- Hirdetés -

A Pfizer is segíti a járvány elleni küzdelmet

|

- Hirdetés -

A világ egyik vezető gyógyszeripari vállalataként a Pfizer is elkötelezetten támogatja a COVID-19 fertőzés elleni harcot. A világméretű járvány kezelésének segítésére a gyógyszeripari cég elindította új, COVID-19 Egészségügyi Szolgálat Programját, mely az egészségügyi szakképesítéssel rendelkező kollégáknak ad lehetőséget, hogy országukban önkéntesként segítsék az egészségügyi ellátás fenntartását. A vállalat globális vezetése ezen túl egy öt pontból álló vállalást is közzétett, mellyel világszerte segítik a kutatókat, hogy gyorsabban állhassanak elő kezelési javaslatokkal és oltóanyagokkal.

Az egészségügyi rendszerek világszinten túlterheltek az új típusú koronavírus okozta megbetegedések miatt, minden, a járvány által érintett országban szükség van összefogásra, segítségre.

„A Pfizer orvosi csapatában sok olyan hivatásos egészségügyi szakember – orvos, ápoló, gyógyszerész – dolgozik, akik szakmai kötelességüknek érzik, hogy önkéntesként részt vegyenek a betegellátásban, ezáltal pedig a járvány elleni küzdelemben. Az ő támogatásukra alakult meg globális szinten az az Egészségügyi Szolgálat Program, amelyhez a Pfizer Magyarország is csatlakozott. Nagyon büszkék vagyunk kollégáinkra és természetesen mindenben támogatjuk őket önkéntes munkavégzésük alatt is. Az önkéntes szolgálat során természetesen munkatársaink ugyanúgy a Pfizer aktív állományában maradnak és megkapják teljes fizetésüket” – mondta Vereckei Péter, a Pfizer Magyarország ügyvezetője.

A globális Egészségügyi Szolgálat Program lehetőséget teremt a kollégák számára, hogy részt vegyenek a COVID-19-cel fertőzött betegek diagnózisában, kezelésében és a kapcsolódó népegészségügyi ellátásban. A szolgálati idő akár 13 hét is lehet, de ez az időszak meg is hosszabbítható.

„A Pfizer Magyarország nemcsak az önkéntes szolgálattal segít. Egyelőre összesen közel 30 millió forintos pénzadománnyal segítjük több egészségügyi intézmény munkáját, és a jövőben is odafigyelünk azokra az intézményekre, melyek a frontvonalban küzdenek meg a vírusfertőzéssel és biztosítják a betegek ellátását” – tette hozzá Vereckei Péter.

A Pfizer hisz abban, hogy a COVID-19 járvány kezelésének legjobb módja a teljes gyógyszeripari tudás és erőforrások egyesítése, így lehet minél gyorsabban gyógymódokat és oltóanyagot fejleszteni. A vállalat globális vezetése ezért közzétette öt pontból álló vállalását, mellyel világszerte segítik a kutatókat, hogy gyorsabban állhassanak elő kezelési javaslatokkal és oltóanyagokkal az emberiség védelme érdekében, valamint felkészíti az iparágat a jövőbeni globális egészségügyi kihívások hatékonyabb kezelésére.

Eszközök és tudás megosztása

Mivel nagyon keveset tudunk jelenleg erről a vírusról, sokan dolgoznak, sejtszintű és szerológiai vizsgálatokon, víruselemzésen, transzlációs modelleken, hogy lehetséges kezelési módokat és oltóanyagot teszteljenek. A Pfizernél vállaljuk, hogy az általunk fejlesztett eszközöket nyílt forrású platformon elérhetővé tesszük a széleskörű tudós közösség számára, megosztjuk valós idejű adatainkat és tapasztalatainkat más vállalatokkal, hogy felgyorsítsuk a kezelések és oltóanyagok fejlesztésének folyamatát.

Szakemberek felsorakoztatása

Az emberi tudás a legértékesebb erőforrásunk. Vezető virológusainkból, biológusainkból, kémikusainkból, orvosainkból, epidemiológusainkból, gyógyszerészeinkből, oltási és egyéb vezető szakembereinkből létrehoztunk egy úgynevezett SWAT csapatot, egy különleges egységet, akik kizárólag a COVID-19 okozta világméretű járvány kezelésén dolgoznak. A csapat minden energiája, tudása és elkötelezettsége egy célt szolgál, hogy felgyorsítsuk a kezelések és oltóanyagok felfedezésének és fejlesztésének folyamatát.

Gyógyszerfejlesztési tapasztalatok megosztása

Több kisebb biotechnológiai vállalat vizsgál összetevőket és létező kezeléseket a COVID-19 fertőzést okozó vírussal szemben, de közülük sokan nem rendelkeznek tapasztalattal a fejlesztés későbbi fázisait illetően vagy az összetett hatósági rendszerben való eligazodás terén. A Pfizer felajánlja, hogy megosztja klinikai vizsgálati és hatósági tapasztalatait, hogy a legígéretesebb fejlesztések előre léphessenek.

Gyártókapacitások felajánlása

Amint egy kezelés vagy oltóanyag megkapja a szükséges engedélyeket, azonnal nagy mennyiségben kell elérhetővé tenni és eljuttatni a világ minden részére, hogy a járvány terjedését megállítsuk. Vállalatunk a világ egyik legjelentősebb vakcina és gyógyszergyártójaként vállalja, hogy szabad gyártói kapacitásával, és szükség esetén akár saját gyártásának átütemezésével segíti, hogy a kifejlesztett ételmentő kezelések minél előbb eljuthassanak a betegekhez.

Jövőbeni gyors reagálás fejlesztése

Végül, hogy a jövőbeni egészségügyi kihívásokra megfelelő és időbeni választ adhassunk, a Pfizer felvette a kapcsolatot több amerikai egészségügyi hatósággal (Nemzeti Egészségügyi Intézet – NIH, Nemzeti Allergológiai és Fertőző Betegségek Intézete – NIAID, Megelőzési és Kezelési Központok – CDC), hogy egy iparágak közötti, tudósokból, orvosokból és technikus szakemberekből álló gyors reagálású csapat felállítását kezdeményezze. Ez a csapat egy jövőbeni világjárvány esetén azonnal készen állna a munkára.

A vállalat nemrég fejezte be néhány antivirális alkotóelemének előzetes értékelését. Ezek az összetevők korábbi fejlesztések eredményei és a tapasztalatok szerint a sejtkultúrákban gátolták a COVID-19 fertőzést okozó koronavírusokhoz hasonló koronavírusok osztódását. A Pfizer külsős partner bevonásával, gyorsított eljárásban vizsgálja ezeket az összetevőket, és várhatóan március végére láthatóak lesznek a vizsgálat eredményei. A vizsgálatokat követően elképzelhető, hogy a vállalat tovább tud lépni a fejlesztéssel. Akkor először a toxikológiai vizsgálatokat kell elvégezni, aztán jöhetnek a klinikai vizsgálatok fázisai. Ha minden vizsgálat eredményes, akkor a vállalat reméli, hogy 2020 végére az ellátásban is elérhetővé válik a kezelés.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ennyit költünk idén karácsonykor

A magyarok ajándékozási kedve újra töretlen: átlagosan nyolc embernek terveznek idén karácsonykor ajándékot vásárolni. A meglepetésekre szánt összeg a GKI Digital adatai alapján 15 százalékkal magasabb, mint tavaly ilyenkor és meghaladja a 60 ezer...

Kiderült, mennyire zöld a magyarok karácsonya

A magyarok nagy része műfenyővel készül az ünnepekre, nem jellemző az ételpazarlás, és a húsmentes karácsonyi menüre is egyre nagyobb a nyitottság. Ám a kézzel készített, illetve másodkézből beszerzett ajándékok még kevésbé vannak előtérben,...

Újabb kihívásokat hozhat a Brexit

Bár az érdekelt gazdálkodók többsége úgy gondolta, hogy sikerült kezelnie a Brexit által okozott adminisztratív és operációs kihívásokat, az érintetteknek 2022. január 1-től újabb változásokra kell felkészülnie. A BDO Magyarország jogi szakértői összegyűjtötték a...

Komoly előnyhöz juttathatnak a robotok

Előnyt jelent, ha az egyszerű és repetitív feladatokat átadhatjuk a gépeknek, legyen szó privát vagy üzleti feladatokról, hogy érdekesebb és hasznos dolgokkal foglalkozhassunk. A Gartner becslése szerint például egy vállalat pénzügyi osztálya akár 25...

Új üzletágat indít a Futureal

A Futureal elindította ingatlanbefektetési és vagyonkezelési üzletágát. A Futureal Investment Partners magas értéknövekedési potenciállal rendelkező befektetésekre összpontosít Európa-szerte.A Futureal Investment Partners célja, hogy meghatározó befektetési és vagyonkezelői társasággá váljon. Ennek eléréséhez kiemelkedő intézményi és...

Nem lankad a magyarok vásárlási kedve

A Black Friday kampány idén is hatalmas sikereket hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekord mennyiségű online rendelés leadásával használták ki a kampány miatti leárazások előnyeit. A magyarok vásárlási kedve azonban...

A befektetőknek is fontosak az ESG tényezők

A megkérdezett befektetők csaknem fele hajlandó megválni olyan vállalatoktól, amelyek nem tesznek megfelelő lépéseket a környezeti, társadalmi és vállalatirányítási (ESG) tényezők kapcsán – derül ki a PwC 2021-es globális befektetői ESG-felméréséből. A válaszadók több...

Új trendek a turizmusban

A koronavírus jelentős csapást mért a turisztikai szektorra, de a Szallas Group és a Nielsen IQ legfrissebb közös kutatásából úgy tűnik, a járvány az utazási kedvet a vártnál kevésbé vetette vissza: 2022-ben a COVID...

A bolygónkért kampányolnak az influenszerek

A magyar háztartásokban keletkező újrahasznosítható hulladék több mint fele műanyag. Egy korábbi felmérés szerint az emberek többsége tisztában van az újrahasznosítás fontosságával, azt azonban már kevesebben tudják, hogy nem mindegyik csomagolóanyag alkalmas a maradéktalan,...

Növekvő profitra számítanak az autóiparban

A világ autóipari vezetői a szektor nyereségének növekedését várják a következő években – derül ki a KPMG Global Automotive Executive Survey éves felmérésből, amelyet idén már 22. alkalommal készített el a KPMG. Bár a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Elrajtolt az Ország Boltja 2021 verseny! (x)

A legtöbb hazai webáruházat megmozgató megmérettetés iránt már most nagyobb az érdeklődés mint egy évvel ezelőtt. Az Árukereső.hu szervezésében 2010-ben útjára indított Ország Boltja – a hazai webáruházak egyik legrangosabb versenye – már a...

Ennyit költünk idén karácsonykor

A magyarok ajándékozási kedve újra töretlen: átlagosan nyolc embernek terveznek idén karácsonykor ajándékot vásárolni. A meglepetésekre szánt összeg a GKI Digital adatai alapján 15 százalékkal magasabb, mint tavaly ilyenkor és meghaladja a 60 ezer...

Kiderült, mennyire zöld a magyarok karácsonya

A magyarok nagy része műfenyővel készül az ünnepekre, nem jellemző az ételpazarlás, és a húsmentes karácsonyi menüre is egyre nagyobb a nyitottság. Ám a kézzel készített, illetve másodkézből beszerzett ajándékok még kevésbé vannak előtérben,...

Újabb kihívásokat hozhat a Brexit

Bár az érdekelt gazdálkodók többsége úgy gondolta, hogy sikerült kezelnie a Brexit által okozott adminisztratív és operációs kihívásokat, az érintetteknek 2022. január 1-től újabb változásokra kell felkészülnie. A BDO Magyarország jogi szakértői összegyűjtötték a...

Komoly előnyhöz juttathatnak a robotok

Előnyt jelent, ha az egyszerű és repetitív feladatokat átadhatjuk a gépeknek, legyen szó privát vagy üzleti feladatokról, hogy érdekesebb és hasznos dolgokkal foglalkozhassunk. A Gartner becslése szerint például egy vállalat pénzügyi osztálya akár 25...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A bolygónkért kampányolnak az influenszerek

A magyar háztartásokban keletkező újrahasznosítható hulladék több mint fele műanyag. Egy korábbi felmérés szerint az emberek többsége tisztában van az újrahasznosítás fontosságával, azt azonban már kevesebben tudják, hogy nem mindegyik csomagolóanyag alkalmas a maradéktalan,...

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

DATA