Meghívásos tenderen a Noguchi Porter Novellit választotta pr-kommunikációs tanácsadónak a legnagyobb hazai tulajdonú műszaki áruházlánc, az országszerte 68 szaküzlettel és dinamikusan növekvő online jelenléttel rendelkező Euronics (Vöröskő Kft.).
A több mint három évtizede sikeresen működő, egyetlen 100 százalékban magyar tulajdonú országos műszaki kereskedőlánc a további robusztus növekedésen túl különösen fontos üzleti és kommunikációs kihívás elé néz. Sok, a rendszerváltás körül alakult vállalkozáshoz hasonlóan az Euronicsnál is elérkezett a menedzsment-generációváltás ideje: a társaság operatív vezetését márciustól Fazekas Bálint, az alapító fia vette át kereskedelmi ügyvezetőként. Fazekas Zsolt a jövőben elsősorban a műszaki, a pénzügyi és jogi területre, illetve a logisztikai fejlesztésekre koncentrál.
„Megtiszteltetés, hogy a piac legnagyobb magyar tulajdonú szereplőjével dolgozhatunk. Nagyon izgalmas, komplex briefet kaptunk: egyrészt egy folyamatosan megújuló, a változó piaci igényekhez alkalmazkodó vállalat további fejlődését támogatjuk, másrészt a vezetői generációváltást segítjük a külső és belső kommunikációban is. Úgy érzem, második generációs ügynökségvezetőként, egy hasonló átmenetet megélő csapattal másoknál jobban átérezzük a helyzetet” – mondta Szántó Balázs, a Noguchi Porter Novelli ügyvezető partnere.
„Az Euronics márka ismertsége és megítélése a két éve zajló rebranding eredményeképpen sokat fejlődött, különösen az online térben, ahol sikerült utolérnünk a piac nemzetközi szereplőit. A pr-stratégiánk modernizációjával újabb mérföldkőhöz érkeztünk a márka életében. Ehhez a kihíváshoz a tökéletes partnert a Noguchi Porter Novelli csapatában találtuk meg, izgatottan várjuk a közös munkát” – nyilatkozta Hunyady Beatrix, a Vöröskő Kft., a magyarországi Euronics hálózat központi vállalatának marketingigazgatója.
Az Euronics országszerte 68 áruházat és egy dinamikusan növekvő webshopot üzemeltet, tapasztalt szakértékesítők várják a nagy háztartási gépek, a műszaki, szórakoztatóelektronikai, informatikai és kerti, illetve barkácstermékek iránt érdeklődő vásárlókat. A vállalat mintegy 1100 munkavállalót foglalkoztat, a tulajdonosok hosszú távú stratégiai szemlélete eredményeként a pandémia és a boltzárak ellenére nem volt szükség létszámcsökkentésre.
Az Euronics bejelentette azt is, hogy új termékkategóriával bővítik kínálatukat. Tavaly áprilisban először az Euronics webshopjában tűnt fel a Kert és barkács termékkategória. Az online értékesítés kiemelkedő sikereit látva a cég úgy döntött, országszerte, a teljes bolthálózatban elérhetővé teszi az eszközöket. A Euronics ezzel a legnagyobb hazai üzletlánc, amely kerti és barkácstermékeket árul.