- Hirdetés -

A Red Bull Racing Honda az Oracle-t választotta

|

- Hirdetés -

A Formula-1-es csapat az Oracle felhőalapú infrastruktúráját választotta hivatalos felhőplatformjának: az elsődleges projektek középpontjában az autók teljesítménye, a gépi tanulás és az adatelemzés áll.

A Red Bull az Oracle Cloud Infrastructure (OCI) gépi tanulási és adatelemzési funkcióit használva optimalizálja az adatok felhasználását működése során – a pályán történő tevékenységektől kezdve a csapat globális rajongótáborának szélesebb körű tájékoztatásáig. Az Oracle felhőinfrastruktúrája által vezérelt új szolgáltatások lehetővé teszik, hogy a csapat tovább növelhesse az egyébként is jelentős versenyelőnyét.

A Formula-1-et gyakran jellemzik adatvezérelt sportágként: a csapatok az elemzések megszállottjai, hiszen a legkisebb részlet is versenyelőnyt jelenthet a pályán. A két élvonalbeli technológiai vállalat együttműködésének része az adatfelhasználás optimalizálása és fejlesztése a Red Bull autók teljesítményének növelése érdekében. Mindez egy többéves ütemterv keretében valósul meg, amely kiterjed a pályán belüli és kívüli mérnöki műveletekre is, kihasználva az Oracle felhőalapú infrastruktúrájának átfogó mesterséges intelligencia és gépi tanulás szolgáltatásait.

Az új együttműködést ünnepelve a Red Bull Racing Honda csapatfőnöke, Christian Horner így nyilatkozott: „Az együttműködés rendkívüli jelentőségű a Red Bull Racing Honda számára. Az Oracle egy hatalmas szervezet, amely több mint négy évtizede élen jár a technológiai innovációban. Az iparág egyik legelismertebb és legmegbízhatóbb vállalata az adatbázis-kezelés és a felhőalapú számítástechnika területén; az Oracle széleskörű lehetőségeket, innovációt és szakértelmet nyújt számos ügyfelének, melyek a világ legnagyobb és legsikeresebb vállalkozásai közül kerülnek ki. Eme kivételes teljesítmény és tudás kiaknázása jelentős előrelépés csapatunk számára. Az Oracle szakértelme az üzleti működésünk számos területét érinti majd a rajongók elkötelezettségétől és a márkaépítés mechanizmusaitól kezdve a széleskörű új erőforrások biztosításáig a csapat számára, beleértve a mérnöki és tervezési osztályokat is.”

A Red Bull Racing Honda a legmagasabb szintű teljesítményt, méretezhetőséget és védelmet nyújtó felhőalapú infrastruktúra-platformra tart igényt. Az Oracle felhőinfrastruktúrája olyan egyedülálló szolgáltatásokat kínál, melyek lehetővé teszik a Red Bull számára, hogy bővítse az adatelemzések alkalmazását, ezzel hozzájárulva a Red Bull technológiai campusán végzett egyre növekvő és változatosabb mérnöki munkához.

„Ez egy tökéletes szövetség két olyan szervezet között, melyek közös szenvedélye a tervezés, a teljesítmény és a győzelem” – nyilatkozta Ariel Kelman, az Oracle marketingvezetője. „A Red Bull Racing Honda nem nyerhetett volna meg viszonylag fiatal létezése alatt több versenyzői és konstruktőri bajnokságot anélkül, hogy feszegette volna a határokat. Az Oracle elkötelezett amellett, hogy a Red Bull Racing Hondával együttműködve fedezze fel és hozza létre azokat a technológiákat és dizájnokat, amelyek lehetővé teszik az elvárások folyamatos felülmúlását és az új követelmények felállítását a Formula-1-ben.

A Red Bull a Formula-1-es körökben arról is ismert, hogy szenvedélyesen törődik globális rajongótáborával, kivételes tartalmakat és részvételi lehetőségeket kínálva számukra. A partnerség kihasználja az Oracle átfogó ügyfélélmény-portfóliójában rejlő előnyöket, beleértve az Oracle Unity Customer Data Platformot, az Oracle CloudTwist Loyalty and Engagement-et és az Oracle Responsys Campaign Management-et, azért hogy a rajongók egyszerűen férhessenek hozzá a statisztikákhoz és a mutatókhoz, közelebb érezve magukat a pályán történő eseményekhez. A két vállalkozás közös célja, hogy a lehető legjobb rajongói élményt nyújtsák, amihez szélesebb körű betekintést és részvételt tesznek lehetővé a versenyhétvégéken és megnyitják az F1 világát az új rajongók számára világszerte.

Oliver Hughes a Red Bull Racing marketingvezetője hozzátette: „Izgatottan várjuk, hogy behozzunk a Formula-1-be egy olyan nagy partnert, mint az Oracle. Mivel működésünk során nagy hangsúlyt fektetünk a határok feszegetésére, a megfelelő partner megtalálása kulcsfontosságú volt a felhő felé vezető utunkon. Az Oracle CX Marketing Cloud szakértelmének, illetve a Red Bull Racing Honda kreativitásának és globális rajongótáborának együttese nyitja meg a folyamatosan fejlődő marketingtechnológiánk következő fejezetét, és reményeink szerint egyedi és különleges lehetőséget nyújt majd a rajongóink számára. Ami a technológiai háttéret illeti, mérnöki csapatunk alig várja, hogy kézbe vehesse az Oracle által kínált eszközök sokaságát, és világelső szakértelemmel erősíthesse adattudós és mesterséges intelligencia csapatainkat.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Angyalbefektetés: az ember a kulcs, nem az ötlet

A hazai startup világban is megtalálhatók már az angyalbefektetők, a vállalkozások nagy része azonban még nem mindig tudja pontosan, hogyan és mikor lehet alkalmas arra, hogy tőkét kapjon tőlük a szintlépéshez. A Start it...

Elindult az azonnali fizetés a CBA-nál

Az azonnali fizetési rendszer 2020-as bevezetése óta minden adott, hogy a korszerű, a gazdaság egésze számára előnyös módszer a boltok kasszazónáiban is elterjedjen, ez a folyamat azonban eddig meglehetősen lassan haladt. A kereskedelmi informatika...

Különleges Rally Show-t és motorversenyt szerveznek Zalaegerszegen

A terepmotoros EnduroGP világbajnoki sorozat magyarországi futamát és a ZEG Rally Show raliversenyt is az augusztus 6-7-i hétvégén rendezik Zalaegerszegen a HUMDA Magyar Autó-Motorsport és Zöld Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. közreműködésével. A rangos motor- és...

Egy év alatt több mint 15 millió kupont váltottak be a Lidl vásárlói

A Lidl Magyarország egy évvel ezelőtt indította el digitális hűségprogramját, melynek eredményeképpen már a vásárlók negyede használja a Lidl Plus applikációt. Az áruházlánc innovációja számos előnyt és extra vásárlási kedvezményt biztosít vásárlóinak, melynek köszönhetően...

Hazai civil szervezeteket támogat az Auchan

Az Auchan Alapítvány fontos célja az egészséges táplálkozás alapelveinek és az ehhez kapcsolódó ismeretek terjesztése, valamint a társadalmi kapcsolatok szorosabbra fűzése az élelmezésen keresztül a helyi közösségekkel. Legújabb pályázatán élelmezéssel kapcsolatos, társadalmi célú projektekkel...

Egy jó sztorival könnyebben eladhatók a használt tárgyak

Tekinthetünk kincskeresésként a használtcikk-vásárlásra? Számít, ha egy használt tárgynak izgalmas, netán egyenesen szívmelengető története van? Hányan keresnek és ajándékoznak is kereskedelmi forgalomban már nem kapható ritkaságokat? A Jófogás kíváncsi volt, ezért megkérdezte a felhasználóit....

Olcsón vinné a sajtókiadói jogokat a Google

Rendkívül alacsony áron próbálja megszerezni a Google a sajtókiadóktól a szomszédos jogokat, a nulla vagy szégyenteljesen alacsony díjak révén az újságírók maguk is elveszítik a törvényileg meghatározott 1/3-os részesedésüket – írja elemzésében a Corint...

Újabb csúcskategóriás mobil érkezik

A HONOR globális technológiai márka Magyarországon is bemutatta vadonatúj prémium termékcsaládjának legújabb tagját, a HONOR Magic4 Pro csúcskészüléket, valamint a vadonatúj HONOR Watch GS 3 okosórát, és a rendkívüli akkumulátorteljesítményű HONOR X7 készüléket. „A...

Új szereplő a kriptopiacon

A BitMEX, a világ egyik legnagyobb kripto-kereskedő platformja bejelentette a BitMEX Spot Exchange szolgáltatás indulását, amely lakossági és intézményi kereskedők számára is egyszerűen elérhetővé teszi az azonnali kriptovaluta-kereskedést. A BitMEX európai kriptokereskedők körében végzett...

Ingyenes gyermeknapi programok a Müpában

A gyermekközönség kedvenc sztárcsapatai mellett Csorba Lóci, Lábas Viki, Vitáris Iván mesehősök bőrébe bújva, a Búgócsiga Zenede, Rutkai Bori Bandája, Laposa Julcsi és zenekara, sőt még a Mörk együttese is gyerekekre hangolt produkciójával érkezik...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Tovább nőtt az e-kiskereskedelem

A megrendelések száma csúcson, az átlagos kosárérték és a személyes átvétel aránya csökkent, miközben hódítanak az online piacterek. Összességében 22 százalékos forgalomnövekedés mutatkozott a hazai e-kiskereskedelem teljesítményében – derült ki a Reacty Digital 2021-es...

Angyalbefektetés: az ember a kulcs, nem az ötlet

A hazai startup világban is megtalálhatók már az angyalbefektetők, a vállalkozások nagy része azonban még nem mindig tudja pontosan, hogyan és mikor lehet alkalmas arra, hogy tőkét kapjon tőlük a szintlépéshez. A Start it...

Elindult az azonnali fizetés a CBA-nál

Az azonnali fizetési rendszer 2020-as bevezetése óta minden adott, hogy a korszerű, a gazdaság egésze számára előnyös módszer a boltok kasszazónáiban is elterjedjen, ez a folyamat azonban eddig meglehetősen lassan haladt. A kereskedelmi informatika...

Különleges Rally Show-t és motorversenyt szerveznek Zalaegerszegen

A terepmotoros EnduroGP világbajnoki sorozat magyarországi futamát és a ZEG Rally Show raliversenyt is az augusztus 6-7-i hétvégén rendezik Zalaegerszegen a HUMDA Magyar Autó-Motorsport és Zöld Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. közreműködésével. A rangos motor- és...

Egy év alatt több mint 15 millió kupont váltottak be a Lidl vásárlói

A Lidl Magyarország egy évvel ezelőtt indította el digitális hűségprogramját, melynek eredményeképpen már a vásárlók negyede használja a Lidl Plus applikációt. Az áruházlánc innovációja számos előnyt és extra vásárlási kedvezményt biztosít vásárlóinak, melynek köszönhetően...
- Hirdetés -

Don't Miss

Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...

Hiszünk a versenyben

Takács Csaba, Alza.hu, ügyvezető igazgató - Mi jelentette a legnagyobb kihívást tavaly az Alza számára a magyar piacon? - A fő kihívást a fogyasztói kereslet váratlan és kiszámíthatatlan változásai jelentették, mindkét irányban: felfelé és lefelé is...

Mindent bevetünk

Ötszáz gép, húszezer munkatárs, ekkora lesz 2030-ra a Wizz Air. Radó András, a légitársaság senior cabin crew recrutiment managere beszélt többek között arról, hogyan toboroznak, illetve milyen nyárra számítanak.   - Nagyon komoly bővülés előtt áll...

A valódi értékek, valódi üzenetek építik igazán a márkát

Mottl-Molnár Orsolya, HEINEKEN Hungária, marketing- és kereskedelmi marketingigazgató   - Februártól irányítod a Heineken Hungária marketing és kereskedelmi marketing részlegét, közben az élet ismét furcsán alakult körülöttünk. Mennyire nehezíti meg, késztet változtatásra a szomszédos háborús helyzet? -...

A napi pénzügyeket régóta mobilról intézem

Yalcinkaya Veronika, a Raiffeisen Bank marketingigazgatója   - Februárban indult el az új sárga ajtós kampányotok, milyenek az eddigi visszajelzések, hogyan fogadta a piac, a fogyasztók? - Nagyon hittünk ebben a kampányban, és jól tettük. Az eddig...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb hazai sztárok álltak ki a természetvédelemért

A természet megóvása, bolygónk védelme ma már olyan alapvetésnek számít, ami mellett az ismert emberek és a kreatív szakma legnagyobbjai világszerte és hazánkban is egyre gyakrabban kiállnak. Ki egy civil szervezetet támogat, ki a...

A Ford is csak elektromos hajtású autókat értékesítene

27 vállalattal együtt a Ford Európa is aláírta azt az Európai Unióhoz címzett petíciót, aminek lényege, hogy 2035-től Európában minden új személyautó és haszonjármű nulla károsanyag-kibocsátású legyen, és amelyben kötelező jellegű célkitűzéseket kérnek a...

Újabb Auchan áruházakban lehet majd használt ruhát venni

Éppen két hónapja vágott bele az Auchan Magyarország a jó minőségű, átválogatott, fertőtlenített használt ruhák forgalmazásába, ami olyan népszerű lett, hogy az eddigi hét áruház mellé ma újabb hat csatlakozik. Ezentúl Budakalászon, Óbudán, Fóton,...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....