A MITTE lett a befutó a Skanska tenderén

A MITTE Communications nyerte a Skanska magyarországi kommunikációs céljainak támogatására kiírt PR ügynökségi pályázatát. 2020 augusztustól az ügynökség felel a Skanska helyi PR tevékenységéért.

A több mint 130 éves múltra visszatekintő Skanska a világ egyik vezető építőipari és ingatlanfejlesztési vállalata. A Svédország és Dánia közötti Öresund-híd megépítése, vagy a New York-i LaGuardia repülőtér központi B termináljának nemrégiben befejezett felújítása csak néhány példa a Skanska ikonikus projektjeire.

A Skanska globális célja, hogy fenntartható és emberközpontú építészeti megoldásai révén egy jobb társadalmat építsen és 2045-re elérje a nettó nulla szén-dioxid-kibocsátást. Ezeket a törekvéseket erősíti a vállalat által képviselt etikus üzleti magatartás, a biztonság és a közösségi beruházások iránti elkötelezettség.

A svéd ingatlanfejlesztő óriás 33 éve van jelen a magyar piacon, ez idő alatt 9 projekt, azaz összesen 230.000 négyzetméter kereskedelmi célú ingatlan fejlesztésével járult hozzá a hazai irodaállomány fejlesztéséhez. Az első magyarországi WELL minősítésre törekvő irodaépületük, a Nordic Light Trio 2020 szeptemberi átadása után, már a következő jövőképes irodaház projektjük, a H2Offices fejlesztésén dolgoznak. Az új projekthez kapcsolódó kommunikációs feladatok már az új együttműködés keretében készülnek.

A MITTE Communications a fenntartható építészet és design mellett elkötelezett ügynökség, ami több mint 10 éves tapasztalattal rendelkezik kreatívipari és építőipari projektek brandépítésében és kommunikációjában.