A női vezetőkért kampányol a Menedzserszövetség

A Menedzserszövetség kiemelten fontos feladatának érzi, hogy felhívja a figyelmet a női vezetők szerepére, ezért 2021. március 8.-án az Instyle-al közösen kampányt indít “Legyen Divat a Női Vezető!” címmel.

A “Legyen Divat a Női Vezető!” kampány koncepciójának kidolgozásakor az ügyvezetés célul tűzte ki, hogy a Menedzserszövetség női vezetőinek főszereplésével felhívja a figyelmet számos sikeres női közép- és felsővezetőre. Akik szakmájukban elért sikereik által példaképek lehetnek, pozitív, követendő utat mutathatnak a fiatalabb generáció tagjai számára, akik most tervezik, építik karrierútjukat.

A Menedzserszövetség női vezető tagjait az InStyle divatfotó-sorozatának keretein belül közelebbről is megismerhetik, tanácsaik és tapasztalataik pedig motivációt adnak a feltörekvő fiatal női generáció számára.

A “Legyen Divat a Női Vezető!” kampány keretein belül a 37 főszereplő női vezető mini-interjúja és videóüzenete az InStyle weboldalán és a Menedzserszövetség social media felületein kerül megosztásra március 9. és március 31. között. Kövessék a programot és fogadják az inspiráló történeteket nagy szeretettel!

A Menedzserszövetség sokszínűségi kampányának főtámogatója az új FIAT 500, támogatói a LeasePlan Hungária Zrt., a Praktiker Kft., az Authentic Beauty Concept, a Millenáris Nonprofit Kft., a NUBU és az InStyle.