- Hirdetés -

A Pfizer is segíti a járvány elleni küzdelmet

|

- Hirdetés -

A világ egyik vezető gyógyszeripari vállalataként a Pfizer is elkötelezetten támogatja a COVID-19 fertőzés elleni harcot. A világméretű járvány kezelésének segítésére a gyógyszeripari cég elindította új, COVID-19 Egészségügyi Szolgálat Programját, mely az egészségügyi szakképesítéssel rendelkező kollégáknak ad lehetőséget, hogy országukban önkéntesként segítsék az egészségügyi ellátás fenntartását. A vállalat globális vezetése ezen túl egy öt pontból álló vállalást is közzétett, mellyel világszerte segítik a kutatókat, hogy gyorsabban állhassanak elő kezelési javaslatokkal és oltóanyagokkal.

Az egészségügyi rendszerek világszinten túlterheltek az új típusú koronavírus okozta megbetegedések miatt, minden, a járvány által érintett országban szükség van összefogásra, segítségre.

„A Pfizer orvosi csapatában sok olyan hivatásos egészségügyi szakember – orvos, ápoló, gyógyszerész – dolgozik, akik szakmai kötelességüknek érzik, hogy önkéntesként részt vegyenek a betegellátásban, ezáltal pedig a járvány elleni küzdelemben. Az ő támogatásukra alakult meg globális szinten az az Egészségügyi Szolgálat Program, amelyhez a Pfizer Magyarország is csatlakozott. Nagyon büszkék vagyunk kollégáinkra és természetesen mindenben támogatjuk őket önkéntes munkavégzésük alatt is. Az önkéntes szolgálat során természetesen munkatársaink ugyanúgy a Pfizer aktív állományában maradnak és megkapják teljes fizetésüket” – mondta Vereckei Péter, a Pfizer Magyarország ügyvezetője.

A globális Egészségügyi Szolgálat Program lehetőséget teremt a kollégák számára, hogy részt vegyenek a COVID-19-cel fertőzött betegek diagnózisában, kezelésében és a kapcsolódó népegészségügyi ellátásban. A szolgálati idő akár 13 hét is lehet, de ez az időszak meg is hosszabbítható.

„A Pfizer Magyarország nemcsak az önkéntes szolgálattal segít. Egyelőre összesen közel 30 millió forintos pénzadománnyal segítjük több egészségügyi intézmény munkáját, és a jövőben is odafigyelünk azokra az intézményekre, melyek a frontvonalban küzdenek meg a vírusfertőzéssel és biztosítják a betegek ellátását” – tette hozzá Vereckei Péter.

A Pfizer hisz abban, hogy a COVID-19 járvány kezelésének legjobb módja a teljes gyógyszeripari tudás és erőforrások egyesítése, így lehet minél gyorsabban gyógymódokat és oltóanyagot fejleszteni. A vállalat globális vezetése ezért közzétette öt pontból álló vállalását, mellyel világszerte segítik a kutatókat, hogy gyorsabban állhassanak elő kezelési javaslatokkal és oltóanyagokkal az emberiség védelme érdekében, valamint felkészíti az iparágat a jövőbeni globális egészségügyi kihívások hatékonyabb kezelésére.

Eszközök és tudás megosztása

Mivel nagyon keveset tudunk jelenleg erről a vírusról, sokan dolgoznak, sejtszintű és szerológiai vizsgálatokon, víruselemzésen, transzlációs modelleken, hogy lehetséges kezelési módokat és oltóanyagot teszteljenek. A Pfizernél vállaljuk, hogy az általunk fejlesztett eszközöket nyílt forrású platformon elérhetővé tesszük a széleskörű tudós közösség számára, megosztjuk valós idejű adatainkat és tapasztalatainkat más vállalatokkal, hogy felgyorsítsuk a kezelések és oltóanyagok fejlesztésének folyamatát.

Szakemberek felsorakoztatása

Az emberi tudás a legértékesebb erőforrásunk. Vezető virológusainkból, biológusainkból, kémikusainkból, orvosainkból, epidemiológusainkból, gyógyszerészeinkből, oltási és egyéb vezető szakembereinkből létrehoztunk egy úgynevezett SWAT csapatot, egy különleges egységet, akik kizárólag a COVID-19 okozta világméretű járvány kezelésén dolgoznak. A csapat minden energiája, tudása és elkötelezettsége egy célt szolgál, hogy felgyorsítsuk a kezelések és oltóanyagok felfedezésének és fejlesztésének folyamatát.

Gyógyszerfejlesztési tapasztalatok megosztása

Több kisebb biotechnológiai vállalat vizsgál összetevőket és létező kezeléseket a COVID-19 fertőzést okozó vírussal szemben, de közülük sokan nem rendelkeznek tapasztalattal a fejlesztés későbbi fázisait illetően vagy az összetett hatósági rendszerben való eligazodás terén. A Pfizer felajánlja, hogy megosztja klinikai vizsgálati és hatósági tapasztalatait, hogy a legígéretesebb fejlesztések előre léphessenek.

Gyártókapacitások felajánlása

Amint egy kezelés vagy oltóanyag megkapja a szükséges engedélyeket, azonnal nagy mennyiségben kell elérhetővé tenni és eljuttatni a világ minden részére, hogy a járvány terjedését megállítsuk. Vállalatunk a világ egyik legjelentősebb vakcina és gyógyszergyártójaként vállalja, hogy szabad gyártói kapacitásával, és szükség esetén akár saját gyártásának átütemezésével segíti, hogy a kifejlesztett ételmentő kezelések minél előbb eljuthassanak a betegekhez.

Jövőbeni gyors reagálás fejlesztése

Végül, hogy a jövőbeni egészségügyi kihívásokra megfelelő és időbeni választ adhassunk, a Pfizer felvette a kapcsolatot több amerikai egészségügyi hatósággal (Nemzeti Egészségügyi Intézet – NIH, Nemzeti Allergológiai és Fertőző Betegségek Intézete – NIAID, Megelőzési és Kezelési Központok – CDC), hogy egy iparágak közötti, tudósokból, orvosokból és technikus szakemberekből álló gyors reagálású csapat felállítását kezdeményezze. Ez a csapat egy jövőbeni világjárvány esetén azonnal készen állna a munkára.

A vállalat nemrég fejezte be néhány antivirális alkotóelemének előzetes értékelését. Ezek az összetevők korábbi fejlesztések eredményei és a tapasztalatok szerint a sejtkultúrákban gátolták a COVID-19 fertőzést okozó koronavírusokhoz hasonló koronavírusok osztódását. A Pfizer külsős partner bevonásával, gyorsított eljárásban vizsgálja ezeket az összetevőket, és várhatóan március végére láthatóak lesznek a vizsgálat eredményei. A vizsgálatokat követően elképzelhető, hogy a vállalat tovább tud lépni a fejlesztéssel. Akkor először a toxikológiai vizsgálatokat kell elvégezni, aztán jöhetnek a klinikai vizsgálatok fázisai. Ha minden vizsgálat eredményes, akkor a vállalat reméli, hogy 2020 végére az ellátásban is elérhetővé válik a kezelés.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Hétvégi adománygyűjtő akcióban az Auchan

A hétvégén ismét adományokat gyűjt a Magyar Vöröskereszt az ország összes Auchan áruházában. A múlt hétvégén több mint 9 tonna adomány gyűlt össze az áruházláncban, amit a Magyar Vöröskereszt még az ünnepek előtt eljuttat...

Így lehet biztonságos az online karácsonyi vásárlás

Egy átlagos magyar család több tízezer forintot költ karácsonyi ajándékokra, és ennek az összegnek egy részét ma már internetes áruházakban hagyjuk ott. A megnövekedett ünnepi forgalmat a digitális csalók is megpróbálják kihasználni, de már...

Átalakulóban az ingatlanpiac

Az ingatlanpiac átalakulása a fővárosi kerületek iránti kereslet változásából is kitűnik. Visszaszorult a harmadik helyre a korábbi csúcstartó, Angyalföld és átvette az uralmat a pesti belváros. A Duna House ügyfelei körében végzett felmérés szerint...

Mesés projektben Pokorny Lia

A színésznőnek köszönhetően gyerekmesék tucatjai elevenednek meg szeretetteljes előadásában. Rendkívüli élményben lehet része a mesék kedvelőinek, akiket mostantól nemcsak a történetek színes világa ragadhat magával, hanem Pokorny Lia fantasztikus előadása is. A színésznő - örömmel...

Jótékony akcióban a Sláger FM és a Sláger TV

December 13-án az Ökumenikus Segélyszervezettel karöltve Luca-napi Adománygyűjtést szervez a két csatorna azonos időben, élő adásban. Egymásnak adják majd a kilincset hazánk előadói és a 95.8 Sláger FM, valamint a Sláger TV műsorvezetői a december 13-ai...

Hatalmas problémát okoz az árfolyamingadozás

Árfolyamingadozás, szakemberhiány, költségnövekedés, infláció és anyaghiány – mindezek a tényezők együttesen a kkv-k 53 százaléka szerint jobban sújtják a hazai vállalkozások működését, mint a koronavírus járvány – derül ki a K&H kkv-k körében végzett...

Az exportra gyúrnak a kisüzemi sörfőzdék

Januári leállással, a fejlesztésekre szánt tartalékok mozgósításával készülnek a magyar kisüzemi sörfőzdék a téli hónapokra, miközben, aki teheti, igyekszik bővíteni az exportot, hogy eurós bevételekre tegyen szert. Utóbbihoz komoly segítséget kapott a Kisüzemi Sörfőzdék...

Legendás autócsodák versenyeznek

A BMW Group Classic és a Grand Hotel Villa d’Este a 2023. május 19-21. közötti hétvégén gurítja ismét reflektorfénybe a legendás autócsodákat. A Villa Erba területén ismét megrendezik a Concorso d’Eleganza Villa d’Este tradicionális...

Tovább zöldült Budapest

Idén, a Föld napján nyitotta meg kapuit a Westend használtruha-gyűjtő helyisége, a ReStore, ahol amellett, hogy gyűjtik a feleslegessé vált textíliákat, különféle fenntarthatósággal kapcsolatos aktivitásoknak is helyet adnak. A leadott használt ruhák után hűségpontok...
Várkonyi Balázs TOP25

Lementettem magamnak egy utolsó képet

A pandémia alatt lemenedzselni az Extreme Digital és az eMAG fúzióját, majd egy gazdasági válsághelyzethez igazítani a lehetőségeinket alaposan próbára tette a vezetői képességeimet – mondta el Várkonyi Balázs. Az eMAG Magyarország igazgatótanácsának elnöke...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Már novemberben is megdobta a VB a sportoldalak látogatottságát

Bár a katari foci VB csak november 20-án rajtolt el, a hazai sportoldalak múlt havi látogatottsági számain már éreztette hatását – derül ki a DKT novemberre vonatkozó elemzéséből. A napi átlagos egyedi látogatószám alapján...

Hétvégi adománygyűjtő akcióban az Auchan

A hétvégén ismét adományokat gyűjt a Magyar Vöröskereszt az ország összes Auchan áruházában. A múlt hétvégén több mint 9 tonna adomány gyűlt össze az áruházláncban, amit a Magyar Vöröskereszt még az ünnepek előtt eljuttat...

Így lehet biztonságos az online karácsonyi vásárlás

Egy átlagos magyar család több tízezer forintot költ karácsonyi ajándékokra, és ennek az összegnek egy részét ma már internetes áruházakban hagyjuk ott. A megnövekedett ünnepi forgalmat a digitális csalók is megpróbálják kihasználni, de már...

Átalakulóban az ingatlanpiac

Az ingatlanpiac átalakulása a fővárosi kerületek iránti kereslet változásából is kitűnik. Visszaszorult a harmadik helyre a korábbi csúcstartó, Angyalföld és átvette az uralmat a pesti belváros. A Duna House ügyfelei körében végzett felmérés szerint...

Mesés projektben Pokorny Lia

A színésznőnek köszönhetően gyerekmesék tucatjai elevenednek meg szeretetteljes előadásában. Rendkívüli élményben lehet része a mesék kedvelőinek, akiket mostantól nemcsak a történetek színes világa ragadhat magával, hanem Pokorny Lia fantasztikus előadása is. A színésznő - örömmel...
- Hirdetés -

Don't Miss

Várkonyi Balázs TOP25

Lementettem magamnak egy utolsó képet

A pandémia alatt lemenedzselni az Extreme Digital és az eMAG fúzióját, majd egy gazdasági válsághelyzethez igazítani a lehetőségeinket alaposan próbára tette a vezetői képességeimet – mondta el Várkonyi Balázs. Az eMAG Magyarország igazgatótanácsának elnöke...

Különleges időszakban járunk

A médiaipar különleges időszakában járunk, amelyben a válság az új normális – mutatott rá Pető Péter. A 24.hu főszerkesztője elmondta azt is, hogy a tematikus prémiumterméküknél továbbra is erősen hisznek a fizetőfalban. Fotó credit: Ivándi-Szabó...

Kiszámíthatóbb működés

Jelenleg is új műsorokon dolgozik a Partizán csapata, amitől jövőre letisztultabb és kiszámíthatóbb működést várnak – mondta el Gulyás Márton. A Partizán alapító-főszerkesztője elárulta azt is, hogy zajlik a gasztroműsoruk forgatása, amit jövő év...

A technológiai modernizáció elengedhetetlen

Magyarország jövőbeni sikerei nagyon nagy mértékben a digitális gazdaság pályára állításán, a modernizáció felgyorsításán múlnak – hangsúlyozta Vinnai Balázs. Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért elnöke beszélt arról is, hogyan hatott a cégek...

Előre aláírtam volna

Nem csak az újságnak kell felkészülnie mindenre, a Telex üzleti modelljét is a gazdasági helyzethez kell alakítani – mondta el Dull Szabolcs. A lap főszerkesztője beszélt arról is, hogy milyen kihívásokat tartogatott a szerkesztőség...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Tovább zöldült Budapest

Idén, a Föld napján nyitotta meg kapuit a Westend használtruha-gyűjtő helyisége, a ReStore, ahol amellett, hogy gyűjtik a feleslegessé vált textíliákat, különféle fenntarthatósággal kapcsolatos aktivitásoknak is helyet adnak. A leadott használt ruhák után hűségpontok...

Magyar techcég famentő megoldásait díjazták Szingapúrban

Szingapúr környezetvédelmi és fenntarthatósági miniszterétől vett át rangos környezetvédelmi elismerést a magyar hátterű greehill vezetése a városi növényzet digitális eszközökkel történő tervezésében használt úttörő megoldásaiért. A magyar gyökerű, az intelligens városi megoldások globális piacán...

Zöldebbek lehetnek a médiakampányok

A szén-dioxid-kibocsátás csökkentése a gyártási láncolatban és az értékláncban is nagy figyelmet kap már, de a médiakampányok tervezésekor még kisebb szerepet szánnak ennek a szempontnak a médiaipar és a megrendelői oldal szereplői. Pedig Magyarországon...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....