- Hirdetés -

A megfelelő brand safety stratégia (x)

|

- Hirdetés -

A kulcsszavak egyszerű tiltása elérés és felhasználó csökkenéssel járhat, ráadásul a helytelenül megválasztott brand safety stratégia hosszú távon kockáztathatja a potenciális fizetőképes célcsoportok elérését. (x)

A Teads a brand safety terén az egyik legkiemelkedőbb, itthon is elérhető megoldást nyújtja a hirdetőknek, ami folyamatosan bizonyít a legkülönbözőbb hirdetői szektorok esetében. A cég neves kiadókkal dolgozik világszerte és kizárólag a partnerei oldalán jelennek meg a hirdetések az open internet veszélyeit kizárva. A cikkekbe ágyazott hirdetéseket brand safety szempontból a MOAT, Grapeshot és az IAS beépített megoldásai segítenek megszűrni. Ha ez egy hirdető számára nem lenne elég, akkor a saját verifikáló szolgáltatójával is ellenőrizheti a kampány futását.

Általánosságban elmondható, hogy egyre többen fogyasztanak digitális tartalmakat, a magas minőséget képviselő portálok olvasottsága pedig óriási növekedést mutat – elég, hacsak az elmúlt másfél év távlatából vizsgáljuk a tartalomfogyasztási szokások alakulását. A Teads elemzése szerint ez a növekedés hatványozottan igaz az igényes híroldalak esetében. A digitális tartalomfogyasztással töltött idő növekedésével a hírek villámgyors terjedése következtében, a releváns információk terjesztése és az álhírek csírájában való elfojtása manapság fontosabb mint valaha. Ebben a valóságban pedig a hirdetésekre, illetve azok megfelelő megjelenésére is nagyobb figyelem irányul, hiszen a professzionális információáramlást a legtöbb esetben nagyrészt, vagy teljes mértékben az ezekből befolyó összegek teszik lehetővé.

A hirdetéskiszolgálás során ezért egyre többször merül fel központi kérdésként a brand safety (márkabiztonság) kérdése, vagyis az, hogy milyen tartalmi környezetben jelenhet vagy nem jelenhet meg egy-egy hirdetés. Az esetek többségében a kifogásolható tartalmak tiltásának alapját a hirdetők által kialakított, a megfelelő kulcsszavakat magukba foglaló blacklist-ek jelentik. A hirdetési piac szereplői közül mindenki egyetért abban, hogy bizonyos témákat (pl. bűnözés, erőszak) szűrni kell és tanácsos egy, a márkára szabott egyedi kulcsszó listát készíteni. Önmagában csupán a kulcsszavak blokkolása azonban meglehetősen korlátolt eszköz lehet, hiszen nem veszi figyelembe a kontextust és következetesen zár ki értékes tartalmakat, ezzel együtt értékes célközönséget. Rengeteg olyan esettel találkozhatunk, amelynek során a cikk ugyan tartalmazza az adott kulcsszót, ugyanakkor a teljes tartalom egyáltalán nem tekinthető károsnak. Sőt, épp az egyedi nyelvezet és stílus miatt érhetünk el az adott cikkoldalon értékes, fizetőképes olvasókat.

 

 

Ezért érdemes olyan algoritmusokat használni, amelyek nem csak olvassák a cikket, de elemzik a kontextust is. A Teads mindezeket figyelembe véve tervezte meg egyedülálló brand safety megoldását, ami lehetőséget nyújt arra, hogy a hirdető ügyfelek csak a valóban káros tartalmakat szűrhessék ki a kampányaik során. A Teads hirdetéskiszolgáló rendszere egy olyan beépített mesterséges intelligenciával működik, ami a cikkoldal betöltődése alatt – a Moat, Grapshot és IAS rendszereket is a működésébe integrálva – folyamatosan elemzi és értékeli az adott tartalom tényleges jelentését. Segítségével például egy alapvetően szerkesztőségi anyagokat szolgáltató prémium oldalon könnyedén szűrhetőek a felhasználók által szerkesztett tartalmak, így a teljes oldal nem, egyes tartalmak viszont automatikusan kizárása kerülnek a kampány során.

Ráadásul nem csak a tartalmat, de a felhasználó viselkedését is monitorozza, ennek köszönhetően a már jóváhagyott tartalomban is csak akkor nyílik ki a hirdetés, ha az olvasó megfelelő sebességgel görgetve eljutott a tartalom egy bizonyos pontjáig.

Ezzel együtt fontos arra is gondolni, hogy a márkabiztonságot és a megfelelő stratégia kidolgozását egy folyamatosan értékelendő és optimalizálandó közös folyamatnak kell tekinteni. A Teads ebben kíván oroszlánrészt vállalni – már hazánkban is -, egyaránt támogatva a márkák marketing és a kiadók újságírói céljait. (x)

Teads Hungary kapcsolat: Magyar Tamás sales-hu@teads.com

 

Szerző: Mihai Bostinaru, Vice President Sales CEE Teads

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Újra magyar kézben a Prohuman

Végérvényesen lezárult az a tranzakció, melynek során a Prohuman HR szolgáltató magyar alapítói visszavásárolták a lengyel Gi Group Poland S.A. (korábban Work Service) birtokában lévő tulajdonrészt.Az utóbbi évek egyik legjelentősebb hazai HR piaci tranzakciója...

Felpörgött a munkaerőtoborzás 2021-ben

Az utolsó negyedév lezárultával elmondható, hogy 2021 a munkaerőpiac szempontjából példa nélküli év volt. A tizenkét hónap alatt jól látható, intenzív toborzási hullám ment végig az országon, a vállalatok erőteljes munkaerő-felvételbe kezdtek, és bár...

Rekordárbevétel az Euronicsnél

A kihívások – a pandémia, chiphiány, akadozó ellátási láncok – ellenére markáns forgalomnövekedést könyvelhetett el 2021-ben az Euronics. Összességében a 71 milliárd forintos árbevétel a vállalat történetének eddigi legnagyobb forgalmát jelenti. Külön figyelemre méltó,...

A vállalatokat is elérte az infláció

Bár a nagyvállalatok jellemzően már beépítették áraikba a pénzromlás hatását, a cégek több mint felének okoz nehézséget a magas infláció. A K&H nagyvállalati növekedési index szerint a szektorok közül magasan a mezőgazdasági cégeknek jelenti...

Több mint 250 film az idei Berlinalén

Több mint 250 filmet mutatnak be februárban a 72. Berlini Nemzetközi Filmfesztiválon (Berlinale), amelyet egy év kihagyás után ismét a hagyományos formátumban rendeznek meg. A legjobb filmnek járó Arany Medvéért és a főbb alkotói kategóriákban...

Hazai BMW-vezér: a jövő elektromos lesz

Az első negyedévben megkezdődik az építkezés a BMW Group debreceni gyárában – jelezték a cég hazai képviselői az mmonline.hu érdeklődésére a társaság mai sajtótájékoztatóján. A múlt évben világszinten több mint 100 ezer elektromos autót...

Átalakítja a játékpiaci erőviszonyokat a gigaüzlet

Az Activision Blizzard megvásárlásával a Microsoft egyetlen lépéssel alaposan átrajzolja az erőviszonyokat a videójáték piacon. A közel 70 milliárd dolláros ügylet híre nem jött jól a nagy rivális Sony-nak, a cég részvényeinek értéke 13...

Döntött a bíróság, maradhatnak a reklámblokkolók

Újabb fontos csatát nyert meg az eyeo a HTML-kód és a szerzői jogok kapcsán, a hamburgi bíróság döntése alapján továbbra is jogszerű az olyan böngészőfunkciók használata, mint a reklámblokkolók, vagy a nyomon követés elleni...

Keresik a Jövő vezetőit

Első alkalommal ítélik oda a digitális HR megoldásokat kínáló CX-Ray által alapított Jövő vezetője díjat, mellyel azoknak a hazai közép-, és felsővezetők munkáját kívánják elismerni, akik kimagasló szakmai helytállásuk mellett emberi oldalukat is fejlesztik...

Így állunk az újévi fogadalmakkal

A magyarok 16 százaléka tett valamilyen fogadalmat újévkor, ám ezek nem kevesebb mint 41 százalékát már január első hete után rögtön megszegték – derült ki a MediaMarkt megbízásából készült friss reprezentatív kutatásból. A legtöbben...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Sokat számít a 30 éves jelenlétünk

Hársfalvi János, marketingvezető, Magyar Suzuki Zrt. - Nagyon nehéz év volt a tavalyi, a hazai piac csökkent is, közel 5 százalékkal. De a kis Suzuki elég nagyot ment. Elégedett vagy, vagy ennél is jobbra...

Újra magyar kézben a Prohuman

Végérvényesen lezárult az a tranzakció, melynek során a Prohuman HR szolgáltató magyar alapítói visszavásárolták a lengyel Gi Group Poland S.A. (korábban Work Service) birtokában lévő tulajdonrészt.Az utóbbi évek egyik legjelentősebb hazai HR piaci tranzakciója...

Felpörgött a munkaerőtoborzás 2021-ben

Az utolsó negyedév lezárultával elmondható, hogy 2021 a munkaerőpiac szempontjából példa nélküli év volt. A tizenkét hónap alatt jól látható, intenzív toborzási hullám ment végig az országon, a vállalatok erőteljes munkaerő-felvételbe kezdtek, és bár...

Rekordárbevétel az Euronicsnél

A kihívások – a pandémia, chiphiány, akadozó ellátási láncok – ellenére markáns forgalomnövekedést könyvelhetett el 2021-ben az Euronics. Összességében a 71 milliárd forintos árbevétel a vállalat történetének eddigi legnagyobb forgalmát jelenti. Külön figyelemre méltó,...

A vállalatokat is elérte az infláció

Bár a nagyvállalatok jellemzően már beépítették áraikba a pénzromlás hatását, a cégek több mint felének okoz nehézséget a magas infláció. A K&H nagyvállalati növekedési index szerint a szektorok közül magasan a mezőgazdasági cégeknek jelenti...
- Hirdetés -

CMO

Sokat számít a 30 éves jelenlétünk

Hársfalvi János, marketingvezető, Magyar Suzuki Zrt. - Nagyon nehéz év volt a tavalyi, a hazai piac csökkent is, közel 5 százalékkal. De a kis Suzuki elég nagyot ment. Elégedett vagy, vagy ennél is jobbra...

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Fenntartható projektben az Airbus

Az Airbus szándéknyilatkozatot írt alá Csengtu városával és a Tarmac Aerosave vállalattal Kína első fenntartható, „életciklus” szolgáltatási központjának létrehozására. A megállapodás részeként a cégek a repülőgépek parkoltatása és tárolása mellett karbantartási, felújítási, átalakítási, szétbontási...

Jól halad a Siemens okosváros-kísérlete

Bécsben, éles körülmények között tesztelik azon energiarendszereket, amelyek a fenntartható városfejlesztés alapjait adják a jövőben.Új Európában egyedülálló projekt zajlik Bécsben. Az osztrák főváros Aspern Seestadt városrészében, valós körülmények között tesztelik a jövő energiarendszereit. A...

Zöld vállalást tett a Toyota és a Lexus

2035-re karbonsemleges lesz Európában a Toyota és a Lexus.A Toyota készen áll arra, hogy 2035-re nullára csökkentse az újonnan értékesített Toyota és Lexus járművek széndioxid-kibocsátását Nyugat-Európában, amelynek fontos lépcsőfoka lesz a legalább 50 százalékos,...

DATA