- Hirdetés -

A mi kis falunk kirobbanthatatlan az élről

|

- Hirdetés -

Ismét az RTL Klub sorozata vonzotta a legtöbb nézőt. A TV2-nek nagyon bejött a Bezár a bazár és egy választási műsor is felkapaszkodott a legnézettebb műsorok toplistájára.

Múlt héten a 18-49 éveseknél és főműsoridőben az RTL Klub közönségaránya 0,1 százalékponttal csökkent, a TV2-é pedig 0,7 százalékponttal fogyatkozott. Így az RTL Klub főműsoridős előnye 3,1 százalékpontot tett ki, s a csatorna minden estét megnyert a 18-49 éves célcsoportnál.

A csatornacsoportok terén a helyzet változatlan. A 18-49 éveseknél és teljes napon a TV2 Csoport vezet az RTL Magyarország előtt (22,6% vs. 21,9%). A 18-49 éveseknél és főműsoridőben viszont továbbra is őrzik vezető helyüket az RTL-es csatornák a TV2 Csoport előtt (27,1% vs. 25,2%).

21. hét / 20. hét / 19. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14,3% / 14,4% / 13,4%
TV2 – 11,2% / 11,9% / 10,8%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya, zárójelben a korábbi hét eredményei (21. hét, 18-49 évesek)

RTL Klub
Híradó – 17,9% (18,8%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 16% (16,8%)
Konyhafőnök – 17,3% (16,8%)
Barátok közt – 12,5% (11,4%)

TV2
Tények – 13,2% (14,3%) – hétfőtől vasárnapig
Bezár a bazár – 17,6% (17,3%)
A Bank – 10,3% (10,5%)
Pénzt vagy éveket – 7,9% (8,6%)

Az RTL Klubon a Fókusz és a Konyhafőnök továbbra is a csatornaátlag felett teljesített, de nagyon kemény ellenfelet jelentett számukra a TV2-n futó Bezár a bazár. Utóbbi heti átlagban ismét jobb közönségarányt ért el, mint az említett két RTL-es produkció. A TV2-n a Bank már kevésbé varázsolta el a nézőket, de nem sokkal maradtak el a csatornaátlagtól és a 10 százalék körüli share-t nagyon fixen hozták, napi szinten alig ingadozott a közönségarányuk.

Az RTL Klubon a Barátok közt azóta nyűglődik, amióta nem a Drága örökösök a felvezetőműsora. A 12,5 százalékos eredményük elmarad a csatorna főműsoridős átlagától, a hétköznap esti csatornaátlaghoz – 14,9 százalékhoz – viszonyítva pedig végképp nagy, 2,4 százalékpontos a lemaradásuk.

A Barátok közt utáni sávban futó műsorok közül múlt héten némi meglepetésre a Toplista érte el a legjobb, 12,3 százalékos share-t. A Főnök inkognitóban 11,1 százalékot produkált, majd a 10 százalék alatti különítmény következett: a Magnum 9,7 százalékkal, a Gyertek át 9,5 százalékkal és a Doktor Murphy 5,7 százalékkal. Utóbbi nagyon meggyengült, pedig a tavaly nyáron indult első évad még kifejezetten jó közönségarányokat szállított.

A teljes múlt hetet nézve ismét A mi kis falunk volt a legnézettebb a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is. Előbbinél 311 ezer, utóbbinál 845 ezer nézőt vonzott az RTL Klub sorozata. A TV2 legnézettebb műsorának a Bezár a bazár számított. A 18-49 éveseknél a csütörtöki rész teljesített a legjobban (229 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig a keddi adásra voltak a legtöbben (756 ezer) kíváncsiak.

Az M4 Sporton közvetített Monacói Nagydíj is bekerült a tíz legnézettebb műsor közé. A kereskedelmi célcsoportnál 149 ezer, a teljes lakosságnál 414 ezer nézőt érdekelt a vasárnapi Forma-1 futam.

A teljes lakosságos toplistán egy meglepő szereplő, az ATV is felbukkant, méghozzá a vasárnap esti választási híradójukkal, ami 391 ezres nézettséget ért el. Ettől alig maradt el az ATV választási műsorának (371 ezer) és a Heti Naplónak (322 ezer) a nézőszáma. A 18-49 évesek eltérő nézői szokásait is jól jellemzik ezek az adatok, hiszen az említett három ATV-s produkció a kereskedelmi célcsoportnál nem került be az 50 legnézettebb műsor közé.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Meddig marad a home office?

A pandémia alatt előtérbe került a home office, illetve a hibrid munkavégzés, mint lehetséges munkavégzési rendszerek. 2 év elteltével már vannak releváns tapasztalatok, felmérések, amelyek alapján érdemes felülvizsgálni az eddig használt munkavégzési struktúrákat. Vajon...

Lassulóban a balatoni ingatlanpiac

A 2020-as hirtelen növekedés után még az idei tavasz is élénkülést hozott a Balaton ingatlanpiacán, de a nyár eredményei már elmaradnak a tavalyi év hasonló időszakától. Az OTP Ingatlanpont friss tapasztalatai alapján változatlanul magas...

Különleges fesztivál a Balatonnál

A MOL Nagyon Balaton keretében július 28-án indul és Zamárdi több helyszínén három napon át tart a debütáló ZamJam fesztivál.A ZamJam házigazdája Tilla, aki bevallottan Zamárdi szerelmese, egy videóban mondja el a legfontosabb tudnivalókat.1....

Bejött a magyaroknak a digitális munkahely

A magyar munkavállalók kétharmada már a pandémia előtt is használt digitális megoldásokat feladatai teljesítésére – derül ki a DreamJobs kutatásából. Minél nagyobb egy vállalat mérete, annál több területen élnek online eszközökkel, és minél több...

Lezárult a Citromail eladása

A Central Médiacsoport és a norvég Fjordmail International AS teljesítette a nemrégiben aláírt szerződésben az értékesítéshez szükséges feltételeket, így lezárult a Citromail eladásáról szóló üzlet a két fél között.Ahogy arról szakmai berkekben már olvasni...

TOP3-ban a Vodafone

A nemzetközi Pride hónap alkalmából közzétett új kampánya keretében végzett országos felmérést a Nyitottak vagyunk társadalmi vállalkozás, amely eredményeként a Vodafone ezüst minősítéssel bekerült a három legnyitottabb hazai vállalkozás közé. A kérdőíves felmérés a...

Megvannak a legnépszerűbb munkáltatók

A Zyntern.com éves felmérése szerint a legnépszerűbb munkáltatók versenyét idén a Magyar Telekom Nyrt. nyerte a pályakezdők szemében. A dobogó második fokán a OTP Bank Nyrt., harmadikon pedig a Robert Bosch Kft. végzett. A...

Mattheisen távozik a Microsofttól, Szabó Péter váltja

Szabó Pétert nevezték ki a Microsoft Magyarország új vezetőjének, aki 2022. július 1-től tölti be a pozíciót és irányítja a Microsoft Magyarország tevékenységét. Chris Mattheisen, korábbi ügyvezető igazgató elhagyja a vállalatot, július végéig támogatja...

Kiosztott frekvencia és büntetés a Kossuth rádiónak

Heti ülésén kétszázezer forintra bírságolta a Kossuth rádió médiaszolgáltatóját a Médiatanács egy mese miatt. A mezőtúri telephelyre meghirdetett kisközösségi rádiós pályázat nyertese az egyedüliként pályázó Actor Média Kft. lett. A Kéklótusz apáca kalandjai című tibeti...

Új kommunikációs vezető a BMW-nél

2022. július 1-től dr. Jenei Réka látja el a BMW Group debreceni gyárának kommunikációs feladatait.A kommunikációs vezetői posztot betöltő szakember a Debreceni Egyetem Jogi Karán szerzett diplomát, angolul és németül beszél. Az elmúlt tizennyolc...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Hiányoztak a magyaroknak a zenei fesztiválok

Visszatért a magyarok kedve a fesztiválokhoz, koncertekhez: egy májusi online kutatás válaszadóinak 54 százaléka nyilatkozott úgy, hogy idén már mindenképpen részt vesz valamilyen zenés eseményen. A Visual Europe Group kutatásából kiderül: óriási a várakozás...

Meddig marad a home office?

A pandémia alatt előtérbe került a home office, illetve a hibrid munkavégzés, mint lehetséges munkavégzési rendszerek. 2 év elteltével már vannak releváns tapasztalatok, felmérések, amelyek alapján érdemes felülvizsgálni az eddig használt munkavégzési struktúrákat. Vajon...

Lassulóban a balatoni ingatlanpiac

A 2020-as hirtelen növekedés után még az idei tavasz is élénkülést hozott a Balaton ingatlanpiacán, de a nyár eredményei már elmaradnak a tavalyi év hasonló időszakától. Az OTP Ingatlanpont friss tapasztalatai alapján változatlanul magas...

Különleges fesztivál a Balatonnál

A MOL Nagyon Balaton keretében július 28-án indul és Zamárdi több helyszínén három napon át tart a debütáló ZamJam fesztivál.A ZamJam házigazdája Tilla, aki bevallottan Zamárdi szerelmese, egy videóban mondja el a legfontosabb tudnivalókat.1....

Bejött a magyaroknak a digitális munkahely

A magyar munkavállalók kétharmada már a pandémia előtt is használt digitális megoldásokat feladatai teljesítésére – derül ki a DreamJobs kutatásából. Minél nagyobb egy vállalat mérete, annál több területen élnek online eszközökkel, és minél több...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kisfiam, hozzál valami másik lapot!

25 éves voltam. Félve sétáltam be a Világgazdaság szerkesztőségébe. A főszerkesztő, Bánki András fogadott. Újságíró-gyakornoknak jelentkeztem. András keresett valakit, aki a 2000-es sydney-i olimpia kapcsán sportbizniszcikkeket ír majd a VG-nek. Meglátott bennem valamit. Azt nem, hogy...

Nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet

„A Paprika Studios története nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet. Rendkívül büszke vagyok arra, hogy részese és alakítója lehetek ennek. A vállalat nevében köszönettel tartozom az alapítónak, Marschall Péternek, akinek a hite és a víziója...

A vendéglátás is a szórakoztatóipar része

Kereszty Gábor 2002 és 2007 között a hazai médiapiac egyik meghatározó szereplője volt a TV2 vezérigazgatójaként. Azonban az első TOP50 megjelenésekor már távozott a csatornától, így egyetlen összeállításunkban szerepelt, még 2011-ben. Egy évvel azelőtt...

A kereskedés dinamikája és intenzitása is más

Lengyel András hosszú éveken át az Axel Springer, majd a Ringier Axel Springer hirdetési és marketingigazgatójaként dolgozott. A kiadótól – 14 év után – 2016-ban távozott. Ezt követően az Atmedia kereskedelmi és portfólióigazgatója volt,...

Építkezni szeretek – interjú Palocsay Gézával

Nem érzi visszalépésnek, hogy az Adevinta után a kevésbé ismert Pepita.hu-nál folytatja, amelyből három év alatt százmillió euró forgalmú céget építene Palocsay Géza. A webáruházként és online piactérként is működő platform fejlődésének támogatására a...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Igazán zöld lesz az idei EFOTT

A környezettudatosság napjaink egyik kiemelt közéleti témája – kifejezetten az EFOTT célközönségét jelentő fiatalok életében –, így a fesztivál szervezői arra vállalkoztak, hogy a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem (MATE) segítségével egy igazán zöld...

Együttműködik a Diageo és a PET Kupa

Évente kb. 10.000 tonna hulladék érkezik Ukrajnából és Romániából a Tiszán, amelynek fő oka a megfelelő hulladékkezelési rendszerek hiánya a felvízi országokban. A hulladékmentesítésben élen járó Tiszai PET Kupa és a Diageo, a világ...

Elektromos furgonokkal zöldít a Tesco

Magyarországon elsőként vezetett be teljesen elektromos meghajtású furgonokat házhozszállítási szolgáltatásában a Tesco. Az MHC Mobility Magyarország flottapartnerrel közösen üzemeltetett járművekben a hűtőgépek is akkumulátorról működnek, így az áruházlánc az online rendeléseket károsanyag-kibocsátás nélkül tudja...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....