könnyen befogadható módon mondják el véleményüket bármilyen témában, tabuk nélkül.

Henry négy éve indította YouTube csatornáját. Ez idő alatt több mint 196 ezer feliratkozót gyűjtött. Csatornája dinamikus fejlődése főként annak köszönhető, hogy heti rendszerességgel oszt meg kiemelkedő minőségű tartalmakat. Videóiban rengeteg témával foglalkozik, azonban folyamatosan visszatérő témái is vannak, melyek elsősorban a zene, a barátok és az utazás. Henry szerepel a Viasat új, celebekkel foglalkozó műsorában, a Celebcellában is.

Abosi Barna gamer videókkal indította YouTube karrierjét. Habár még mindig készít ilyen típusú tartalmakat, mára ő lett Magyarország legnagyobb travel vloggere – törekszik arra, hogy videóival változatos témakörben szórakoztassa nézőit. Célözönségét a 18-35 éves korosztály adja. Csatornája dinamikus fejlődésének és elkötelezett nézőinek köszönhetően, Barni 2018-ban bekerült a TOP5 magyar YouTuber influencer közé.

Török Ábel 2014-ben indította YouTube csatornáját lifesyle tartalmakkal. Ábel azért kezdte el a videó készítést, mert mindig is érdekelte a filmek világa, rendező, illetve színész szeretett volna lenni. Éppen ezért gyakran készít olyan videókat, amikben a humor kedvéért más emberek bőrébe bújik. Vicces tartalmain túl vlogokkal és tutorial videókkal is találkozhatunk csatornáján.

„Remek lehetőség ez a mostani együttműködés arra, hogy a korunkban nagy népszerűségnek örvendő közösségi média és a hagyományos air média megtalálja a közös hangot, ezáltal megmutatva a fiataloknak a rádiózás örömét is, hiszen kedvenceiket mostantól nem csak az interneten, hanem egy hagyományos rádiócsatornán is hallgathatják. Bízunk a közös munka eredményességében, és biztosak vagyunk abban, hogy a 98.6 Manna FM fiatalos lendülete biztosítani fogja a megfelelő hátteret az együttműködés sikerességéhez. Célunk, hogy a jövő generáció ’Balázsék’ műsorává váljon a TRIÓ Podcast” – mondta el a bejelentés kapcsán Varga-Szilágyi Zsolt, a Post For Rent operatív ügyvezetője.

„Azt gondolom, hogy ezzel gyakorlatilag egy új műfajt teremtünk az audiovizuális tartalom gyártásban, tulajdonképpen ez egy crossover a podcast, a youtube videós formátum és a hagyományos rádióműsor között. A 98.6 Manna FM eddig is kiemelt figyelmet fordított arra, hogy minél több felületen szólítsa meg a közönségét, a nemrég indult új ingyenes applikáció tovább bővítette a lehetőségeket. Ezen a felületen érhető el a 98.6 Manna FM klasszikus tartalmai mellet legújabb csatornánk, a Manna Gang, amely kifejezetten a fiatal célcsoportot célozza meg. Itt, valamint az FM adásban is hallható lesz a Trió! podcast rádiós verziója. Nagyon örülünk az együttműködésnek, kiváló digitális tartalomgyártó csapatot ismerhettünk meg és nagy reményeket fűzünk az új formátumhoz” – mondta el Hamvas Viktor, a Manna FM programigazgatója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...