- Hirdetés -

A marketingben is segítenek a Viber új digitális megoldásai

|

A Viber 3 hónapos ingyenes próbaverziót biztosít az üzleti csevegésekhez, egyúttal bemutatta a közelmúltban indított Csatornákat és AR-lencséit, valamint betekintést nyújtott az új hirdetési lehetőségekbe és a felhasználói élményt erősen növelő botok szerepébe.

2022. április 7-én a Viber vezetősége Budapestre látogatott, hogy két év után újra megrendezzék hálózatépítő workshopjukat. A rendezvényen a Viber szakemberei az üzleti üzenetváltások fontosságának növekedéséről, valamint a legfrissebb digitális marketing trendekről tartottak előadást. A Viber legújabb, kifejezetten vállalkozások részére kialakított eszközei segítenek a marketingcélok elérésében és megerősítik a felhasználók lojalitását, ezt a magyarországi és régiós esettanulmányok is alátámasztják. Az előadók az eseményen kiemelték, hogy a vállalat célja, hogy nemzetközi szinten “szuperalkalmazássá” váljon.

A vállalati kommunikáció új korszaka

Az okostelefonok használata és az okostelefonokkal eltöltött órák száma folyamatosan növekszik, a Viber pedig helyzetéből adódóan a lehető legtöbbet tudja kihozni ebből a trendből. Csak Magyarországon a Viber felhasználói évente több százmillió hívást indítanak, több, mint hétmilliárd üzenetet küldenek, a vállalat pedig végtelen lehetőséget biztosít a felhasználók és a márkák közötti kapcsolódásra. A Viber arra törekszik, hogy ebből a trendből a felhasználók és a márkák egyaránt profitáljanak, így folyamatosan új megoldásokat biztosít a felhasználók és márkák közötti kapcsolattartásra.

Már Magyarországon is elérhető a Viber legújabb , Csatornák funkciója, amely kitűnő közvetítési lehetőséget biztosít a tartalomgyártók számára. A Csatornák maximális aktivitást biztosítanak fejlett moderációs eszközökkel, az új kommentelési funkció pedig kiemelkedő kapcsolatfelvételi arányt garantál az influencerek, médiavállalatok, sportklubok és egyéb közösségek számára. A Csatornák funkciót csak Magyarországon 2,3 millió ember használja: például az egyik legnépszerűbb magyarországi sportfókuszú médium, a Nemzeti Sport, a főzésre és receptekre specializálódott Nosalty, valamint számos egyéb sportklub és szervezet, mint például a WWF Hungary, az Etesd, a Fradi és a Vasas.

A Viber Lencsék funkció kitűnő példa az alkalmazáson belüli AR-fókuszú kreatív megoldásokra, melyek Magyarországon is nagy sikert arattak, és segítenek a márkáknak a Z-generációs és fiatalabb felhasználók elérésében. A tavaly októberi indulást követő első három hónapban a magyar felhasználók több, mint egymillió lencsét készítettek. A funkció integrálásának köszönhetően a vállalatok innovatív megoldásokkal javíthatják a felhasználói élményt, és egyedi megoldásokkal bővíthetik termékeiket és szolgáltatásaikat.

A natív, organikusan illeszkedő hirdetések egyre népszerűbbek a láthatóságukat és felhasználóbázisukat növelni kínáló márkák számára, főként a különböző célcsoportokra szabható lehetőségeknek köszönhetően. Az elmúlt évben a Viber havi hirdetési megjelenései meghaladták a 250 milliót, a legnépszerűbb hirdetési témák a kiskereskedelem, az utazás, az élelmiszerek, a közlekedés és a telekommunikáció voltak.

A Viber üzleti megoldásai - többek között a chatbotok és az Üzleti Üzenetek - tovább erősítik a felhasználók és márkák közötti közvetlen kommunikációt. 2021-ben Magyarországon a vállalat az alábbi eredményeket érte el:

40%-os növekedés a Viber chatbotok számában, ahol a vásárlók automatikus válaszokat kapnak kérdéseikre a nap bármely szakában. A chatbotok lehetővé teszik a vállalkozások számára, hogy éjjel-nappal ügyfeleik rendelkezésére álljanak anélkül, hogy pluszköltség merülne fel - egyúttal leveszik a terhet az alkalmazottak válláról, akik így a komplexebb ügyféligényekkel tudnak foglalkozni.

61%-os növekedés a Viber Üzleti Üzeneteknél. A funkció célja, hogy egyetlen csatorna segítségével közelebb hozza a márkákat a felhasználókhoz, és egy helyen biztosítson mindent, ami a sikeres együttműködéshez vezet.

A Viber várakozásai szerint a párbeszéd-jellegű üzleti üzenetek száma tovább fog nőni - globálisan és Magyarországon egyaránt. Annak érdekében, hogy a márkák megismerjék ezt a kétirányú kommunikációs megoldást, a Viber promóciós próbaidőszakot indított: 2022. április 4-től 2022. június 30-ig a globális piacokon minden, első párbeszédes üzenetét elküldő márka 90 napig ingyenes párbeszédes üzeneteket kap az első üzenet elküldésétől számítva.

"Az emberek ma már nem akarnak különböző alkalmazásokat használni különböző igényekre. A felhasználók átlagosan idejük 77%-át töltik három kedvenc alkalmazásukkal, és idejük majdnem felét egyetlen alkalmazással" - mondta Konstantin Kostadinov, a Rakuten Viber közép- és kelet-európai vezető értékesítési igazgatója. "Az emberek manapság egy kaput keresnek számos lehetőséghez egy helyen, a Viber pedig folyamatosan fejleszti és még tovább erősíti az alkalmazást, hogy egy olyan kényelmes hely legyen, amely maximálisan kielégíti a felhasználók igényeit".

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...