- Hirdetés -

Rekordnézettséggel zárt a V4 Future Sports Festival

|

- Hirdetés -

Több mint 50 országból, közel 2000 játékossal és 386 csapattal tért vissza egy év kihagyás után Budapestre a régió legnagyobb e-sport eseménye, a V4 Future Sports Festival. A mérkőzéseket rekordot jelentő, 4,4 millió néző követte figyelemmel, több mint 1 milliárd megtekintett percen keresztül. A hazai rendezésű tornán a magyar csapat is kiemelt eredményt ért el és a dobogó második fokára állhatott.

Az eseményen a világsztár csapatokat felvonultató Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) versenyjáték mellett a régió legjobb FIFA22 párosai mérhették össze tudásukat, utóbbiban magyar ezüstéremnek is örülhettünk. Idén is a legismertebb nemzetközi és hazai kommentátorok közvetítették a mérkőzéseket, a V4FSF 2021 közel 166 órányi élő műsora pedig 12 nyelven volt elérhető.

A budapesti küzdelmek idén a járványügyi helyzetre való tekintettel online térbe költöztek, 4,4 millió összesített egyedi nézőszámmal, több mint 1 milliárd megtekintett perccel rekordnézettséget értek el. „Az online rendezvénnyel az Egymillióan a Magyar Esportért Egyesület céljai között az szerepelt, hogy a járványhelyzettől függetlenül elmélyítse a visegrádi négyek szociokulturális kapcsolatait, erősítse a V4 identitást a videójátékos közönség körében, valamint, hogy sikeresen bevonja a V4-en túli országokat. Ezúton köszönjük minden támogatónknak, partnerünknek és a lelkes szurkolóknak, hogy velünk tartottak a 11 napos rendezvény során" – nyilatkozta Biró Balázs György, a V4FSF főszervezője, az Egymillióan a Magyar Esportért Egyesület elnöke.

A kiemelkedő nézőszámhoz és érdeklődéshez az esemény előkommunikációs és közösségimédia-aktivitásai is jelentősen hozzájárultak: ezek a fesztiválhoz köthető közösségi csatornákon közel 9 millió megtekintést, míg az eseményhez köthető online felületeken 2,1 millió látogatást generáltak. A közösségimédia-megjelenések támogatásaként az offline aktivitások köre egy különleges bevásárlóközponti kitelepüléssel is kiegészült, amely keretein belül Molnár „molnargabo” Gábor – aki később a dobogó második fokára állhatott – Hajdú B. István kommentálása és a régi korok hangulata mellett küzdhetett meg a bátor kihívókkal egy-egy FIFA22 meccsen.

Nemzetközi CS:GO verseny sztárcsapatokkal

A V4 Future Sports Festival CS:GO versenye 2021-ben online selejtezőből és az őszi helyszíni döntőből állt. Ez 37 mérkőzést, 117 egyedi pályát és összesen 2235 kört jelent. A selejtező díjazása 25 000 euró, míg a helyszíni verseny nyereményalapja 300 000 euró volt. A november 21-i döntőből hatalmas, ötórás küzdelem után a 2021-es év egyik legeredményesebb csapata, a GAMBIT ESPORTS került ki győztesként, aki hazavihette a 150 000 eurós fődíjat is. A verseny második helyezettje az idény nagy felfedezettje, az Entropiq csapata lett, amelynek jelenlegi játékosai az év elején még szervezet nélkül, a világranglista TOP50-en kívül álltak, de mára a V4FSF dobogójának is köszönhetőn bejutottak a világ 10 legjobbja közé. A Magyar E-sport Válogatott CS:GO csapata a 9-10. helyen zárta a tornát.

Nemzetközi FIFA22 páros verseny V4 és V4 baráti régiós csapatokkal

A FIFA22 versenyzői meghívásos alapon érkeztek, a korábbi eredmények és a követői/szurkolói bázis figyelembevételével. A V4 országok és V4 baráti országok résztvevői 1-1 játékost, egy profit és egy influencert delegáltak a helyszíni döntőkre. A Playstation 5 platformon vívott küzdelem 2-2 ellen zajlott, a versenyszám összdíjazása 25 000 euró volt.

A rendkívül izgalmas meccsekből bravúros góljainak köszönhetően végül a szerb BRSTIMIR – KRUNALEX páros került ki győztesen. A dobogó második fokára a népszerű hazai FIFA véleményvezér, Molnár Gábor és társa, Majorosi 'chris_maj' Krisztián e-sportoló állhatott fel, míg a bronzérmet a BEJOTT – LISEKHD lengyel párosa vitte el.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább növekedne a ŠKODA 2022-ben

A Covid-19-járvány és a félvezetőhiány ellenére is összesen 878 200 járművét szállította ki 2021 folyamán világszerte a ŠKODA AUTO. Közel 45 ezer darabos kiszállítási volumenével sikeresen mutatkozott be a piacon a tisztán elektromos ENYAQ...

Új terméket dob piacra a XIXO

A XIXO márka 2013-as alapítása óta büszke arra, hogy a folyamatosan változó és újdonságra szomjazó fogyasztóit különleges ízekkel és izgalmas termékekkel varázsolja el. Épp ezért nem meglepő, hogy a brand, a legtöbb italgyártóval ellentétben,...

A gazdaság erősödésével számolnak a cégvezetők

Világszerte a vezetők 77 százaléka szerint erősödni fog a globális gazdaság az előttünk álló évben, csupán 15 százalékuk számít visszaesésre. Erős összefüggés látható az ügyfélbizalom és a vezérigazgatói optimizmus, valamint a között, hogy történt-e...

Cápákkal fejlődhet tovább a digitális diákszövetkezet

A Quantum, Magyarország első digitális diákszövetkezete formálhatja át a fiatalok foglalkoztatásának jövőjét. A Start it @K&H inkubátorprogramban fejlődő és a Cápák között befektetőinek támogatását elnyerő csapat a pandémia idején alakult, de máris milliárdos forgalom...

A Toyota lett Európa második legnépszerűbb személyautó márkája

A Toyota Motor Europe európai Toyota és Lexus járműeladásai 1.076.300 darabot tettek ki 2021-ben, ami 8%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, tükrözve a környezetbarát márkák iránti erős ügyfélkeresletet. Ezzel a Toyota...

Kriptovalutázó startupokat támadnak a hekkerek

Kis és közepes méretű vállalkozások elleni támadássorozatra bukkantak a Kaspersky szakértői. A fejlett állandó fenyegetésekkel támadó BlueNoroff hekkercsoport támadásai következtében az áldozatok komoly kriptovaluta-veszteségeket szenvednek el világszerte. A SnatchCrypto nevű kampány célpontjai olyan vállalatok,...

Karitatív kampánnyal segített az OMV

A karácsonyi szezonban tartott karitatív kampány eredményeképpen összesen több mint 5 millió forintot utal át az OMV a Magyar Máltai Szeretetszolgálat számára. A segélyszervezet a pénzt egy új mentőautó megvásárlásához használja fel. Ezzel az...

Új hírcsatornák a DirectNow kínálatában

Két új hírcsatornával bővültek a Direct Now alkalmazásban elérhető tartalmak, ezzel most már 96-ra emelkedett azon csatornák száma, melyek mobiltelefonon, tableten, laptopon vagy okostévén hozzáférhetőek a Direct One előfizetői számára. A Direct Now alkalmazás a...

Konferenciaszervezés: melyik részét érdemes profikra bízni? (x)

Egy konferencia sikerén számtalan dolog múlhat: erősítheti vagy akár gyengítheti is a cég hírnevét, bevételeit, megbízhatóságát. A siker azonban több lábon áll, melynek nagy része a szervezésben teljesedik ki. Fontos a helyszín, az előadók,...

Közös beszerzési stratégiát javasol a GVH

Lezárta a hazai médiaszolgáltatás és műsorterjesztés piacán végzett ágazati vizsgálatát a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). A szervezet elemzése szerint az árak és a szolgáltatás minősége határozza meg leginkább a fogyasztói döntéseket, a kisebb szolgáltatóknak pedig...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A Cápák között és a Tények áll az élen

Egyik a 18-49 éveseknél, másik a teljes lakosságnál bizonyult a hét legnézettebbjének. A főműsoridőben egész szoros volt a verseny az RTL Klub és a TV2 között. Az év első hetéhez képest mindkét vezető kereskedelmi csatorna...

Tovább növekedne a ŠKODA 2022-ben

A Covid-19-járvány és a félvezetőhiány ellenére is összesen 878 200 járművét szállította ki 2021 folyamán világszerte a ŠKODA AUTO. Közel 45 ezer darabos kiszállítási volumenével sikeresen mutatkozott be a piacon a tisztán elektromos ENYAQ...

Új terméket dob piacra a XIXO

A XIXO márka 2013-as alapítása óta büszke arra, hogy a folyamatosan változó és újdonságra szomjazó fogyasztóit különleges ízekkel és izgalmas termékekkel varázsolja el. Épp ezért nem meglepő, hogy a brand, a legtöbb italgyártóval ellentétben,...

A gazdaság erősödésével számolnak a cégvezetők

Világszerte a vezetők 77 százaléka szerint erősödni fog a globális gazdaság az előttünk álló évben, csupán 15 százalékuk számít visszaesésre. Erős összefüggés látható az ügyfélbizalom és a vezérigazgatói optimizmus, valamint a között, hogy történt-e...

Cápákkal fejlődhet tovább a digitális diákszövetkezet

A Quantum, Magyarország első digitális diákszövetkezete formálhatja át a fiatalok foglalkoztatásának jövőjét. A Start it @K&H inkubátorprogramban fejlődő és a Cápák között befektetőinek támogatását elnyerő csapat a pandémia idején alakult, de máris milliárdos forgalom...
- Hirdetés -

CMO

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...

A vásárlási szokások örökre megváltoztak

Kanyó Roland, dm Kft., marketing és PR menedzser 133 milliárd forintos bevétellel zártátok az elmúlt üzleti évet, majdnem 10 százalékos plusszal. Gondolom ez a körülmények figyelembe vételével, elég jó eredménynek számít? Természetesen elégedettek vagyunk az elért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld vállalást tett a Toyota és a Lexus

2035-re karbonsemleges lesz Európában a Toyota és a Lexus.A Toyota készen áll arra, hogy 2035-re nullára csökkentse az újonnan értékesített Toyota és Lexus járművek széndioxid-kibocsátását Nyugat-Európában, amelynek fontos lépcsőfoka lesz a legalább 50 százalékos,...

Zöld együttműködésben a TotalEnergies

A TotalEnergies és a Daimler Truck AG megállapodást írt alá az Európai Unió közúti árufuvarozásának szén-dioxid mentesítésére irányuló kötelezettségvállalásukról. A partnerek együttműködnek a hidrogénnel üzemeltetett nehéz tehergépjárművek ökoszisztémáinak fejlesztésében, egyrészt azzal a szándékkal, hogy...

Új technológiák pörgethetik fel a klímavédelmet

Hogyan segítheti a mesterséges intelligencia, az esővízgyűjtés és a közlekedési rendszerek gyökeres átalakítása a károsanyag-kibocsátás csökkentését – a többi között ez is kiderül a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott Schneider Electric és a CNBC Catalyst...

DATA