- Hirdetés -

A Manna FM-en jön a népszerű podcast

|

- Hirdetés -

Együttműködési megállapodást írt alá a Post For Rent és a 98.6 Manna FM, amely szerint az ország egyik legnépszerűbb podcastja, a Trió! Podcast hétköznapokon a Manna Online felületén, a legjobb tartalmak pedig hétvégén, a 98.6-os frekvencián is megjelennek majd adásban, így a jövőben Török Ábel, Abosi Barni és Henry Kettner influenszerek hangja a rádióban is hallható lesz a jövőben.

A közösségi média térhódítása a hagyományos médiára is jelentős hatással van, és igen izgalmas eredményei lehetnek a két terület találkozásainak. Erre kiváló példa a Post For Rent és a 98.6 Manna FM-nek ma bejelentett együttműködése. A megállapodás értelmében az ország egyik legnépszerűbb podcastjét készítő három fiatal influenszer, Török Ábel, Abosi Barni és Henry Kettner a 98.6 Manna FM frekvenciáján is hallható lesz a jövőben.

A Trió! Podcast a Spotify felületén a kilencedik legnépszerűbb hazai podcastként van számon tartva, nem véletlenül: három olyan fiatal influenszer készíti, akik egyenként is rendkívül magas, többszázezer fős követőbázissal rendelkeznek. A podcastokban feldolgozott témáik többnyire aktualitások, de alkalmanként időtálló kérdésekről is folytatnak eszmecserét. A népszerűségük titka a közvetlenségük – egyszerűen, közérthetően, a fiatalok számára könnyen befogadható módon mondják el véleményüket bármilyen témában, tabuk nélkül.

Henry négy éve indította YouTube csatornáját. Ez idő alatt több mint 196 ezer feliratkozót gyűjtött. Csatornája dinamikus fejlődése főként annak köszönhető, hogy heti rendszerességgel oszt meg kiemelkedő minőségű tartalmakat. Videóiban rengeteg témával foglalkozik, azonban folyamatosan visszatérő témái is vannak, melyek elsősorban a zene, a barátok és az utazás. Henry szerepel a Viasat új, celebekkel foglalkozó műsorában, a Celebcellában is.

Abosi Barna gamer videókkal indította YouTube karrierjét. Habár még mindig készít ilyen típusú tartalmakat, mára ő lett Magyarország legnagyobb travel vloggere – törekszik arra, hogy videóival változatos témakörben szórakoztassa nézőit. Célözönségét a 18-35 éves korosztály adja. Csatornája dinamikus fejlődésének és elkötelezett nézőinek köszönhetően, Barni 2018-ban bekerült a TOP5 magyar YouTuber influencer közé.

Török Ábel 2014-ben indította YouTube csatornáját lifesyle tartalmakkal. Ábel azért kezdte el a videó készítést, mert mindig is érdekelte a filmek világa, rendező, illetve színész szeretett volna lenni. Éppen ezért gyakran készít olyan videókat, amikben a humor kedvéért más emberek bőrébe bújik. Vicces tartalmain túl vlogokkal és tutorial videókkal is találkozhatunk csatornáján.

„Remek lehetőség ez a mostani együttműködés arra, hogy a korunkban nagy népszerűségnek örvendő közösségi média és a hagyományos air média megtalálja a közös hangot, ezáltal megmutatva a fiataloknak a rádiózás örömét is, hiszen kedvenceiket mostantól nem csak az interneten, hanem egy hagyományos rádiócsatornán is hallgathatják. Bízunk a közös munka eredményességében, és biztosak vagyunk abban, hogy a 98.6 Manna FM fiatalos lendülete biztosítani fogja a megfelelő hátteret az együttműködés sikerességéhez. Célunk, hogy a jövő generáció ’Balázsék’ műsorává váljon a TRIÓ Podcast” – mondta el a bejelentés kapcsán Varga-Szilágyi Zsolt, a Post For Rent operatív ügyvezetője.

„Azt gondolom, hogy ezzel gyakorlatilag egy új műfajt teremtünk az audiovizuális tartalom gyártásban, tulajdonképpen ez egy crossover a podcast, a youtube videós formátum és a hagyományos rádióműsor között. A 98.6 Manna FM eddig is kiemelt figyelmet fordított arra, hogy minél több felületen szólítsa meg a közönségét, a nemrég indult új ingyenes applikáció tovább bővítette a lehetőségeket. Ezen a felületen érhető el a 98.6 Manna FM klasszikus tartalmai mellet legújabb csatornánk, a Manna Gang, amely kifejezetten a fiatal célcsoportot célozza meg. Itt, valamint az FM adásban is hallható lesz a Trió! podcast rádiós verziója. Nagyon örülünk az együttműködésnek, kiváló digitális tartalomgyártó csapatot ismerhettünk meg és nagy reményeket fűzünk az új formátumhoz” – mondta el Hamvas Viktor, a Manna FM programigazgatója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ezeken bukhatnak el a kezdő vállalkozások

A vállalkozásindítás, illetve a fiatal cégek első időszakának hatékony menedzselése soha nem volt kockázatoktól és nehézségektől mentes – nincs ez másképp manapság sem. Sőt, sok szempontból napjainkban még több problémával kell megküzdeni, gondoljunk csak...

Digitális oktatási tartalmakat fejleszt a Telekom

Diákok és szaktanár közreműködésével, valós iskolai környezetben fejleszt digitális tartalmakat a Telekom annak érdekében, hogy a tanulás élményszerű, a tudás pedig mindenki számára elérhető legyen. A program célja olyan valós körülmények között kigondolt, tesztelt,...

Átalakította a fogyasztói szokásokat a járvány

Az emberek többsége már megszokta a világjárvány miatt kialakult új életmódot, és arra számít, hogy ezek a változások velünk is maradnak – derül ki az EY legfrissebb, 16 ezer résztvevő bevonásával készült nemzetközi kutatásából....

Így adózunk az idén

SZJA-mentesség 25 év alatt, megnövelt minimálbér és garantált bérminimum, családi adóvisszatérítések – 2022 januárja számos meghatározó változást hozott adózási szempontból. Csökken a szociális hozzájárulási adó, a kisvállalati adó, megszűnik a szakképzési hozzájárulás, és számos...

Erősíteni kell a vásárlói tudatosságot

Az elmúlt évtizedben dinamikusan bővült az e-kereskedelem részaránya Magyarországon. Az e-kereskedelmet és az azt támogató pénzforgalmat érintő számos technológiai fejlesztés történt, ugyanakkor a szabályozások nem követték minden tekintetben a fejlődés dinamikáját. Ezért az Állami...

A járvány előtti harmada volt a forgalom a Liszt Ferenc Reptéren

Tavaly a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren 4,6 millió utas és 183 ezer tonna légiáru fordult meg.2021-ben a Budapest Airport a második olyan évét zárta, amelyre a koronavírus-járvány jelentős hatással volt. A pandémiás környezetben az...

Így készül a választási kampányra a Central

A Central Médiacsoport fő célja a különböző politikai álláspontok hiteles bemutatása az idei parlamenti választások előtt, a médiacég közlése szerint a kampányidőszakban felértékelődik a független, tényeken alapuló újságírás. A Central Médiacsoport a 2022-es parlamenti választások...

Jóval több időt töltünk a képernyő előtt

A magyarok többsége jóval több időt tölt a számítógép képernyője előtt, mint a járványt megelőzően – ez derült ki az Ipsos négy országban végzett kutatásából. A Huawei megbízásából készített felmérés szerint a magyar válaszadók...

Kiderült, mikor rajtol a Sztárban Sztár

Február 6-án indul a Sztárban Sztár 8. évada a TV2-n, nemrég azt is elárulták, hogy két új zsűritag érkezik a műsorban, Lékai-Kiss Ramóna és Makranczi Zalán. A TV2 közlése szerint vasárnap esténként lesz majd látható...

Megújul a közmédia tévécsatornája

Megújult napi tartalmakkal, showműsorokkal és új műsorvezetőkkel várja a nézőket a Duna, a közmédia csatornája szombattól.Teljes megújulás küszöbén áll a Duna, amely 21. századi vizuális megjelenéssel és tartalommal készül szombattól a nézőknek – írja...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jelentősen nőhetne a bankok bevétele

A hagyományos bankok közel 4 százalékkal növelhetnék éves bevételüket üzleti modelljeik újragondolásával, és a kizárólag digitális szolgáltatásokat nyújtó (digital-only) új banki és pénzügyi szolgáltatók innovatív stratégiáinak átvételével – derül ki az Accenture kutatásából. Ez...

Ezeken bukhatnak el a kezdő vállalkozások

A vállalkozásindítás, illetve a fiatal cégek első időszakának hatékony menedzselése soha nem volt kockázatoktól és nehézségektől mentes – nincs ez másképp manapság sem. Sőt, sok szempontból napjainkban még több problémával kell megküzdeni, gondoljunk csak...

Digitális oktatási tartalmakat fejleszt a Telekom

Diákok és szaktanár közreműködésével, valós iskolai környezetben fejleszt digitális tartalmakat a Telekom annak érdekében, hogy a tanulás élményszerű, a tudás pedig mindenki számára elérhető legyen. A program célja olyan valós körülmények között kigondolt, tesztelt,...

Átalakította a fogyasztói szokásokat a járvány

Az emberek többsége már megszokta a világjárvány miatt kialakult új életmódot, és arra számít, hogy ezek a változások velünk is maradnak – derül ki az EY legfrissebb, 16 ezer résztvevő bevonásával készült nemzetközi kutatásából....

Így adózunk az idén

SZJA-mentesség 25 év alatt, megnövelt minimálbér és garantált bérminimum, családi adóvisszatérítések – 2022 januárja számos meghatározó változást hozott adózási szempontból. Csökken a szociális hozzájárulási adó, a kisvállalati adó, megszűnik a szakképzési hozzájárulás, és számos...
- Hirdetés -

CMO

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...

A vásárlási szokások örökre megváltoztak

Kanyó Roland, dm Kft., marketing és PR menedzser 133 milliárd forintos bevétellel zártátok az elmúlt üzleti évet, majdnem 10 százalékos plusszal. Gondolom ez a körülmények figyelembe vételével, elég jó eredménynek számít? Természetesen elégedettek vagyunk az elért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Jól halad a Siemens okosváros-kísérlete

Bécsben, éles körülmények között tesztelik azon energiarendszereket, amelyek a fenntartható városfejlesztés alapjait adják a jövőben.Új Európában egyedülálló projekt zajlik Bécsben. Az osztrák főváros Aspern Seestadt városrészében, valós körülmények között tesztelik a jövő energiarendszereit. A...

Zöld vállalást tett a Toyota és a Lexus

2035-re karbonsemleges lesz Európában a Toyota és a Lexus.A Toyota készen áll arra, hogy 2035-re nullára csökkentse az újonnan értékesített Toyota és Lexus járművek széndioxid-kibocsátását Nyugat-Európában, amelynek fontos lépcsőfoka lesz a legalább 50 százalékos,...

Zöld együttműködésben a TotalEnergies

A TotalEnergies és a Daimler Truck AG megállapodást írt alá az Európai Unió közúti árufuvarozásának szén-dioxid mentesítésére irányuló kötelezettségvállalásukról. A partnerek együttműködnek a hidrogénnel üzemeltetett nehéz tehergépjárművek ökoszisztémáinak fejlesztésében, egyrészt azzal a szándékkal, hogy...

DATA