
Október közepétől Varró Balázs tölti be a Head of Communications and Branding pozíciót az autóipari és ipari beszállító Schaeffler-csoport magyarországi vállalatainál.
Varró Balázs a Philip Morris-nál kezdett vállalati kommunikációval foglalkozni, ezt követően a Viasat PR menedzsere, majd a Wizz Air regionális kommunikációs vezetője volt. A Ustream felvásárlása után az IBM magyarországi, majd regionális kommunikációjáért volt felelős. Jelenlegi feladatai között szerepel a kommunikációs stratégia kidolgozása, a Schaeffler brand építése Magyarországon, a sajtókapcsolatok és az employer branding irányítása.
„Nagy kihívás, ugyanakkor izgalmas feladat egy olyan cég képviselete, amely több ezer alkalmazottat foglalkoztat Magyarországon, ehhez képest nagyon alacsony az ismertsége. Ma a világon minden 10 eladott autóból kilencben van Schaeffler alkatrész, az e-mobility üzletág komolyan elkezdett növekedni, a cég a klímasemleges működés híve – ilyen és ehhez hasonló, nagyon pozitív sztorikból kell építkeznünk” – mondta el a szakember.
A Schaeffler-csoport árbevétele megközelítőleg 12,6 milliárd euró volt 2020-ban. Körülbelül 83.900 munkavállalójával a Schaeffler a világ egyik legnagyobb családi vállalata. 2020-ban több mint 1.900 szabadalmi bejelentést tett, így Németország második leginnovatívabb vállalata a DPMA (német szabadalmi és védjegyhivatal) adatai szerint.