- Hirdetés -

A megfelelő brand safety stratégia (x)

|

- Hirdetés -

A kulcsszavak egyszerű tiltása elérés és felhasználó csökkenéssel járhat, ráadásul a helytelenül megválasztott brand safety stratégia hosszú távon kockáztathatja a potenciális fizetőképes célcsoportok elérését. (x)

A Teads a brand safety terén az egyik legkiemelkedőbb, itthon is elérhető megoldást nyújtja a hirdetőknek, ami folyamatosan bizonyít a legkülönbözőbb hirdetői szektorok esetében. A cég neves kiadókkal dolgozik világszerte és kizárólag a partnerei oldalán jelennek meg a hirdetések az open internet veszélyeit kizárva. A cikkekbe ágyazott hirdetéseket brand safety szempontból a MOAT, Grapeshot és az IAS beépített megoldásai segítenek megszűrni. Ha ez egy hirdető számára nem lenne elég, akkor a saját verifikáló szolgáltatójával is ellenőrizheti a kampány futását.

Általánosságban elmondható, hogy egyre többen fogyasztanak digitális tartalmakat, a magas minőséget képviselő portálok olvasottsága pedig óriási növekedést mutat – elég, hacsak az elmúlt másfél év távlatából vizsgáljuk a tartalomfogyasztási szokások alakulását. A Teads elemzése szerint ez a növekedés hatványozottan igaz az igényes híroldalak esetében. A digitális tartalomfogyasztással töltött idő növekedésével a hírek villámgyors terjedése következtében, a releváns információk terjesztése és az álhírek csírájában való elfojtása manapság fontosabb mint valaha. Ebben a valóságban pedig a hirdetésekre, illetve azok megfelelő megjelenésére is nagyobb figyelem irányul, hiszen a professzionális információáramlást a legtöbb esetben nagyrészt, vagy teljes mértékben az ezekből befolyó összegek teszik lehetővé.

A hirdetéskiszolgálás során ezért egyre többször merül fel központi kérdésként a brand safety (márkabiztonság) kérdése, vagyis az, hogy milyen tartalmi környezetben jelenhet vagy nem jelenhet meg egy-egy hirdetés. Az esetek többségében a kifogásolható tartalmak tiltásának alapját a hirdetők által kialakított, a megfelelő kulcsszavakat magukba foglaló blacklist-ek jelentik. A hirdetési piac szereplői közül mindenki egyetért abban, hogy bizonyos témákat (pl. bűnözés, erőszak) szűrni kell és tanácsos egy, a márkára szabott egyedi kulcsszó listát készíteni. Önmagában csupán a kulcsszavak blokkolása azonban meglehetősen korlátolt eszköz lehet, hiszen nem veszi figyelembe a kontextust és következetesen zár ki értékes tartalmakat, ezzel együtt értékes célközönséget. Rengeteg olyan esettel találkozhatunk, amelynek során a cikk ugyan tartalmazza az adott kulcsszót, ugyanakkor a teljes tartalom egyáltalán nem tekinthető károsnak. Sőt, épp az egyedi nyelvezet és stílus miatt érhetünk el az adott cikkoldalon értékes, fizetőképes olvasókat.

 

 

Ezért érdemes olyan algoritmusokat használni, amelyek nem csak olvassák a cikket, de elemzik a kontextust is. A Teads mindezeket figyelembe véve tervezte meg egyedülálló brand safety megoldását, ami lehetőséget nyújt arra, hogy a hirdető ügyfelek csak a valóban káros tartalmakat szűrhessék ki a kampányaik során. A Teads hirdetéskiszolgáló rendszere egy olyan beépített mesterséges intelligenciával működik, ami a cikkoldal betöltődése alatt – a Moat, Grapshot és IAS rendszereket is a működésébe integrálva – folyamatosan elemzi és értékeli az adott tartalom tényleges jelentését. Segítségével például egy alapvetően szerkesztőségi anyagokat szolgáltató prémium oldalon könnyedén szűrhetőek a felhasználók által szerkesztett tartalmak, így a teljes oldal nem, egyes tartalmak viszont automatikusan kizárása kerülnek a kampány során.

Ráadásul nem csak a tartalmat, de a felhasználó viselkedését is monitorozza, ennek köszönhetően a már jóváhagyott tartalomban is csak akkor nyílik ki a hirdetés, ha az olvasó megfelelő sebességgel görgetve eljutott a tartalom egy bizonyos pontjáig.

Ezzel együtt fontos arra is gondolni, hogy a márkabiztonságot és a megfelelő stratégia kidolgozását egy folyamatosan értékelendő és optimalizálandó közös folyamatnak kell tekinteni. A Teads ebben kíván oroszlánrészt vállalni – már hazánkban is -, egyaránt támogatva a márkák marketing és a kiadók újságírói céljait. (x)

Teads Hungary kapcsolat: Magyar Tamás sales-hu@teads.com

 

Szerző: Mihai Bostinaru, Vice President Sales CEE Teads

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A legbefolyásosabb médiások a BrandManiában

Elképesztően izgalmas a hazai médiapiac alakulása technológiai, gazdasági és politikai értelemben is, mindezt jól mutatja a legbefolyásosabb hazai médiásokat bemutató TOP50 lista is. A BrandMania legújabb adásában a stáb a rangsor éllovasait mutatja be. A...

A legjobbak között a Growww Digital

Elnyerte a Google CSS Premium Partner minősítését a hazai fejlesztésű ROIshopper, a Growww Digital árösszehasonlító szolgáltatása.Ezt a minősítést az Európai Unió felső 25 százalékában lévő Comparison Shopping Partnerek kaphatják meg, objektív mérőszámok alapján. Ezzel...

Erősödtek tavaly a legnagyobb médiacégek

A Covid második évében a médiavállalatok többsége kifejezetten jól teljesített üzletileg. Tavaly nyolc cég, illetve médiacsoport is megugrotta a tízmilliárd forintos árbevételi szintet, veszteségesen csak egyetlen vállalat működött a top 30-ból. A top 30...

Nagyon az elején vagyunk a fejlődésnek

Bár látszik fejlődés a hazai vállalkozások körében az ügyfélélmény javítása kapcsán, nagyon lassú a folyamat és régiós összevetésben kezdünk lemaradni – mondta el az mmonline.hu-nak adott interjúban Klenovszki János. Az NRC Marketingkutató és Tanácsadó...

Izgalmas innovációk a Huawei-jel

Tizenkét innovatív kutatás-fejlesztési projekt indul a Pécsi Tudományegyetem Műszaki és Informatikai Karán a Huawei SEEDs Kiválósági Ösztöndíjprogram keretében. A mérnökhallgatók által jegyzett tudományos projektek valós iparági és társadalmi problémákra keresnek megoldást a legmodernebb technológiák...

Hatalmas gasztroünnep a Balatonnál

Szeptember 29. – október 2. között rendezik meg a Veszprém-Balaton 2023 Európa Kulturális Fővárosa program legnagyobb szabású gasztronómiai eseményeként a Balaton Wine&Gourmet rendezvénysorozatot. A Veszprémvölgy egyedülálló környezetében négy napon át tartó a minőségi ételeknek...

A nagyobb vállalkozások jobban figyelnek a fenntarthatóságra

A környezettudatos működés a gazdasági élet szereplői számára is egyre fontosabb szempont. A nagy multinacionális cégek körében egyre népszerűbb az ESG szempontok szerint való működés, mikor a cégek a profitmaximalizáláson túlnyúló szempontokat is figyelembe...

Beszáll a fociba a Caola Zrt.

Nehéz helyzetbe került az SC Sopron felnőtt futballcsapata mögött álló Sport Club Futball Kft. működése. A sportvállalkozást a megszűnéstől menti meg a nagymúltú hazai kozmetikai, higiéniai és háztartásvegyipari vállalat, a Caola Zrt. A klub...

Hitellel segít az Erste a civileknek

A civil szervezetek munkavállalói számára nyújtott kedvezményes számlacsomaggal, valamint a társadalmilag hasznos vállalkozásoknak kínált, a pályázati támogatások előfinanszírozására felhasználható hitellel bővítette a szervezetek támogatására kidolgozott eszközök és szolgáltatások körét az Erste Bank. A pénzintézet...

Szoronganak a klímaváltozás miatt a fiatalok

Az UNICEF Magyarország friss, reprezentatív felmérése szerint a 13-25 éves korosztály túlnyomó többségét napi szinten foglalkoztatják a klímaváltozás kérdései, 90 százalékuk állítja, hogy kifejezetten szorongást él meg a témával kapcsolatban. Lényeges visszajelzés, hogy a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ismét szurkolhatunk a magyar kézilabdázóknak

Szlovéniában kiváló teljesítménnyel ezüstérmet szereztek Magyarország legjobb junior női kézilabdázói a világbajnokságon. A héten a férfiak U20-as kontinenstornája kezdődik Portugáliában, ezt az eseményt is a Sport TV közvetíti.A magyar női juniorválogatott ezüstérmet szerzett a...

A legbefolyásosabb médiások a BrandManiában

Elképesztően izgalmas a hazai médiapiac alakulása technológiai, gazdasági és politikai értelemben is, mindezt jól mutatja a legbefolyásosabb hazai médiásokat bemutató TOP50 lista is. A BrandMania legújabb adásában a stáb a rangsor éllovasait mutatja be. A...

A legjobbak között a Growww Digital

Elnyerte a Google CSS Premium Partner minősítését a hazai fejlesztésű ROIshopper, a Growww Digital árösszehasonlító szolgáltatása.Ezt a minősítést az Európai Unió felső 25 százalékában lévő Comparison Shopping Partnerek kaphatják meg, objektív mérőszámok alapján. Ezzel...

Erősödtek tavaly a legnagyobb médiacégek

A Covid második évében a médiavállalatok többsége kifejezetten jól teljesített üzletileg. Tavaly nyolc cég, illetve médiacsoport is megugrotta a tízmilliárd forintos árbevételi szintet, veszteségesen csak egyetlen vállalat működött a top 30-ból. A top 30...

Nagyon az elején vagyunk a fejlődésnek

Bár látszik fejlődés a hazai vállalkozások körében az ügyfélélmény javítása kapcsán, nagyon lassú a folyamat és régiós összevetésben kezdünk lemaradni – mondta el az mmonline.hu-nak adott interjúban Klenovszki János. Az NRC Marketingkutató és Tanácsadó...
- Hirdetés -

Don't Miss

Nagyon az elején vagyunk a fejlődésnek

Bár látszik fejlődés a hazai vállalkozások körében az ügyfélélmény javítása kapcsán, nagyon lassú a folyamat és régiós összevetésben kezdünk lemaradni – mondta el az mmonline.hu-nak adott interjúban Klenovszki János. Az NRC Marketingkutató és Tanácsadó...

Van keresnivalónk a nemzetközi porondon is

A nemzetközi terjeszkedés támogatására fordítja a DayOne Capital kockázati tőkealaptól, valamint több, szakmai magánbefektetőtől kapott 3 millió eurós befektetést a Webshippy – mondta el az mmonline.hu-nak Perényi András. A kiszervezett logisztikai szolgáltatásokat nyújtó cég...

Kisfiam, hozzál valami másik lapot!

25 éves voltam. Félve sétáltam be a Világgazdaság szerkesztőségébe. A főszerkesztő, Bánki András fogadott. Újságíró-gyakornoknak jelentkeztem. András keresett valakit, aki a 2000-es sydney-i olimpia kapcsán sportbizniszcikkeket ír majd a VG-nek. Meglátott bennem valamit. Azt nem, hogy...

Nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet

„A Paprika Studios története nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet. Rendkívül büszke vagyok arra, hogy részese és alakítója lehetek ennek. A vállalat nevében köszönettel tartozom az alapítónak, Marschall Péternek, akinek a hite és a víziója...

A vendéglátás is a szórakoztatóipar része

Kereszty Gábor 2002 és 2007 között a hazai médiapiac egyik meghatározó szereplője volt a TV2 vezérigazgatójaként. Azonban az első TOP50 megjelenésekor már távozott a csatornától, így egyetlen összeállításunkban szerepelt, még 2011-ben. Egy évvel azelőtt...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A nagyobb vállalkozások jobban figyelnek a fenntarthatóságra

A környezettudatos működés a gazdasági élet szereplői számára is egyre fontosabb szempont. A nagy multinacionális cégek körében egyre népszerűbb az ESG szempontok szerint való működés, mikor a cégek a profitmaximalizáláson túlnyúló szempontokat is figyelembe...

Szoronganak a klímaváltozás miatt a fiatalok

Az UNICEF Magyarország friss, reprezentatív felmérése szerint a 13-25 éves korosztály túlnyomó többségét napi szinten foglalkoztatják a klímaváltozás kérdései, 90 százalékuk állítja, hogy kifejezetten szorongást él meg a témával kapcsolatban. Lényeges visszajelzés, hogy a...

Elstartolt a műanyagmentes július

Ebben az évben is megrendezik a Műanyagmentes Júliust (PlasticFree July), amelynek célja, hogy a felhasználók legalább egy hónapon át mellőzzék az életükből az egyszerhasználatos műanyagokat. „Egyes műanyag fajták lebomlásához több száz évre van szükség....

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....